Ik heb er ook 1 gehad op koninginnedag. Mark de andere 3quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee! Ik bedenk net dat we nog 2 oranjetompoucen in de koelkast hebben!
Zouden die nog goed zijn, van donderdag? Er zit zoveel suiker in...
Ik ook al ja... we hadden ze eigenlijk gekocht omdat m'n schoonfamilie op bezoek kwam maar toen bracht schoonbroertje zijn vriendin niet mee en nu hebben we er precies 2 over.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gehad op koninginnedag. Mark de andere 3.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
Pfieuw, dat plaatje in de OP is gelukkig maar één chocotoff.
Dankjequote:
Bij mij niet. Maar mijn vriendje staat er altijd op om mee te doen, 'want zo'n dieet is 10 x moeilijker als jij het in je eentje moet doen'.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn vriendje klaagt altijd dat als ik wil afvallen, hij juist dikker wordt omdat ik alles wat ik minder wil eten aan hem geef. Zo te horen is dat bij jullie ook zo.
Wat lief.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar mijn vriendje staat er altijd op om mee te doen, 'want zo'n dieet is 10 x moeilijker als jij het in je eentje moet doen'.
Mijn meneer dieet ook dapper mee; niet omdat hij zonodig supportive wil zijn, maar omdat hij het stomweg best lekker vindt, al die maaltijdsalades en lekkere groentedingen enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar mijn vriendje staat er altijd op om mee te doen, 'want zo'n dieet is 10 x moeilijker als jij het in je eentje moet doen'.
Kookt jouw meneer eigenlijk ook weleens? Jij maakt altijd zulke lekkere dingen, als ik hem was zou ik ook niet voor mezelf iets anders gaan maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer dieet ook dapper mee; niet omdat hij zonodig supportive wil zijn, maar omdat hij het stomweg best lekker vindt, al die maaltijdsalades en lekkere groentedingen enzo
Jouw vriendje is toch best wel slank al? Is dat dan wel verstandig voor hem? Wel lief natuurlijk!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom 1 x in de 5 jaar vrij? Alsof dat dan wel zo bijzonder is.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Remsjo: 4 en 5 mei zijn hier ook gewone werkdagen hoor. Net als goede vrijdag. Mogen ook niet eerder weg. Eén keer in de 5 jaar zijn we vrij op Bevrijdingsdag.
Zag trouwens dat er vanavond tijdens de dodenherdenking gewoon een RPM-les is. Dat vind ik nou ook wel weer lomp. Neem de les van 18:30, dan ben ik ruim voor 20:00 thuis.
En chocotoffs neem ik niet, want die zijn evil voor mijn vullingen.
Ik heb toevallig vorige week wortel & bloemkool geblancheerd en ingevroren in porties van 200 gramquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Jouw vriendje is toch best wel slank al? Is dat dan wel verstandig voor hem? Wel lief natuurlijk!
Van mijn BF mag ik geen snoep meer en moet ik iedere dag minimaal 200 gram groente eten. En ik ben niet eens op dieet
Hij is al heel erg slank, dus hij eet gewoon grotere porties dan ikquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Jouw vriendje is toch best wel slank al? Is dat dan wel verstandig voor hem? Wel lief natuurlijk!
Ik heb ook een heel lief, supportive vriendjequote:Op maandag 4 mei 2009 11:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lief.
De mijne zeurt het ene moment dat hij ook af wil vallen en dat ik hem niet zoveel moet voeren, en het andere moment zit hij rustig boterhammen met pindakaas en hagelslag of een halve Bonbon Bloc naar binnen te werken. Niet echt constructief dus.
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Kookt jouw meneer eigenlijk ook weleens? Jij maakt altijd zulke lekkere dingen, als ik hem was zou ik ook niet voor mezelf iets anders gaan maken.
Meneer kookt een keer in de week, op vrijdag. En hij doet de boodschappenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kookt jouw meneer eigenlijk ook weleens? Jij maakt altijd zulke lekkere dingen, als ik hem was zou ik ook niet voor mezelf iets anders gaan maken.
Da's in heel Nederland zo hoor, dat 5 mei maar eens in de 5 jaar een vrije dag is.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Waarom 1 x in de 5 jaar vrij? Alsof dat dan wel zo bijzonder is.![]()
En bij ons is er vanavond ook een spinningles. Van 19:30 tot 20:15. Gaan ze spinnen tot 20:00, hebben ze 2 min stilte en gaan ze daarna nog 15 min verder.![]()
Oranjetompoucen zijn niet goed voor je als ze vers zijn, laat staan na een paar dagen. Het bladerdeeg is in ieder geval zompig geworden en het glazuur nat. Wees verstandig en voer ze aan de vuilnisbak.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee! Ik bedenk net dat we nog 2 oranjetompoucen in de koelkast hebben!
Zouden die nog goed zijn, van donderdag? Er zit zoveel suiker in...
Echt? Ik vind 200 gram veel te weinig voor mezelf; volgens mij eet ik gemiddeld meer dan een pond groente per dagquote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week wortel & bloemkool geblancheerd en ingevroren in porties van 200 gramook omdat de BF een 200-gram aanhanger is
(en omdat ik die groentes over had).
Wel leuk dat hij toch helpt dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer kookt een keer in de week, op vrijdag. En hij doet de boodschappenNou ja, vaak koken we samen, staan we dingen te snijden enzo.
Maar de keuken is wel echt mijn domein
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond ben ik bij m'n vriend, moet hem de 2 minuten stilte even uitleggen geloof ik.
Het gaat niet om zin, het gaat om het creeren van een ritme, waardoor het vanzelfsprekend wordt dat je gaat rennen. En dat maakt het zoveel makkelijker!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:13 schreef P.F het volgende:
Nu het hardlopen een soort "must" is geworden heb ik er niet zo een zin meer inStom eigenlijk!
Wat kansloos, begin dan gewoon een kwartier eerder ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Waarom 1 x in de 5 jaar vrij? Alsof dat dan wel zo bijzonder is.![]()
En bij ons is er vanavond ook een spinningles. Van 19:30 tot 20:15. Gaan ze spinnen tot 20:00, hebben ze 2 min stilte en gaan ze daarna nog 15 min verder.![]()
Tijdens een etentje is dat best wel een groot compliment!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriendje zei van de week toen we uit eten waren nog dat 'ie echt vindt dat ik goed kan koken..
Jaaa ofniequote:Op maandag 4 mei 2009 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat kansloos, begin dan gewoon een kwartier eerder ofzo.
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik kan echt geen eten weggooien als het nog goed is. Waardoor het er meestal op uitdraait dat ik of te veel eet, of het laat liggen tot het bederft en het dan alsnog weggooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Oranjetompoucen zijn niet goed voor je als ze vers zijn, laat staan na een paar dagen. Het bladerdeeg is in ieder geval zompig geworden en het glazuur nat. Wees verstandig en voer ze aan de vuilnisbak.
Kan het me best voorstellen als je ze toch opeet. Ik wil niet meer weten hoeveel van die dingen ik in de loop der jaren heb weggewerkt als er weer eens een paar doosjes tegen de houdbaarheidsdatum aan liepen.
m'n vriend is een duitser he...daar doen ze dat niet echt op 4 mei. volgens mij helemaal niet...quote:
Uit eten gaan heeft meestal meer redenen dan alleen etenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik mag van Meneer niet meer zeggen als we uit eten zijn 'dat kan ik zelf ook wel maken'
Groenten vinden we niet zo lekkerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind 200 gram veel te weinig voor mezelf; volgens mij eet ik gemiddeld meer dan een pond groente per dag
Hij vroeg wel of ik zijn Japans gemarineerde kogelbiefstuk met wasabidressing kon namaken, maar dat is nog een beetje te hoog gegrepen voor me denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tijdens een etentje is dat best wel een groot compliment!
Ik mag van Meneer niet meer zeggen als we uit eten zijn 'dat kan ik zelf ook wel maken'
Appel 1 stuks 60 0 0 Verwijder dit productquote:O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree
Wat lief.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriendje zei van de week toen we uit eten waren nog dat 'ie echt vindt dat ik goed kan koken..
Het weggooien van een bleke, melige, zompige, vette bratwurst is een van m'n beste beslissingen ooit geweest. Na de eerste hap bedacht ik dat ik het recht had met het ding te doen wat me het beste leek. Mezelf ermee vergiftigen was niet het beste.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik kan echt geen eten weggooien als het nog goed is. Waardoor het er meestal op uitdraait dat ik of te veel eet, of het laat liggen tot het bederft en het dan alsnog weggooi.
Eigenlijk vind ik ze niet eens echt lekker.Misschien wil vriendje er wel 2 hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |