abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68684097
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Phaidra het volgende:
Ook WB Goodbye! Hoe was het?
watzijzei
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:42:48 #252
211002 Goodbye
Awesome!
pi_68684109
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk gehad?

Waarom zouden tomaat/komkommer/sla niet tellen als groente? Wat moet het dan zijn?
Jaha, het was helemaal super! Heerlijk weer gehad, veel gezien, lekker gegeten en het hotel was ook mooi. Super dus
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68684121
Welkom terug vakantiegangers
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:43:33 #254
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68684125
Kamperen Ik heb er al helemaal zin in, deze zomer naar Italië
Dat klettersteig lijkt me ook leuk zeg!
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Prima, lijst, zeg! Kun je zelfs vanavond nog wel een klein koekje bij de koffie eten.

Fijn om te horen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68684126
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh? Gaf ze daar nog een reden voor?
Sla en komkommer snap ik, zit geen vitamine in, maar paprika is toch een enorme vitamine bom? En in tomaat zitten ook hele gezonde stofjes.
Sla (behalve ijsberg- ) bevat toch ook echt nog wel wat... Al zijn het maar vezels en wat mineralen!

PPP, zie je zelf niet dat dit wel wat weinig is? 3 boterhammen, een bakje yoghurt met cruesli, en dan wat aardappels met groente en een vettig worstje als diner? Dat is toch geen normaal eetpatroon?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:44:18 #256
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68684151
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Phaidra het volgende:
@Ewelina, sla wist ik wel, tomaat en komkommer hebben weinig kcal maar wel andere nuttige dingen dacht ik? En dat paprika en champignons niet echt meetellen verbaast me echt!
Zo stond het iig op dat lijstje... paprika weet ik nu niet meer zeker, maar volgens mij is het omdat sla, komkommer, tomaat en champignons voor het grootste deel uit water bestaan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 5 mei 2009 @ 10:45:10 #257
70532 loveli
N
pi_68684172
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sla (behalve ijsberg- ) bevat toch ook echt nog wel wat... Al zijn het maar vezels en wat mineralen!
Cru gezegd, dat hangt voor een groot deel af van wat de kweker in het water stopt.
crap in = crap out
pi_68684203
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Heui goodbye!

Chico: tomaten zijn vruchten

Edit: komkommer ook, aldus wikipedia.

Ik vind het maar verwarrend
Dat het een vruchtgroente is, zegt niet dat het fruit is Pompoenen en courgettes en aubergines zijn bijvoorbeeld ook vruchtgroentes; je eet de vruchten van de plant. Bij andere planten eet je weer wortels, blad of zaad
pi_68684211
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef Blurred86 het volgende:
Kamperen Ik heb er al helemaal zin in, deze zomer naar Italië
Dat klettersteig lijkt me ook leuk zeg!
wat vind je zo fijn aan kamperen?

ik vond 't wel grappig, maar om dat nou 2 weken te doen (wat we dus gaan doen deze zomer ) heb ik niet zoiets van 'YAaaaaaaay' heb ook gezegd dat we 2 of 3 punten uitzoeken waar we een paar dagen gaan zitten zodat we niet de hele tijd die klote tent op hoeven te zetten en af te breken
Ja doei.
pi_68684222
Moblo, op zich heb ik geen hoogtevrees, denk ik. Maar ik heb het nog nooit getest op deze manier. Misschien vind ik het helemaal niet fijn om op stalen treetjes te staan terwijl ik in de afgrond staar... Vriendlief vind het helemaal geweldig dat ik het wil proberen, hij is wel van het klimmen ed. terwijl ik altijd gezegd heb dat ik wandelen in de bergen erg leuk vind zolang er geen touwen en ander materiaal nodig zijn. Ben een beetje bang dat ik het toch wat eng vind en de meneer hevig teleurstel. Maar het lijkt me ook wel erg stoer om te doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68684252
Je kunt 't gewoon proberen en als je 't niets vindt, dan ga je lekker Mr. Phaidra aanmoedigen en in de zon zitten of iets anders leuks vinden om te doen

maar het ziet er niet ál te hoog uit, dus dat komt vast wel goed als je geen 'vastgestelde hoogtevrees' hebt
Ja doei.
pi_68684276
Phaidra iets soortgelijks had ik toen we bij een weekje survivallen met school gingen abseilen.. Ik had er weken naar uit gekeken en er echt heel veel zin in, maar voor mij freakte een klasgenoot zo erg dat ik er helemaal panisch van werd en niet meer durfde Ik ben ook niet gegaan .
pi_68684300
Phaidra, klettersteig klinkt wel heel eng.... Klettersteig
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:50:34 #264
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68684316
Dat woordje kletter vind ik nu niet echt bemoedigend klinken.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:50:36 #265
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68684317
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Al beter Het vult iig behoorlijk.

Mijn dietiste zei me toen ik bij haar liep dat sla, paprika, champignons, tomaat en komkommer niet echt meetellen als groenten, dus daar ging ik vanuit.
van sla en komkommer kan ik t me voorstellen, maar verder zit er gewoon gezonde stofjes in rauwkost...zlefs als t offiieel een vrucht is zoals paprika...

goeiemorgen allentezaam!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68684357
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

PPP, zie je zelf niet dat dit wel wat weinig is? 3 boterhammen, een bakje yoghurt met cruesli, en dan wat aardappels met groente en een vettig worstje als diner? Dat is toch geen normaal eetpatroon?
Nou, nee, eigenlijk . Ik probeer al steeds wat meer te eten, aangezien ik vorige week steeds onder 1000 kcal zat. Nu 1200, dat vind ik al heel wat eigenlijk . En nu heb ik ook echt geen honger.

Maar ik zal proberen het lijstje voor morgen weer wat uitgebreider te maken, dan bouw ik het langzaam een beetje op.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:52:01 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68684362
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef kwakveense het volgende:

[..]

van sla en komkommer kan ik t me voorstellen, maar verder zit er gewoon gezonde stofjes in rauwkost...zlefs als t offiieel een vrucht is zoals paprika...

goeiemorgen allentezaam!
Het was ook niet slecht om te eten, alleen telde het dus niet bij de 200 gram groente die ik dagelijks moest eten.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:52:09 #268
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68684371
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Moblo, WB! Kamperen was een leerzame ervaring dus? Maar fijn dat het iig gezellig was!

Ik mag het weekend van 16/17 mei kamperen! Het is alweer 3 jaar geleden dat ik gekampeerd heb (lowlands niet meegerekend dan). Ik heb er wel zin in, maar ik ben een beetje huiverig voor de cursus kettersteig die we gaan doen.... voor geinteresseerden, hier kan je vinden wat dat inhoud: http://cms.mountain-netwo(...)ttersteig-outdoor-i/
Dat ziet er leuk uit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68684382
O en dat klettersteigen lijkt mij veel te eng!

dinsdag 5 mei 2009 @ 10:52:56 #270
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68684394
Maar je eet niet alleen zodat je geen honger krijgt! Honger is een ingebouwd noodsignaal dus je zou het eigenlijk moeten voorkomen lijkt me.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:53:24 #271
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68684411
kletteren > klauteren
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:53:47 #272
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68684426
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat vind je zo fijn aan kamperen?

ik vond 't wel grappig, maar om dat nou 2 weken te doen (wat we dus gaan doen deze zomer ) heb ik niet zoiets van 'YAaaaaaaay' heb ook gezegd dat we 2 of 3 punten uitzoeken waar we een paar dagen gaan zitten zodat we niet de hele tijd die klote tent op hoeven te zetten en af te breken
euh, ik weet het eigenlijk ook niet Rationeel gezien zou ik het ook niet leuk moeten vinden maar kweetniet, lekker buiten zijn, mooie omgeving, samen knus in een tentje, wijntjes drinken, camping-eten koken, boeken lezen.. Het klinkt een beetje sneu zo maar ik houd er echt van
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:55:24 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68684488
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het was ook niet slecht om te eten, alleen telde het dus niet bij de 200 gram groente die ik dagelijks moest eten.
tsja, aangezien ik verder bijna geen groente lust (alleen rauwe groente) zou mijn dietiste zo'n advies fijn in haar achterste mogen steken vezels en vitamines zijn vezels en vitamines!
pi_68684531
Ik vind kamperen vooral leuk omdat je vaak in een mooie omgeving zit (althans, daar zoek ik campings op uit, incl. goed sanitair) en je écht samen bent. Samen klooien in de tent (als in: hoe kleed ik me in hemelsnaam uit (en aan!) terwijl ik alleen maar kan liggen?), lekker luieren met een flesje wijn na een lange wandeling (en in oostenrijk hadden we de regel: meer dan 3 uur wandelen geeft recht op een taartje!) en 's avonds in het donker naar de sterren staren (want lampen hebben we niet) . Bovendien kan de man zijn mannelijkheid tonen bij het maken van vuur (of het klooien met een brandertje...) Romantischer kan bijna niet!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68684592
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind kamperen vooral leuk omdat je vaak in een mooie omgeving zit (althans, daar zoek ik campings op uit, incl. goed sanitair) en je écht samen bent. Samen klooien in de tent (als in: hoe kleed ik me in hemelsnaam uit (en aan!) terwijl ik alleen maar kan liggen?), lekker luieren met een flesje wijn na een lange wandeling (en in oostenrijk hadden we de regel: meer dan 3 uur wandelen geeft recht op een taartje!) en 's avonds in het donker naar de sterren staren (want lampen hebben we niet) . Bovendien kan de man zijn mannelijkheid tonen bij het maken van vuur (of het klooien met een brandertje...) Romantischer kan bijna niet!
dát is ook allemaal wel leuk

maar alleen als 't echt lekker weer is... In de regen/kou/regen én kou naar de wc lopen, douchen met een muntje en dan heb je maar 4 minuten warm water en in de regen/kou de tent opzetten/afbreken.. dat zijn van die dingen die ik echt verafschuw
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')