abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68682812
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef SiTu het volgende:

[..]

Half uur, nog steeds geen minuut meer
Maar ik was ook supertrots toen ik 7 minuten kon rennen, da's nog helemaal niet zo lang geleden!
Oke, gelukkig, dat geeft mij hoop en een half uur is echt lang, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit ga kunnen
pi_68682827
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Ek-Mei het volgende:
Vraagje voor de hardlopers hier, hoelang kunnen jullie aan 1 stuk rennen? ik loop volgens een schema en moest laatst 7 min rennen en was trots omdat ik vroeger nog geen minuut kon rennen. Werd volledig uitgelachen door een vriendin, die met gemak een uur achter elkaar loopt
Ik zie mijzelf nog in geen 10 jaar oefenen ooit een uur lopen volgens mij
Ik was ook heel trots toen ik 7 minuten kon rennen hoor!! Gewoon lekker trots zijn en je vriendin laten lachen. Je bent bij het begin begonnen en kan nu al 2 of 3 keer zo lang rennen dan aan het begin van je schema

Ik wandel ook nog steeds tussendoor, een half uur of uur achter elkaar lopen red ik écht nog niet. Dat wil ik wel voor elkaar krijgen voor de Dam tot Damloop in september, maar one step at a time..
pi_68682942
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Oke, gelukkig, dat geeft mij hoop en een half uur is echt lang, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit ga kunnen
Je zal verbaast staan maar het gaat je echt lukken hoor! Ik loop met de Evy podcast en liep een maand geleden ook als langste stuk 7 minuten. Gisteren moest ik 12 minuten en dat ging echt al prima .
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:56:05 #204
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68683020
Poe hee, het gaat echt hard hier! Heb geen tijd om bij te lezen want ik moet moet moet van mezelf om 10 uur ECHT beginnen aan m'n scriptie Mijn begeleider was heel positief over mijn opzet dus ik zou weer vol goede moed moeten kunnen beginnen..

lijstje voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes volkorenbrood (1x met huttenkase, tomaat en komk, 1x met kaas of ei en mosterd)
T: peer
D: zilvervliesrijst met gebakken groente (ui, paprika, aubergine, tomaat, chinese kool) en quorn stukjes in sate saus
T: yoghurt?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:57:57 #205
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68683052
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef karoltje het volgende:

[..]

Je zal verbaast staan maar het gaat je echt lukken hoor! Ik loop met de Evy podcast en liep een maand geleden ook als langste stuk 7 minuten. Gisteren moest ik 12 minuten en dat ging echt al prima .
En vanaf die 12 zit je echt in no time op de 30 vond ik. Tenminste, ze jast er de laatste lessen opeens nogal wat doorheen

Ik moet zelf weer wat regelmatiger gaan lopen. Maar mijn knieën zijn zeer gaan doen (gelukkig niet met lopen zelf) plus de rugpijn in mijn onderrug was heel onprettig tijdens het lopen. ik lijk wel een oma Nu heb ik een paar dagen niet gelopen en is het alletwee weg aan het trekken, dus vandaag ren ik een halfuurtje
Het wordt volgens mij beiden niet veroorzaakt door het lopen, anders liet ik het wel langer rusten.
Ik ga denk ik Daphs aanpak eens proberen. Bij langer dan een half uur rennen voel ik me echt beroerd, net als bij versnellingen, maar na het lopen ben ik na 5 minuutjes wel weer in staat om een 10 minuten te lopen, dus misschien moet ik er zo maar stukjes aanplakken, dat is wat minder demotiverend.
pi_68683073
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef Blurred86 het volgende:
Poe hee, het gaat echt hard hier! Heb geen tijd om bij te lezen want ik moet moet moet van mezelf om 10 uur ECHT beginnen aan m'n scriptie Mijn begeleider was heel positief over mijn opzet dus ik zou weer vol goede moed moeten kunnen beginnen..

lijstje voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes volkorenbrood (1x met huttenkase, tomaat en komk, 1x met kaas of ei en mosterd)
T: peer
D: zilvervliesrijst met gebakken groente (ui, paprika, aubergine, tomaat, chinese kool) en quorn stukjes in sate saus
T: yoghurt?
Prima, lijst, zeg! Kun je zelfs vanavond nog wel een klein koekje bij de koffie eten.

Mogge Als ik de dag ervoor salade heb gegeten als avondeten, heb ik altijd vet honger als ik wakker word Beetje meer eten vandaag, dan.
pi_68683078
Goeiemorgen! Er komen hier nog best wat leuke artiesten op het Bevrijdingsfestival, maar nogal op rottijden...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68683097
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef SiTu het volgende:

Ik moet zelf weer wat regelmatiger gaan lopen. Maar mijn knieën zijn zeer gaan doen (gelukkig niet met lopen zelf) plus de rugpijn in mijn onderrug was heel onprettig tijdens het lopen. ik lijk wel een oma Nu heb ik een paar dagen niet gelopen en is het alletwee weg aan het trekken, dus vandaag ren ik een halfuurtje
Wat yoga doen? Dat helpt bij mij echt geweldig met lage rugpijn! Word je lekker soepel van.
pi_68683182
Tot mijn grote vreugde was ik na de taartdag van gisteren ( ) vanmorgen lekker toch twee ons lichter

Lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: zoet yoghurtje
T: laatste stukje chocolade-kersencake
S: zwemmen (zal voor de zekerheid maar 70 of 80 baantjes doen )
L: leftover salade met o.a. paprika, tomaat, cajunkip en knoflookdressing
T: amandelen
T: appel, kiwi
D: pasta met courgette, rode ui en cashews
S: pilates

Mocht ik vanmiddag erge honger hebben, dan eet ik nog een avocado; zo niet, dan blijft die liggen voor morgen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:04:53 #210
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68683187
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat yoga doen? Dat helpt bij mij echt geweldig met lage rugpijn! Word je lekker soepel van.
Ik ga deze week even bedenken of het sportabo er komt, afhankelijk van de tijd die ik 's avonds aan mijn baantje ga besteden en of het sportcentrum in de vakantie na 17u open blijft. Dan wilde ik pilates of yoga gaan doen. Of kan je yoga wel best alleen?
Maar de rugpijn kwam door het bed, verkeerd gelegen/koude rug gehad. Het is geen blijvend probleem gelukkig
pi_68683217
Ik heb al eens een schema gelopen van niks tot eerst 30 min. en later uitgebreid naar 1 uur. En ik dacht ook dat ik het noooooit zou halen! Zeker de eerst paar keer, toen ik nog dood neerviel na 7x 1 min. Maar als je eenmaal richting de 10 min. achter elkaar zit, gaat de rest echt vrij snel. Helaas is mijn conditie helemaal weg na het schrijven van mijn scriptie en moest ik bijna helemaal opnieuw beginnen... Beetje jammer. Maar nu zit ik alweer op 6-7-6 min, woensdag of donderdag 7-8-7 proberen (schema runnersworld geloof ik).

Ennnnn lijstje:
O: halfvolle kwark met muesli
T: cappuccino en banaan
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: komkommer en vitalinea
D: salade van wilde spinazie, paprika en geitenkaas
T: wat nootjes denk ik
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68683262
Goedemorgen!

Eens even een vraagje. Ik zie jullie steeds posten over hardlopen met Evy, hoe werkt dat precies? En kun je dat gewoon downloaden?

En mijn lijstje voor vandaag, eens kijken of het de goedkeuring hier kan wegdragen :

O: twee volkoren boterhammen met philadelphia 220 kcal
L: special K met vanilleyoghurt 200 kcal
T: boterham met philadelphia 110 kcal
D: gebakken aardappeltjes met een braadworstje , gegrilde paprika's en paddenstoelen 615 kcal

Kom maar op met uw commentaar .
pi_68683284
Muizelientje!! Heb je nou al wat gehoord van de VU-arts? En hoe gaat het vandaag?

Welkom nog trouwens voor Ek-Mei en everlast! Succes met afvallen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:12:48 #214
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68683310
Goeiemorrrrrrrrgen!

Lijst:

O: yoghurt met cruesli
T: een oude muffe appel dus ik doe hem in de magnetron
L: 2 ham/kaas tosti's
T: sinaasappel
D: pasta met ham/ui/champ/roomsaus (ja er was over) en 250 gram gekookte sperziebonen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:13:31 #215
148689 Muis006
pi_68683329
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Muizelientje!! Heb je nou al wat gehoord van de VU-arts? En hoe gaat het vandaag?

Welkom nog trouwens voor Ek-Mei en everlast! Succes met afvallen!
Nee nog niks en ik heb het gevoel nog steeds. En ik wil er vanaf want ik heb volgende week woensdag tentamen en mijn docent verwacht dat ik een 8 haal (de optimist, het is wiskunde) dus ik moet wel kunnen leren!
pi_68683385
Welkom Everlast !
pi_68683426
@PPP, volgens mij kan je evy gewoon doanlwoden ja. Het is een belgische dame die je aanspoort nog even vol te houden en zegt dat je zo goed bezig bent en je hoeft niet op je horloge te kijken om te weten hoe lang je nog moet enzo. Mij lijkt het helemaal niks, maar voor anderen werkt het juist heel goed.

En je lijstje: hoe laat ontbijt je? Bij een vroeg ontbijt zou ik nog een tussendoortje inlassen voor de lunch, aangezien je lunch redelijk klein is. Een appel ofzo of een cracker? Verder ziet het er volgens mij prima uit (al zit je in totaal nog niet aan 1200 kcal, ga je sporten vandaag?).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68683436
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:12 schreef Muis006 het volgende:
Goeiemorrrrrrrrgen!

Heb jij soms ook je Google op piraats staan?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:18:07 #219
148689 Muis006
pi_68683455
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb jij soms ook je Google op piraats staan?
Nee
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:18:53 #220
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68683470
PPP, ik mis groen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:20:19 #221
148689 Muis006
pi_68683499
Ik had de 30e bij de taartenshop besteld en met ideal betaald, maar mijn bestelling is gisteren nog niet verzonden. En nu ook nog niet
pi_68683537
Oh en nog een tip die ik kreeg toen ik een opstap-loopcursus deed bij de plaatselijke atletiekvereniging: Als je voor het eerst (of sinds lange tijd niets doen) intensiever gaat sporten, is het verstandig om wat extra ijzer toe te voegen aan je eten. Het schijnt dat je daar tekort aan kan krijgen door de relatief snelle aanmaak van spieren (als ik me goed herinner that is). En dan lijkt het of sporten juist een averecht effect heeft op je conditie. Extra ijzer kan je bijvoorbeeld binnenkrijgen door het eten van een boterham met appelstroop.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68683547
PPP, je lunch is werkelijkwaar crap. Vanilleyoghurt? Special K? Kom nou En dan drie boterhammen erbij en een kleine portie avondeten? Zelf weten, maar ik vind het ongezond weinig!
pi_68683561
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Phaidra het volgende:
@PPP, volgens mij kan je evy gewoon doanlwoden ja. Het is een belgische dame die je aanspoort nog even vol te houden en zegt dat je zo goed bezig bent en je hoeft niet op je horloge te kijken om te weten hoe lang je nog moet enzo. Mij lijkt het helemaal niks, maar voor anderen werkt het juist heel goed.

En je lijstje: hoe laat ontbijt je? Bij een vroeg ontbijt zou ik nog een tussendoortje inlassen voor de lunch, aangezien je lunch redelijk klein is. Een appel ofzo of een cracker? Verder ziet het er volgens mij prima uit (al zit je in totaal nog niet aan 1200 kcal, ga je sporten vandaag?).
Oh, ok. Dan zal ik eens googelen zo.

Ik heb een half uurtje geleden pas ontbeten, dus er zit niet lang tussen O en L, hoef dus geen tussendoortje ertussen in principe. Verder ga ik een half uutje wii-fitten vandaag, dan neem ik misschien vanavond nog een boterham als ik nog trek heb.

Thx !
pi_68683590
Balen Muis, dat het nog niet over is en dat je nog niets gehoord hebt van de arts. Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je hard aan de studie kan voor het tentamen! *duimen draait tussen werk en fok door*
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')