abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68683605
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Ewelina het volgende:
PPP, ik mis groen
Oh, maar het zijn vier paprika's en 200 gram paddenstoelen bij D hoor! Das toch wel genoeg ?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:24:30 #227
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68683616
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Phaidra het volgende:
Balen Muis, dat het nog niet over is en dat je nog niets gehoord hebt van de arts. Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je hard aan de studie kan voor het tentamen! *duimen draait tussen werk en fok door*
Dankje ik heb mijn hersenen nog even een half uurtje op non-actief en doelloos internetten en dan ga ik eens kijken of ik aan de slag kan.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:25:09 #228
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68683628
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Oh, maar het zijn vier paprika's en 200 gram paddenstoelen bij D hoor! Das toch wel genoeg ?
Al beter Het vult iig behoorlijk.

Mijn dietiste zei me toen ik bij haar liep dat sla, paprika, champignons, tomaat en komkommer niet echt meetellen als groenten, dus daar ging ik vanuit.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68683644
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, je lunch is werkelijkwaar crap. Vanilleyoghurt? Special K? Kom nou En dan drie boterhammen erbij en een kleine portie avondeten? Zelf weten, maar ik vind het ongezond weinig!
Oh.

Maar het is al veel meer dan wat ik eerst at bij lunch/ontbijt.. ben het nu gaan uitbreiden door die verhalen over te weinig eten van gister. Als ik dit eet heb ik echt geen honge meer, wat zou ik dan moeten toevoegen?
pi_68683675
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef SiTu het volgende:

[..]

En vanaf die 12 zit je echt in no time op de 30 vond ik. Tenminste, ze jast er de laatste lessen opeens nogal wat doorheen

Ik moet zelf weer wat regelmatiger gaan lopen. Maar mijn knieën zijn zeer gaan doen (gelukkig niet met lopen zelf) plus de rugpijn in mijn onderrug was heel onprettig tijdens het lopen. ik lijk wel een oma Nu heb ik een paar dagen niet gelopen en is het alletwee weg aan het trekken, dus vandaag ren ik een halfuurtje
Het wordt volgens mij beiden niet veroorzaakt door het lopen, anders liet ik het wel langer rusten.
Ik ga denk ik Daphs aanpak eens proberen. Bij langer dan een half uur rennen voel ik me echt beroerd, net als bij versnellingen, maar na het lopen ben ik na 5 minuutjes wel weer in staat om een 10 minuten te lopen, dus misschien moet ik er zo maar stukjes aanplakken, dat is wat minder demotiverend.
Ik deed het bij Evy zelf ook hoor. Als het lekker ging deed ik een minuutje extra lopen en dus een minuutje minder wandelen of ik plakte er aan het einde van de les nog een paar keer lopen aan vast. Ik liep heel vaak dus ook al meer dan 5 km en toen had ik misschien net les 7 gedaan ofzo Als ik nu voel dat ik even rust nodig heb dan neem ik die, maar gaat het lekker dan ga ik gewoon nog even door Ik luister liever naar mijn lichaam dan naar Evy.

Ik bedenk me net alleen wel dat ik geen flesje heb om water in te doen bij het sporten vanavond
pi_68683699
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Al beter Het vult iig behoorlijk.

Mijn dietiste zei me toen ik bij haar liep dat sla, paprika, champignons, tomaat en komkommer niet echt meetellen als groenten, dus daar ging ik vanuit.
Nee? Maar die eet ik juist altijd om mijn groenten aan te vullen, als ik er niet zoveel van heb gehad bij D. Ik ben echt gek op rauwkost.. kun je dat dan wel tellen als fruit?
pi_68683724
@Ewelina, sla wist ik wel, tomaat en komkommer hebben weinig kcal maar wel andere nuttige dingen dacht ik? En dat paprika en champignons niet echt meetellen verbaast me echt!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:29:11 #233
148689 Muis006
pi_68683740
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee? Maar die eet ik juist altijd om mijn groenten aan te vullen, als ik er niet zoveel van heb gehad bij D. Ik ben echt gek op rauwkost.. kun je dat dan wel tellen als fruit?
In rode paprika zit meer vitamine C dan in een sinaasappel, dus ik zou zeggen van wel. Tomaten ook. Hoe het met sla (dan neem ik aan dat je gewoon ijsbergsla bedoelt) en komkommer zit weet ik niet.
  Vis een optie? dinsdag 5 mei 2009 @ 10:29:47 #234
70532 loveli
N
pi_68683767
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Ewelina het volgende:
PPP, ik mis groen
Dat, en ik zou het worstje vervangen door echt vlees. Iets met minder troep en een betere kwaliteit eiwitten.
crap in = crap out
pi_68683795
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat, en ik zou het worstje vervangen door echt vlees. Iets met minder troep en een betere kwaliteit eiwitten.
Haha, zo'n worstje eten we vrijwel nooit hoor, dit is een uitzondering - we vinden het allebei erg lekker, dus dan mag dat wel een keertje.
pi_68683811
goedemorgen

Lijstjes:

Zaterdag:

O: 3 minibroodjes belegd met filet A.
D: macaroni met daarbij een arrabiata-saus en mini-salamiworstjes
T: Halve liter Weizenbier

Zondag:

O: restje macaroni
L: minipizza (was het enige eetbare wat we daar konden vinden in dat gehucht waar we aankwamen)
D: roomschnitzel met witte rijst en salade

Maandag:

O: 2 slices soort-van-roggebrood-achtig-Duits-brood met pindakaas
T: Fruitkick
L: flink stuk turks brood met kaas
T: flink stuk turks brood met kaas
D: gebakken rijst met groenten

En nu weer normaal doen
Waren vergeten ontbijt mee te nemen voor tijdens het kamperen zondag is er niets open, er was geen campingwinkel, maar gelukkig hadden we macaroni over Voor maandagochtend ergens wat Duits brood bij een tankstation gehosseld, maar da's niet te vreten

was erg gezellig en lekker gereden, maar 't was net iets te koud overdag. 's Nachts ook: 3 graden ofzo, en dat kan als je en goede slaapzak hebt, maar die van ons bleken niet zo goed te zijn als dat ze zouden zijn 2 nachten klote/niet geslapen door de kou! Dus lekker dagje eerder naar huis gegaan en gaan we straks in de stad op zoek naar warme slaapzakken bij de Perry/Bever

Moet ik nog bijlezen of kan iemand de meest schokkende/leuke dingen samenvatten? Want las al iets over 2,5 topic in een avond
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:32:38 #237
148689 Muis006
pi_68683820
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, zo'n worstje eten we vrijwel nooit hoor, dit is een uitzondering - we vinden het allebei erg lekker, dus dan mag dat wel een keertje.
Ik denk dat het er eerder om gaat dat het geheel van je avondeten een beetje karig over komt. Een braadworst moet kunnen op zijn tijd, maar eet er dan een flinke bak broccoli of sperziebonen ofzo bij lijkt me.
pi_68683871
oh, en ik heb voor 't eerst gekookt op een camping-één-pit-benzine-brander

ik ben een echte kampeer-deskundige nu!
Ja doei.
pi_68683900
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik denk dat het er eerder om gaat dat het geheel van je avondeten een beetje karig over komt. Een braadworst moet kunnen op zijn tijd, maar eet er dan een flinke bak broccoli of sperziebonen ofzo bij lijkt me.
Oh, ok, dat is dan iets voor de volgende keer om te onthouden (heb wel sperziebonen, maar die zijn voor morgen - geen tijd meer om boodschappen te doen).
Volgende keer als we zo'n worstje eten (over een half jaar ofzo ), gooi ik er een hoop groen bij.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:35:26 #240
211002 Goodbye
Awesome!
pi_68683913
Back from Praha!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68683920
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh? Gaf ze daar nog een reden voor?
Sla en komkommer snap ik, zit geen vitamine in, maar paprika is toch een enorme vitamine bom? En in tomaat zitten ook hele gezonde stofjes.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:35:56 #242
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68683929
Mogguh . Ik heb bijgelezen en helemaal geen zin in vandaag. En was ik nou toch maar wel bij vriendje blijven slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:37:16 #243
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68683966
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:35 schreef Goodbye het volgende:
Back from Praha!
Leuk gehad?

Waarom zouden tomaat/komkommer/sla niet tellen als groente? Wat moet het dan zijn?
pi_68683972
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Da's dan wel weer ok
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:38:32 #245
148689 Muis006
pi_68683992
Heui goodbye!

Chico: tomaten zijn vruchten

Edit: komkommer ook, aldus wikipedia.

Ik vind het maar verwarrend
pi_68684026
Goedemorgen.

En welkom terug vakantiegangers.

Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: tomaten, komkommer, turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met tehina
D: aspergesoep, turks brood met knoflookyoghurt, tomatensalade
T: volkoren toastjes met blauwe kaas

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: tomaten, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met tehina
D: bloemkool met kerriesaus, aardappeltjes
pi_68684029
Moblo, WB! Kamperen was een leerzame ervaring dus? Maar fijn dat het iig gezellig was!

Ik mag het weekend van 16/17 mei kamperen! Het is alweer 3 jaar geleden dat ik gekampeerd heb (lowlands niet meegerekend dan). Ik heb er wel zin in, maar ik ben een beetje huiverig voor de cursus kettersteig die we gaan doen.... voor geinteresseerden, hier kan je vinden wat dat inhoud: http://cms.mountain-netwo(...)ttersteig-outdoor-i/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68684080
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Moblo, WB! Kamperen was een leerzame ervaring dus? Maar fijn dat het iig gezellig was!

Ik mag het weekend van 16/17 mei kamperen! Het is alweer 3 jaar geleden dat ik gekampeerd heb (lowlands niet meegerekend dan). Ik heb er wel zin in, maar ik ben een beetje huiverig voor de cursus kettersteig die we gaan doen.... voor geinteresseerden, hier kan je vinden wat dat inhoud: http://cms.mountain-netwo(...)ttersteig-outdoor-i/
zéér leerzaam! En het slapen in de tent vond ik niet eens erg verder, was best knus! en de camping was ook lekker rustig. Zelfs de kinderen die er zaten waren rustig

en dat Klettersteigen ziet er tof uit!!! Helaas heeft Mr. MoBlo hoogtevrees, dus daar krijg ik 'm niet aan
Ja doei.
pi_68684081
Ook WB Goodbye! Hoe was het?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:42:21 #250
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68684093
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Heui goodbye!

Chico: tomaten zijn vruchten

Edit: komkommer ook, aldus wikipedia.

Ik vind het maar verwarrend
Ja maar, ze zijn niet zoet . Fruit moet zoet zijn . Grmbl. Zou je zo een 'fruitsalade' kunnen maken met tomaat en komkommer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')