Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.quote:
Er staan niet te veel enters, tabs of spaties in je tekst?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
OMG! hij doet het!!!!hij maakt het vakje nu alleen wel 2 keer zo lang als de tekst (
) maar toch..
dat is inderdaad een lekker spaarpotjequote:Op maandag 4 mei 2009 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lekker, dat is een mooi spaarpotje voor een vakantie of zoOf rolt het geld bij jou vanzelf je portemonnee uit?
hmm klinkt prima! hoewel ik geen spinazie lust en geen saucijzen eet
dikke kOAnt gekregen?quote:
lekker kut ja....quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.
Gevolg: ik kan al 4 dagen niet over mijn eigen geld beschikken en de bank verdient er ondertussen aan
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.
Gevolg: ik kan al 4 dagen niet over mijn eigen geld beschikken en de bank verdient er ondertussen aan
dat zou je denken ja!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.
De andere optie was te langquote:Op maandag 4 mei 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
oh, en de TT
goedemorgen, blabla verzekeringen, met mevrouw Muck, waarmeekannikuvandienstzijn?
Welnee, niets is minder waarquote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan niet te veel enters, tabs of spaties in je tekst?
Dat gebeurt mij nog wel eens.
slaanquote:Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, niets is minder waar. Op feestdagen, weekeinden en door de banken zelf aangewezen dagen is er gewoon in het geheel geen betalingsverkeer mogelijk. Alleen tussen eigen rekeningen bij dezelfde bank.
Maar het wordt nog mooier, want er zit een bedrijf tussen de banken, Equens, dat het betalingsverkeer regelt. En ja, of ze het vandaag nog rond krijgen... anders morgen wel.
Mja, ik weet niet waar hun kantoor woontquote:
tuurlijk niet, dit levert veel meer geld opquote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
BX!quote:
nee, er was een inleverdatum die ik tig keer verschoven heb, en ong 6 weken daarna mag je verdedigenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
BX!Moest jij voor een afstuderen een verzoek voor afstuderen indienen?
ja, boodschappen, maar ik ben er alweerquote:
Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, er was een inleverdatum die ik tig keer verschoven heb, en ong 6 weken daarna mag je verdedigen
dat heb je snel gedaan!!quote:
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs neequote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..bedankt!
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs nee
Live gezienquote:
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcorequote:
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcore.
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?
nopequote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?
en maar lachen met zijn tweetjes in de autoquote:
Deze werd afgelopen donderdag op het Rembrandtplein gedraaid. Best tof iedereen die ging meezingen en zoquote:
Wat zegt u? Meterstand? Oh nou, momentje hoor, eerst even een afzeikpost op Fok! neerzetten!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, bij essent (of enexis of hoe ze zich nu ook noemen) mogen ze wel wat harder werken... hang al 15 min. in de wacht
Mooi zoquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart, hij stond op onderaan uitlijnen dus het is nu opgelost!
neequote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zegt u? Meterstand? Oh nou, momentje hoor, eerst even een afzeikpost op Fok! neerzetten!
Dat is dus zwaar irritant...quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
Pokketakketyfus-Syntus!![]()
![]()
Ik sta al anderhalf uur vast in didam![]()
![]()
Vergeet niet om OOK even op prorail te schelden, gewoon, omdat het KANquote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet niet om OOK even op prorail te schelden, gewoon, omdat het KAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
De stopbussen die zijn ingezet rijden zeker weer door bij Didam?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
Sein- en overwegstoring die rond 15:30 opgelost zou moeten zijn... is dus weer een storing op het conto van prutsrailquote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?
Ik zie het iig overal verschijnen
Niet alleen op teh int0rwebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook IRL. Gewoon, omdat het kan.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik heb geen auto, dus ik ben helaas van ze afhankelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dus zwaar irritant...
daarom ga ik niet met het OV.
Liever een file van anderhalf uur (waar je de voortgang dus van merkt) dan afhankelijk zijn van vreemden en er totaal geen invloed op hebben of ik wel aankom
Sterkte
okee: klote prorail!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je wel nog ff tijd om al die kots op te ruimenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
kom op je kunt beter dan dit!!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?
Ik zie het iig overal verschijnen
nah, MPG gebruikt dat al langer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
kom op je kunt beter dan dit!!
ik wil Schelden horen!!
welke bussen? Die stinkjanissen die ze in doetinchem aan het halen waren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stopbussen die zijn ingezet rijden zeker weer door bij Didam?.
[..]
Sein- en overwegstoring die rond 15:30 opgelost zou moeten zijn... is dus weer een storing op het conto van prutsrail.
Volgens internet rijden er stopbussen. Maar goed, die zullen wel weer overal stoppen, behalve bij jouquote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
welke bussen? Die stinkjanissen die ze in doetinchem aan het halen waren?
ik zat net in een bus hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens internet rijden er stopbussen. Maar goed, die zullen wel weer overal stoppen, behalve bij jou.
* DaMart loopt naar treinkamer en stuurt extra trein naar Muck.
Laat hem daar eens mee ophouden. Ook gewoon omdat het kan!quote:
* DaMart draait knop om en laat trein terugrijden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zat net in een bus hoor
Heeft wel anderhalf uur geduurd
denk je dat ie naar mij luistert dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Laat hem daar eens mee ophouden. Ook gewoon omdat het kan!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
Dus stiekem ben jij prorailquote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart loopt naar treinkamer en stuurt extra trein naar Muck.
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!quote:
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwaterquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissen
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerPas maar op, straks ga ik met aardbeien gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de violia van zwitserland?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!
Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.quote:[..]
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwater.
Die leid ik wel af met blije wortelsquote:En Wollie bewaakt de vissen toch?
quote:[..]
Pas maar op, straks ga ik met aardbeien gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...quote:
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook meequote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...
Nee, een veel betrouwbaarder spoorbedrijf. Als de lokale boemel in onderhoud is, krijg je tenminste een luxe intercity als vervangend materieelquote:
Dat snap ik ook wel! Maar de referentie aan een pad kon ik gewoon niet laten liggenquote:Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.
Schapen eten geen wortesquote:Die leid ik wel af met blije wortels.
Zeikerdquote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook mee
Muck?quote:
Wortels mee? Brutaal beest.quote:
stoMPG wortel!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wortels mee? Brutaal beest.
Enne, niet op Mucks account inloggen.
vandaag dit tpoic morge de werold!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef OA het volgende:
Hackz0rs in de bus bij Muck?
klo-o-o-opt. ik nu-u-u eigu ekount!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Wollie heeft thuis de laptop aangezet, denk ik.
Wat een ontzéttend slechte kloonquote:
Puzzel zequote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef Muck het volgende:
Maarre, mijn batterij is bijna leeg, ik ga een logikwis maken
Waarom ik weerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer een extra wachtwoord om te onthouden voor MPG!.
quote:
quote:
Ambtenarenquote:
Ik moet de 14de pas weerquote:Op maandag 4 mei 2009 17:35 schreef Aarti het volgende:
zijn jullie morgen vrij?
een echte vakantiequote:
Hopelijk iets aan mijn studiequote:
Nopequote:
Ik ben gewoon een 9-tot-5-werkerquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ambtenaren.
Ow, nee, wacht. Ambtenaren hebben vandaag wél vrij.
Nee, morgen weer gewoon werken.quote:
16, 41 en 77. Met bami.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:07 schreef Fha het volgende:
Pff ik kan niet bedenken wat ik wil eten en daar word ik sagerijnig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
16, 41 en 77. Met bami.
Ook weer opgelost
Wie dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik zat net trouwens op de fiets en ineens dacht ik aan de persoon die mij in de trein leek te kennen, vorige week. En nu, 5 dagen later, begint zich een herinnering op te dringen aan wie het zou kunnen zijn.
Let op dames en heren, hij gaat ervoorquote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot van de middelbareschool. Nu alleen nog de naam achterhalen.
De persoon die ik denk dat het was, heeft een Hyve... dus maar even uitgenodigd. Dan weet ik snel genoeg of ik door moet zoeken of nietquote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let op dames en heren, hij gaat ervoor
dat gekerkzing hoeft niet zo van mijquote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Fha het volgende:
Pfff... muts in het kwadraat
Ik de hele tijd zappen "pff wanneer begint het dodenherdekingsprogramma nou eindelijk?!" is het op NL2 en ik keek de hele tijd op NL1
Nee dat hoeft van mij inderdaad ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gekerkzing hoeft niet zo van mij19:50 - 20:25 is het op alle drie de netten
En op 3 is er om 19:45 nog een speciale herdenking voor Uruzgan
Dat wil ik ook wel ff zien
ja ho maar hoor, nu is er nog hetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Fha het volgende:
Hmm dan ga ik denk ik ook maar even naar 3 kijken straks
Ik zei ook straksquote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ho maar hoor, nu is er nog hetmega
boeiende
ONM
Ja, en dan zou ik naast je staan en zorgen dat je je verdulle gedeisd hieldquote:Op maandag 4 mei 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Als ik op de Dam zou staan, dan zou ik vast om 8 uur moeten niezen of ineens een verschrikkelijke hoestbui krijgen. Dat is echt iets voor mij.
dat bedacht ik me ineens even
Jaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan zou ik naast je staan en zorgen dat je je verdulle gedeisd hield![]()
Er zit een knop op je tvquote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
Nu kijk ik die Anne Frank film. En ik erger me er aan dat het engels is
Mja maar ik heb me er al overheen gezetquote:
En ik kijk naar Der Untergang. Gelukkig om het kwartier gelardeerd met een "ubervrolijk reclameblok van een kwartier langquote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
Nu kijk ik die Anne Frank film. En ik erger me er aan dat het engels is
Mja dat ben ik volledig met je eens. Storender kan gewoon niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kijk naar Der Untergang. Gelukkig om het kwartier gelardeerd met een "ubervrolijk reclameblok van een kwartier langzeker bij dit soort films, op dit soort dagen, echt.
Echt, hoe krijgen ze het bedachtquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat ben ik volledig met je eens. Storender kan gewoon niet.
Ik heb hem liggen gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen ze het bedacht![]()
Ik betaal wel een keer een tientje voor een DVD dan. vuile rukkers
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 Muck
02. 037 DaMart
03. 022 Aarti
04. 018 OA
05. 016 Fha
06. 016 Nijns
07. 013 Dr_Flash
08. 013 MPG
09. 012 Ladylike
10. 010 Pheno
11. 008 indahnesia.com
12. 007 BrandX
13. 007 marcb1974
14. 003 wollie.
15. 003 dndiek
16. 002 Sjowhan
17. 001 Papierversnipperaar
18. 001 Frutsel
19. 001 StarGazer
20. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
Ik heb "la vita a bella" opgenomen, dat wordt weer doorspoelen. Vroeger was men aan het klagen over de storende pauzes bij RTL +, maar ik heb het idee dat we zelf veel erger nu zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kijk naar Der Untergang. Gelukkig om het kwartier gelardeerd met een "ubervrolijk reclameblok van een kwartier langzeker bij dit soort films, op dit soort dagen, echt.
Het stort vanzelf in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de nieuwe terminal van het vliegveld in Jakarta is goedgekeurd. Mooi gebouw hebben ze neergezet, is nog echt zeldzaam in Indonesie dat ze zoiets zo flink aanpakken.
Hopelijk nietquote:
Nee, niet gedaan. Ik werk thuis.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:35 schreef Aarti het volgende:
zijn jullie morgen vrij?
u kunt altijd 100 euro storten op mijn rekening natuurlijkquote:
Ik had wel vrij gewild. Waarom noemen ze het bevrijdingsdag als men gewoon moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
ik ben noodgedwongen vrijhet kantoor waar ik nu uitzendwerk doe zijn vandaag dicht. Hup, dat is 100 euro down the drain
Op Hemelvaartdag gaan we toch ook niet met zijn allen naar de hemel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had wel vrij gewild. Waarom noemen ze het bevrijdingsdag als men gewoon moet werken
Dat is het vervelende van uitzendwerkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
ik ben noodgedwongen vrijhet kantoor waar ik nu uitzendwerk doe zijn vandaag dicht. Hup, dat is 100 euro down the drain
Ik sta er in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:13 schreef DaMart het volgende:
Wie waren gisteren het hardst aan het werk en dronken daarbij de meeste bakkies leeg?
[..]
Niet? Ik ga toch elke keer naar die zevende hemelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Hemelvaartdag gaan we toch ook niet met zijn allen naar de hemel?.
Maar 5 mei zou gewoon een verplichte vrije dag moeten zijn. Ieder jaar en niet eens per 5 jaar. Volgend jaar wel een keer vrij dan, trouwens. Zonder dat het op een andere vrije dag valt.
geen plek helaaschquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van uitzendwerk. Geen idee om daar vast aan de slag te gaan?
Ambtenaren hebben ieder jaar vrij op 5 mei. Dus OA kan vandaag uitslapen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Ik ga toch elke keer naar die zevende hemel
Dat eens in de 5 jaar slaat als een lul op een drumstel, en is niet eens overal.
Weet niet of ik dat altijd kan, soms heb ik dat even niet op mijn lopende rekening staan jeweets.. heb een ticket naar Nederland gekocht en een huurhuis voor 2 jaar vooraf betaald in de afgelopen maand.. eventjes wat bezuinigen dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
u kunt altijd 100 euro storten op mijn rekening natuurlijk![]()
ach ja, ik kom mijn tijd wel door hoor, vervelen zal ik me niet. Maar had liever gewoon mijn loon gehad
Dankjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX maakt heel snel de landingstrip voor Pien vrij![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeHeb je ook iets waar ik weer op kan stijgen? Ik ben zo weer weg
Ook goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
je draait maar om en gebruikt datzelfde ding maar weer om ons in de steek te laten.
Is het weer zo ver?quote:
aaaww!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goedIk zal toch moeten... Ben weinig online de laatste tijd
Heb het opeens gigantisch druk
2 maanoogjesquote:
Degene die het minst betaald krijgt moet altijd het langste wachten. Goeiemorgen trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:26 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Kom ik expres te laat bij de klant om niet te hoeven wachten, is de klant NOG later! half 10 beginnen, het moet niet gekker worden
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijsquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijs
Ben benieuwd wat zijn antwoord is
verder: goede morgen lieve mensen![]()
![]()
Jaja, ikke wille zien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 maanoogjesOh onze hengst heeft een tof oog! Die heeft een kwart maanoogje
Ik zal morgen even fotootjes maken... Heel stoer
Sinds gisteren 2 nieuwe op stal, die hengst en een (etterbak van een) ruintje
Neppotquote:
mogguhquote:
Hoe dacht je anders hoe de maan kon zienquote:
ja maar ja maar ja maar ik krijg keiveel betaaldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Degene die het minst betaald krijgt moet altijd het langste wachten. Goeiemorgen trouwens
good point!quote:
Omgeving Amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat zou ik serieus leuk vinden n keer te doen
welke regio zit jij ook al weer?
quote:
Linkje!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijs
Ben benieuwd wat zijn antwoord is
verder: goede morgen lieve mensen![]()
![]()
Paarden hebben, zoals wel meer dieren, nauwelijks zichtbaar oogwit. Al het zichtbare oog om hun pupil heen is donkerbruin.quote:
Wij hebben dr 2 staan met 2 maanoogjes en 1 met een kwart maanoogjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga ik die pic nog eens bekijken, dat heb ik nog nooit gezien
*noteertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omgeving AmsterdamHeb je 1 juni tijd en zin in BBQ? Dan moet je ff komen helpen schilderen en poetsen
Wat gaafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Paarden hebben, zoals wel meer dieren, nauwelijks zichtbaar oogwit. Al het zichtbare oog om hun pupil heen is donkerbruin.
Bij een maanoog echter, heeft het oog geen pigment, en zie je om de pupil een wit/blauwe (ijsblauw-wit) kleur ipv bruin.
Als je goed kijkt op de foto zie jij bij het bonte paard zijn rechteroog (van jou uit gezien linkeroog) dat hij een maanoog heeft.
ff beter plaatje zoeken
edit: dit dus:
[ afbeelding ]
voor de volledigheid een normaal oog:
[ afbeelding ]
jij ook een fijne dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef Fha het volgende:
mogguh
en ik ben ook meteen weer weg want ik zie dat ik mijn trein anders ga missen
FIjne dag allemaal!![]()
Jep, elk jaar op tweedepinksterdag hebben we painterday, dan gaan we de hele boel opknappenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
*noteert
Lijkt me lachen! Schilderen en poetsen als in stallen oid?
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, elk jaar op tweedepinksterdag hebben we painterday, dan gaan we de hele boel opknappen
Jamaar jamaar jamaar de klant nog meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ik krijg keiveel betaald
Goodmorning, how are we today?
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar de klant nog meer.
We are very well today
"grappig" dat karakter dus met het oog in verband staatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoor
Nou, even blazen dat de wolken weg zijn danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)
Heb je leuke plannen vandaag?
ik ga vanavond BBQen
Bij ons nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoor
Neuh met een beetje geluk kom ik pas aan als al het eten al klaar is, op tijd voor het toetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, even blazen dat de wolken weg zijn dan
Het is maar goed dat het een mooie terminal is, nu nog de vertragingen oplossen. Oh wacht, will never happenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hmjah, vertraging dus, zoals gewoonlijk. Dan nog maar een bakkie leut.
Geen vertraging is een illusie inderdaad..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het een mooie terminal is, nu nog de vertragingen oplossen. Oh wacht, will never happen
Fly safequote:
Het hoort er ook bij, imho.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen vertraging is een illusie inderdaad..
waarom nou nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hoort er ook bij, imho.
Have fun boarding . En niet onder de rokjes van de stewardessen kijken!
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)
Heb je leuke plannen vandaag?
ik ga vanavond BBQen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachten
Succes met barbeknoeien
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachten
Succes met barbeknoeien
Straks is het een shemale, the horror!quote:
Onze zanger zingt hem juist extra laagquote:
Waar gaan we naartoequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze zanger zingt hem juist extra laag
ik hoop in december lekker een weekje ofzo weg te kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaan
Heel goed, tragedy is echt een rotnummer, dus veel plezier
echt? dan pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop in december lekker een weekje ofzo weg te kunnen
yups, eerst mjin huisje verder op orde en sparen voor een autoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt? dan pas![]()
ik ga in juli naar londen en eind augustus 3 weken naar amerika
oh ja that makes sensequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups, eerst mjin huisje verder op orde en sparen voor een auto
lekkerrrrrrrrr ga je ook weg? of gaje lekker thuis chillen (dat zijn vaak de beste vakanties...)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb voor het eerst in 5 jaar ook echt zomervakantie
week 34 + 35
Zo'n Amerikaans sex-resort?quote:
we willen eigenlijk even weg.. misschien een lang weekend ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrr ga je ook weg? of gaje lekker thuis chillen (dat zijn vaak de beste vakanties...)
Hedonismquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaans sex-resort?
wauwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we willen eigenlijk even weg.. misschien een lang weekend ofzo
Ik ga iig naar de kust, nederlandse of belgische en als we zin hebben miss naar de spaanse
Dat heeft mn vent trouwens eens gedaan..
ik had een week verlof genomen en toen mn vent ervan hoorde had hij de auto volgegooid en zei: kom, we gaan naar spanje... ´s avonds om 8 uur stond ik met mn voeten in het zand
Had zo veel stress dat ineens de tranen over mn wangen rolde omdat ik het gewoon voelde wegzakken
beste move van mn ventje ooit
nee, van die vieze ouwe mannenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaans sex-resort?
heb um al 14 jaar, garantie is er toch al afquote:
haha je kan er altijd nog eentje naast nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb um al 14 jaar, garantie is er toch al af
Lekker voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hedonism
Daar wil ik op huwelijksreis met mn ventje
Zekerquote:
Heb al gezegd, als ie 36 is ruil ik hem in voor 2 van 18quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha je kan er altijd nog eentje naast nemen
Je hebt meerdere gaten, past prima!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb al gezegd, als ie 36 is ruil ik hem in voor 2 van 18
Dat dacht ik dus ookquote:
Anders had God er wel een kurk in gestopt!quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders had God er wel een kurk in gestopt!
Sorriequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
had ik al gezegd dat ik nogal visueel ingesteld ben?
oopsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
had ik al gezegd dat ik nogal visueel ingesteld ben?
Sorriequote:
Was het wel in HD 1080p kwaliteit, je visueel?quote:
Hmmm? Jij en muck spelen mens-erger-je -niet?quote:
Ja, jamaica moet je echt tijd voornemen, en lekker een paar dagen op je gat op het strand liggen met malibu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het wel in HD 1080p kwaliteit, je visueel?
Ja, maica wil ik ook wel een keer heen. Maar dit jaar wordt het niets meer, of een weekje weg. Voor volgend jaar ben ik al wat aan het zoeken naar islandhopping dus. Om Jamaica maar 2 dagen te zien lijkt me wat kort, dus die hop ik niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmmm? Jij en muck spelen mens-erger-je -niet?
quote:
bIJnaquote:
Saba wil ik wel zien, maar dan met het vleigtuig, het is de kortste commercieele landingsbaan die er is, dus dat lijkt me wel tof. Maar met de freey kan ook wat aardig bereikt worden, dus die zal er ook vast en zeker in zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, jamaica moet je echt tijd voornemen, en lekker een paar dagen op je gat op het strand liggen met malibu.
Seriously easy going
Welke eilanden wil je dan heen? En ga je dat met de boot doen dan?
Nee, die komt hierna, door DaMart.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |