aaaww!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goedIk zal toch moeten... Ben weinig online de laatste tijd
Heb het opeens gigantisch druk
2 maanoogjesquote:
Degene die het minst betaald krijgt moet altijd het langste wachten. Goeiemorgen trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:26 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Kom ik expres te laat bij de klant om niet te hoeven wachten, is de klant NOG later! half 10 beginnen, het moet niet gekker worden
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijsquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijs
Ben benieuwd wat zijn antwoord is
verder: goede morgen lieve mensen![]()
![]()
Jaja, ikke wille zien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2 maanoogjesOh onze hengst heeft een tof oog! Die heeft een kwart maanoogje
Ik zal morgen even fotootjes maken... Heel stoer
Sinds gisteren 2 nieuwe op stal, die hengst en een (etterbak van een) ruintje
Neppotquote:
mogguhquote:
Hoe dacht je anders hoe de maan kon zienquote:
ja maar ja maar ja maar ik krijg keiveel betaaldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Degene die het minst betaald krijgt moet altijd het langste wachten. Goeiemorgen trouwens
good point!quote:
Omgeving Amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat zou ik serieus leuk vinden n keer te doen
welke regio zit jij ook al weer?
quote:
Linkje!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik jou trouwens even snel complimenteren met je post in het topic over proefrit zonder rijbewijs
Ben benieuwd wat zijn antwoord is
verder: goede morgen lieve mensen![]()
![]()
Paarden hebben, zoals wel meer dieren, nauwelijks zichtbaar oogwit. Al het zichtbare oog om hun pupil heen is donkerbruin.quote:
Wij hebben dr 2 staan met 2 maanoogjes en 1 met een kwart maanoogjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga ik die pic nog eens bekijken, dat heb ik nog nooit gezien
*noteertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omgeving AmsterdamHeb je 1 juni tijd en zin in BBQ? Dan moet je ff komen helpen schilderen en poetsen
Wat gaafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Paarden hebben, zoals wel meer dieren, nauwelijks zichtbaar oogwit. Al het zichtbare oog om hun pupil heen is donkerbruin.
Bij een maanoog echter, heeft het oog geen pigment, en zie je om de pupil een wit/blauwe (ijsblauw-wit) kleur ipv bruin.
Als je goed kijkt op de foto zie jij bij het bonte paard zijn rechteroog (van jou uit gezien linkeroog) dat hij een maanoog heeft.
ff beter plaatje zoeken
edit: dit dus:
[ afbeelding ]
voor de volledigheid een normaal oog:
[ afbeelding ]
jij ook een fijne dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef Fha het volgende:
mogguh
en ik ben ook meteen weer weg want ik zie dat ik mijn trein anders ga missen
FIjne dag allemaal!![]()
Jep, elk jaar op tweedepinksterdag hebben we painterday, dan gaan we de hele boel opknappenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
*noteert
Lijkt me lachen! Schilderen en poetsen als in stallen oid?
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, elk jaar op tweedepinksterdag hebben we painterday, dan gaan we de hele boel opknappen
Jamaar jamaar jamaar de klant nog meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar ik krijg keiveel betaald
Goodmorning, how are we today?
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar de klant nog meer.
We are very well today
"grappig" dat karakter dus met het oog in verband staatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoor
Nou, even blazen dat de wolken weg zijn danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)
Heb je leuke plannen vandaag?
ik ga vanavond BBQen
Bij ons nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
twijfelachtig gaaf eigenlijk. Veelal (niet altijd gelukkig) gaat het opvallend vaak gepaard met een vrij onbetrouwbaar karakter. De meeste mensen willen dan ook doorgaans geen paard met een maanoog. Waar het aan ligt weet ik niet overigens hoor
Neuh met een beetje geluk kom ik pas aan als al het eten al klaar is, op tijd voor het toetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, even blazen dat de wolken weg zijn dan
Het is maar goed dat het een mooie terminal is, nu nog de vertragingen oplossen. Oh wacht, will never happenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hmjah, vertraging dus, zoals gewoonlijk. Dan nog maar een bakkie leut.
Geen vertraging is een illusie inderdaad..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het een mooie terminal is, nu nog de vertragingen oplossen. Oh wacht, will never happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |