abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68680051
Ik ben bij de dealer geweest om te kijken naar een nieuwe auto voor mij. Ze hadden mij aangeboden om een afspraak te maken voor een testrit. Ik heb alleen nog geen rijbewijs. Is het aan dan nog aan te raden om een ritje te maken?

Ik heb zo een 5 uur met de lesauto gereden. Maar daarvoor had ik ook al is een keer in Amerika met een automaat gereden op een publieke weg. Dat ging lekker. Ik ben zelf niet zo bang dat ik door de mand val... maar toch ik heb niet zo veel ervaring met het rijden op een publieke weg in Nederland
  dinsdag 5 mei 2009 @ 02:21:49 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68680061
je moet je rijbewijs toch laten zien bij een testrit?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 02:21:54 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68680062
hahaha ja joh.. doe daarna even een proefritje met een motor
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_68680088
Niet huilen he, als je mijn zusje dood hebt gereden met die ongein en ik daarna jouw zusje weer doodrij om je terug te pakken...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 02:25:37 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_68680098
Er kan zomaar gevraagd worden naar een rijbewijs waar ze even een kopietje van willen hebben. Verder zou ik het nooit doen. Mocht er onderweg wat gebeuren (hoeft geeneens je eigen fout te zijn) ga je zo de lul zijn, en kun je je rijbewijs voorlopig wel vergeten
pi_68680167
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden. Waarop ik zei dat ik nu nog alleen een beetje aan het orienteren ben en pas over een maand een auto wil kopen. Maar nu denk ik toch dat het geen kwaad kan en dan weet ik in ieder geval hoe elke auto rijdt. Dan hoef ik over een maand niet nog een keer langs alle dealers gaan.
pi_68680244
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 02:36 schreef dieselnoi het volgende:
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden.
Nee duh, omdat over het algemeen iedereen die serieuze interesse in een auto heeft, ook in het bezit is van een rijbewijs. Bovendien gaat zo'n dealer er vanuit dat het common knowledge is dat je toch op z'n minst je rijbewijs nodig gaat hebben voor een proefrit.

Kortom: al op het moment dat je de proefrit aangeboden kreeg had je aan moeten geven dat je je rijbewijs nog niet eens hebt, lamlul.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 02:46:45 #8
202014 JJH
Knetter. O+
pi_68680264
quote:
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden. Waarop ik zei dat ik nu nog alleen een beetje aan het orienteren ben en pas over een maand een auto wil kopen. Maar nu denk ik toch dat het geen kwaad kan en dan weet ik in ieder geval hoe elke auto rijdt. Dan hoef ik over een maand niet nog een keer langs alle dealers gaan.
Het is je eigen keuze. Alleen ben je op geen enkele manier verzekerd als je geen rijbewijs hebt. Je draait dus persoonlijk op voor de eventuele schade aan de aan te kopen auto en de schade van de tegenpartij. Daarnaast zul je een rijontzegging voor een behoorlijke periode krijgen (Wat dus uitstelling betekent voor het behalen van het rijbewijs) Daarbovenop krijg je met een beetje pech nog een fikse boete.

Dit alles natuurlijk alleen als je iets of iemand aanrijd, of als je aangereden word. Aan jou of je dat risico wilt nemen.
pi_68680294
Oh wacht, ik kom er nu pas achter dat TS TS is.

Nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik serieus op dit topic in ben gegaan.
pi_68680343
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef JJH het volgende:

[..]

Het is je eigen keuze. Alleen ben je op geen enkele manier verzekerd als je geen rijbewijs hebt. Je draait dus persoonlijk op voor de eventuele schade aan de aan te kopen auto en de schade van de tegenpartij. Daarnaast zul je een rijontzegging voor een behoorlijke periode krijgen (Wat dus uitstelling betekent voor het behalen van het rijbewijs) Daarbovenop krijg je met een beetje pech nog een fikse boete.

Dit alles natuurlijk alleen als je iets of iemand aanrijd, of als je aangereden word. Aan jou of je dat risico wilt nemen.
Je vergeet mijn dode zusje omdat die lamzak denkt dat ie kan rijden maar enige ervaring ontbreekt en niet op tijd kon remmen vanwege dat gebrek aan ervaring op het moment dat zij plotseling achter de een geparkeerde auto overstak.

En dat is schade, die hij zelfs niet had kunnen goedmaken als ie wel een geldige verzekering had tijdens het rijden!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 04:06:05 #11
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68680654
TS kan beter hiermee een rondje rijden
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 05:10:02 #12
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_68680750
ik zou beginnen met een rondje apeldoorn met deze

*Hosselcopter*
pi_68680774
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 05:10 schreef Dibble het volgende:
ik zou beginnen met een rondje apeldoorn met deze

[ afbeelding ]
Da's wel erg grote inkopper.
pi_68681087
quote:
Doe niet zo idioot. Je weet zelf ook donders goed dat dat een erg slecht idee is. Stel, om wat voor reden dan ook rijd je een fietser aan. Die komt in een rolstoel terecht. Maar jij hebt geen rijbewijs (en voorlopig kun je daar ook rustig naar fluiten). Wie denk je dan dat er mag opdraven voor de kosten?

JIJ dus. Niks verzekering, daar ben je persoonlijk verantwoordelijk voor. Én je mag blij zijn als je niet word aangeklaagd voor doodslag.

Wat mij betreft verdien je vier stokslagen alleen om het feit dat je het overweegt.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 07:47:20 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681106
het is dus gewoon simpelweg verboden om een testrit te doen op de openbare weg zonder rijbewijs. Lijkt me dat je best een maandje kan wachten (ik maak ten minste uit je opmerking 'over een maand kopen' dat je met een maandje afrijdt oid) om legaal wat testritjes te maken. Wat JJH hier ook zegt:
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef JJH het volgende:

[..]

Als er ook maar ìets gebeurt, ook al is het helemaal niet jouw schuld en rijdt een fietser door rood tegen jou aan, jij draait vooral op voor de meeste kosten en gezeik, omdat jij degene bent zonder rijbewijs en daar uberhaupt niet eens had mogen en kunnen rijden. Geloof me, dat wil je echt niet.

Ergo, gewoon een maandje geduld en dan je helemaal suf-testritrijden
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 07:47:53 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681110
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 07:45 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Doe niet zo idioot. Je weet zelf ook donders goed dat dat een erg slecht idee is. Stel, om wat voor reden dan ook rijd je een fietser aan. Die komt in een rolstoel terecht. Maar jij hebt geen rijbewijs (en voorlopig kun je daar ook rustig naar fluiten). Wie denk je dan dat er mag opdraven voor de kosten?

JIJ dus. Niks verzekering, daar ben je persoonlijk verantwoordelijk voor. Én je mag blij zijn als je niet word aangeklaagd voor doodslag.

Wat mij betreft verdien je vier stokslagen alleen om het feit dat je het overweegt.
GMTA
lolwut
pi_68681351
Het klinkt inderdaad een stuk ernstiger als je zegt dat het gewoon verboden is om te rijden zonder rijbewijs. Ik had het nog niet op die manier bekeken.

Maar ik heb ook geen flauw idee hoe zo een proefrit gaat. Misschien is het wel op een gesloten parkour. Als iemand mij het gewoon aanbiedt dan is het verleidelijk om daar gebruik van te maken. Helemaal omdat je maar een paar uur in een lesauto mag rijden en van je mag je pa's auto niet gebruiken. Maarja over maand heb ik gewoon mijn rijbewijs binnen en kan ik lekker scheuren in een nieuwe auto. En kom nou er gaat echt geen ongeluk gebeuren. Iedereen rijd hier zo conservatief en defensief als ik weet niet wat. Vergelijk dat maar eens met China of India waar taxis echt als een gek door het verkeer heen scheuren
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 08:36:31 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681504
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:22 schreef dieselnoi het volgende:
Het klinkt inderdaad een stuk ernstiger als je zegt dat het gewoon verboden is om te rijden zonder rijbewijs. Ik had het nog niet op die manier bekeken.

Maar ik heb ook geen flauw idee hoe zo een proefrit gaat. Misschien is het wel op een gesloten parkour. Als iemand mij het gewoon aanbiedt dan is het verleidelijk om daar gebruik van te maken. Helemaal omdat je maar een paar uur in een lesauto mag rijden en van je mag je pa's auto niet gebruiken.
zo'n proefrit is gewoon op de openbare weg. En drie keer raden waarom je van je pa (onder andere) niet nu in zijn auto mag rijden
quote:
Maarja over maand heb ik gewoon mijn rijbewijs binnen en kan ik lekker scheuren in een nieuwe auto.
dit vind ik eng klinken, zeker gezien wat je hieronder zegt....
quote:
En kom nou er gaat echt geen ongeluk gebeuren. Iedereen rijd hier zo conservatief en defensief als ik weet niet wat. Vergelijk dat maar eens met China of India waar taxis echt als een gek door het verkeer heen scheuren
Ehhh, de ergste ongelukken gebeuren juist op dit soort momenten/omgevingen. Omdat men denkt dat men minder op hoeft te letten 'want hier gebeurt toch nooit wat'. Yeah right. Als dat je instelling is hoop ik van harte dat je zakt eigenlijk
Mijn rij-instructeur gaf mij toentertijd een goede raad: "zodra je in een auto zit, bedenk je dan het volgende: iedereen die op de weg rijdt is gek, ga er nooit van uit dat ze de goede beslissing nemen. "
En hij had gelijk. na 5 ton kilometers in binnen- en buitenland te hebben gereden heb ik te veel gekke dingen gezien. En dan ben ik toch een zeer pro-actieve chauffeur, rij zeker niet lullig. Maar man wat doen mensen gekke dingen... helemaal in rustige of stille dorpjes waar ze één keer in de week een keer achter hun stuur kruipen *ril*
lolwut
pi_68681580
quote:

Verhaal
Jij gaat er wel komen.
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 08:44:54 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681623
oh en TS?

Mensen die elke dag de auto nemen om... Dus niet zomaar voor jan met de korte achternaam achter het stuur gaan zitten, als je ook kan fietsen/lopen/metro nemen he?

lolwut
  Moderator dinsdag 5 mei 2009 @ 08:45:09 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_68681630
Ben je niet goed bij je hoofd of zo? Zonder rijbewijs in de rondte willen gaan rijden. Stel je rijdt iemand aan En je hebt "al" 5 uur met je lesauto gereden, nou nou, dan heb je al heel wat rijervaring.

En je hebt wel mazzel dat je in Amerika niet gesnapt bent, ik denk dat ze daar ook niet zo makkelijk zijn over het rijden zonder rijbewijs.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:46:32 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68681656
regel je alvast een mooie kist en doe mij een lol, rij je niet kapot tegen een boom, dat is zonde, daar wonen vogeltjes en eekhoorntjes en het is keizielig als die ineens geen huis meer hebben.

moet je je voorstellen, jij bent een vogeltje, tof huisje in een boom, komt er iemand langs en die botst zo tegen je boom, boom valt om, ben je wel je huisje kwijt...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:47:58 #23
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68681677
zeg even waar je die rit gaat maken, dan spring ik ff voor je auto en mag je je hele leven voor mijn schade betalen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:51:14 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68681728
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
zeg even waar je die rit gaat maken, dan spring ik ff voor je auto en mag je je hele leven voor mijn schade betalen
zou ik niet doen, van een kale kip valt niets te plukken en als ik de ts zo inschat is hij de rest van z´n leven een kale kip...
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 08:51:42 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681734
jongens, jongens, TS is wel het slimste jongetje van de klas hoor! Hoe kunnen wij domme usertjes nou twijfelen aan zijn verstandelijke vermogens!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 04:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ben gewoon simpelweg slimmer dan de meeste met wie ik studeer. Dit klinkt misschien als kapsones maar het is gewoon de realiteit.
en dan wel zonder rijbewijs met slechts vijf lesuren testritjes willen maken op de openbare weg, met als dogredenatie
quote:
En kom nou er gaat echt geen ongeluk gebeuren. Iedereen rijd hier zo conservatief en defensief als ik weet niet wat.
Als het niet zo triest was, zou het bijna lachwekkend kunnen zijn
lolwut
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:52:59 #26
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_68681750
Omg hoe dom kan je zijn? TS faalt echt hard.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:54:30 #27
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68681775
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

zou ik niet doen, van een kale kip valt niets te plukken en als ik de ts zo inschat is hij de rest van z´n leven een kale kip...
Ik roof gewoon zn woonwagen leeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:55:07 #28
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68681782
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg hoe dom kan je zijn? TS faalt echt hard.
maar hijs wel de beste leerling van heel de debielen-school
Lid van de MamaSquad
pi_68681797
Gewoon doen en hopen dat je een ongeluk maakt (tegen een paal en niet een mens).
Dan kan je de komende jaren je rijbewijs wel vergeten.
pi_68681804
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dan kan ie altijd nog mod worden hier.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:57:03 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68681812
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:

[..]

maar hijs wel de beste leerling van heel de debielen-school
downers zijn slimmer, TS delft nog het onderspit op een kindercreche
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:57:42 #32
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68681823
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dan kan ie altijd nog mod worden hier.
hell no, ook wij hebben minimale eisen
pi_68681831
quote:
OMG..
Onder welke steen heb jij gezeten?!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_68681848
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

hell no, ook wij hebben minimale eisen
Die kunnen nooit hoog zijn als ik alleen maar in dit topic lees.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:59:24 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68681862
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

niet al te hoog nee, maar nog altijd onhaalbaar voor bepaalde mensen
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 08:59:29 #36
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681865
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

leg uit
lolwut
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:00:45 #37
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68681891
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Laurensius het volgende:

[..]

OMG..
Onder welke steen heb jij gezeten?!
kun je nagaan hoe dom de rest van zn klas is
Lid van de MamaSquad
pi_68681897
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef BrandX het volgende:

[..]

leg uit
Morgen.
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 09:02:31 #39
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68681913
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Morgen.
je hebt mijn PI gecheckt he

(maar ben wel nieuwsgierig naar wat je morgen te melden hebt )
lolwut
pi_68681987
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef BrandX het volgende:
oh en TS?

Mensen die elke dag de auto nemen om... Dus niet zomaar voor jan met de korte achternaam achter het stuur gaan zitten, als je ook kan fietsen/lopen/metro nemen he?

Ja ik ben van gedachte verandert. Dat kan toch gewoon. Overigens ben ik nog steeds van mening dat een fiets beter is als je even wat om de hoek moet kopen. Ook vind ik een motor een miljoen keer beter dan een auto ware het niet dat als je ongeluk krijgt het veel dodelijker kan zijn dan als je een ongeluk in een auto krijgt. Anders had ik zonder twijfel allang een motor gekocht. Dat ben ik nog steeds van mening

En de debielenschool waar jullie het over hebben heet toevallig wel de VU. Een van de beste universiteiten van Europa. Komt elk jaar in de top500 van beste universiteiten van de wereld volgens Times. En volgend jaar ga ik lekker in het buitenland studeren. Dat zie ik kneuzen niet zomaar even doen. Weet je niet hoe moeilijk het is om dat voor elkaar te krijgen. Ik moest 3 toetsen in een dag afleggen dat 6 jaar vwo stof omvat en een half jaar universitaire stof en ook nog eens een graadje 20x moeilijker is dan het vwo. En vervolgens moest ik ook nog eens een interview afleggen als slot op de deur. Zodat ze zeker zijn dat ze alle losers eruit hebben gefiltert. Als je dat allemaal bekijkt is het hier in nederland echt een lachertje
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:10:41 #41
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68682078
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

Ja ik ben van gedachte verandert. Dat kan toch gewoon. Overigens ben ik nog steeds van mening dat een fiets beter is als je even wat om de hoek moet kopen. Ook vind ik een motor een miljoen keer beter dan een auto ware het niet dat als je ongeluk krijgt het veel dodelijker kan zijn dan als je een ongeluk in een auto krijgt. Anders had ik zonder twijfel allang een motor gekocht. Dat ben ik nog steeds van mening

En de debielenschool waar jullie het over hebben heet toevallig wel de VU. Een van de beste universiteiten van Europa. Komt elk jaar in de top500 van beste universiteiten van de wereld volgens Times. En volgend jaar ga ik lekker in het buitenland studeren. Dat zie ik kneuzen niet zomaar even doen. Weet je niet hoe moeilijk het is om dat voor elkaar te krijgen. Ik moest 3 toetsen in een dag afleggen dat 6 jaar vwo stof omvat en een half jaar universitaire stof en ook nog eens een graadje 20x moeilijker is dan het vwo. En vervolgens moest ik ook nog eens een interview afleggen als slot op de deur. Zodat ze zeker zijn dat ze alle losers eruit hebben gefiltert. Als je dat allemaal bekijkt is het hier in nederland echt een lachertje
Bla bla bla.. maar dan nog zo dom zijn dat je nieteens weet dat rijden zonder rijbewijs niet mag
Opleiding zegt niet alles over intelligentie, dat maak jij ons wel heel erg duidelijk.
Verder: veel succes met je studie en het vinden van een geschikte auto.
Ik dank je voor de goede zin die je me met je uitspraken hebt bezorgd
Lid van de MamaSquad
  Boks-Chick dinsdag 5 mei 2009 @ 09:16:26 #42
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68682192
quote:

[..]

en dan nog niet kunnen bedenken dat je niet zonder rijbewijs achter het stuur mag kruipen, en dan nog als redenatie gebruiken 'dat er hier niets kan gebeuren'.... Erg jammer TS.
Ik geloof best dat je wat brains tussen je oren hebt zitten hoor, maar gebruik ze dan ook. Anders zal je het later, ondanks al je mooie papiertjes van wat voor school dan ook, nog niet maken. Of in ieder geval niet het potentieel invullen wat je met je papiertje redelijkerwijs zou kunnen halen.

Ik had ook kunnen doen wat jij nu gaat doen. Hell, het werd mij aangeboden (Harvard Bedrijfskunde). Doch door privé-omstandigheden toen was dat toen niet mogelijk. Maakt mij dat minder dan jou? Nee. Maakt het jou of mij meer dan iemand die zich uit de naad heeft gewerkt en uiteindelijk ''slechts'' bijv. een MBO op zak heeft? Hell no!
lolwut
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:41:50 #43
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_68682741
quote:

[..]

Haha je maakt je echt onsterfelijk hier. Je hoeft niet zo zitten pochen met je school waar je op zit hoor. Je zou het in ieder geval niet zeggen met je achterlijke OP.
pi_68685196
quote:

[..]

dus als je jezelf doodrijd op de motor ben je heel erg veel dood en als je jezelf doodrijd in een auto ben je maar een klein beetje dood?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:15:17 #45
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_68685250
Heel leuk je popi-school, maar zolang je nog de redenering van een 2-jarige hebt wat betreft verkeersveiligheid en inzicht zal niemand je ooit serieus nemen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:15:32 #46
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68685260
quote:
gast, dat snap je zelf toch ook wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:34:39 #47
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_68690230
TS faalt... hard... meerdere malen..
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:35:47 #48
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68690270
we zullen er maar een einde aan maken, aan het topic dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: