Nee duh, omdat over het algemeen iedereen die serieuze interesse in een auto heeft, ook in het bezit is van een rijbewijs. Bovendien gaat zo'n dealer er vanuit dat het common knowledge is dat je toch op z'n minst je rijbewijs nodig gaat hebben voor een proefrit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:36 schreef dieselnoi het volgende:
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden.
Het is je eigen keuze. Alleen ben je op geen enkele manier verzekerd als je geen rijbewijs hebt. Je draait dus persoonlijk op voor de eventuele schade aan de aan te kopen auto en de schade van de tegenpartij. Daarnaast zul je een rijontzegging voor een behoorlijke periode krijgen (Wat dus uitstelling betekent voor het behalen van het rijbewijs) Daarbovenop krijg je met een beetje pech nog een fikse boete.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:36 schreef dieselnoi het volgende:
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden. Waarop ik zei dat ik nu nog alleen een beetje aan het orienteren ben en pas over een maand een auto wil kopen. Maar nu denk ik toch dat het geen kwaad kan en dan weet ik in ieder geval hoe elke auto rijdt. Dan hoef ik over een maand niet nog een keer langs alle dealers gaan.
Je vergeet mijn dode zusje omdat die lamzak denkt dat ie kan rijden maar enige ervaring ontbreekt en niet op tijd kon remmen vanwege dat gebrek aan ervaring op het moment dat zij plotseling achter de een geparkeerde auto overstak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is je eigen keuze. Alleen ben je op geen enkele manier verzekerd als je geen rijbewijs hebt. Je draait dus persoonlijk op voor de eventuele schade aan de aan te kopen auto en de schade van de tegenpartij. Daarnaast zul je een rijontzegging voor een behoorlijke periode krijgen (Wat dus uitstelling betekent voor het behalen van het rijbewijs) Daarbovenop krijg je met een beetje pech nog een fikse boete.
Dit alles natuurlijk alleen als je iets of iemand aanrijd, of als je aangereden word. Aan jou of je dat risico wilt nemen.
Da's wel erg grote inkopper.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 05:10 schreef Dibble het volgende:
ik zou beginnen met een rondje apeldoorn met deze
[ afbeelding ]
Doe niet zo idioot. Je weet zelf ook donders goed dat dat een erg slecht idee is. Stel, om wat voor reden dan ook rijd je een fietser aan. Die komt in een rolstoel terecht. Maar jij hebt geen rijbewijs (en voorlopig kun je daar ook rustig naar fluiten). Wie denk je dan dat er mag opdraven voor de kosten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:36 schreef dieselnoi het volgende:
Hij had niets over een rijbewijs gezegd. Hij had het alleen aangeboden. Waarop ik zei dat ik nu nog alleen een beetje aan het orienteren ben en pas over een maand een auto wil kopen. Maar nu denk ik toch dat het geen kwaad kan en dan weet ik in ieder geval hoe elke auto rijdt. Dan hoef ik over een maand niet nog een keer langs alle dealers gaan.
Als er ook maar ìets gebeurt, ook al is het helemaal niet jouw schuld en rijdt een fietser door rood tegen jou aan, jij draait vooral op voor de meeste kosten en gezeik, omdat jij degene bent zonder rijbewijs en daar uberhaupt niet eens had mogen en kunnen rijden. Geloof me, dat wil je echt niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is je eigen keuze. Alleen ben je op geen enkele manier verzekerd als je geen rijbewijs hebt. Je draait dus persoonlijk op voor de eventuele schade aan de aan te kopen auto en de schade van de tegenpartij. Daarnaast zul je een rijontzegging voor een behoorlijke periode krijgen (Wat dus uitstelling betekent voor het behalen van het rijbewijs) Daarbovenop krijg je met een beetje pech nog een fikse boete.
Dit alles natuurlijk alleen als je iets of iemand aanrijd, of als je aangereden word. Aan jou of je dat risico wilt nemen.
GMTAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:45 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot. Je weet zelf ook donders goed dat dat een erg slecht idee is. Stel, om wat voor reden dan ook rijd je een fietser aan. Die komt in een rolstoel terecht. Maar jij hebt geen rijbewijs (en voorlopig kun je daar ook rustig naar fluiten). Wie denk je dan dat er mag opdraven voor de kosten?
JIJ dus. Niks verzekering, daar ben je persoonlijk verantwoordelijk voor. Én je mag blij zijn als je niet word aangeklaagd voor doodslag.
Wat mij betreft verdien je vier stokslagen alleen om het feit dat je het overweegt.
zo'n proefrit is gewoon op de openbare weg. En drie keer raden waarom je van je pa (onder andere) niet nu in zijn auto mag rijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:22 schreef dieselnoi het volgende:
Het klinkt inderdaad een stuk ernstiger als je zegt dat het gewoon verboden is om te rijden zonder rijbewijs. Ik had het nog niet op die manier bekeken.
Maar ik heb ook geen flauw idee hoe zo een proefrit gaat. Misschien is het wel op een gesloten parkour. Als iemand mij het gewoon aanbiedt dan is het verleidelijk om daar gebruik van te maken. Helemaal omdat je maar een paar uur in een lesauto mag rijden en van je mag je pa's auto niet gebruiken.
dit vind ik eng klinken, zeker gezien wat je hieronder zegt....quote:Maarja over maand heb ik gewoon mijn rijbewijs binnen en kan ik lekker scheuren in een nieuwe auto.
Ehhh, de ergste ongelukken gebeuren juist op dit soort momenten/omgevingen. Omdat men denkt dat men minder op hoeft te letten 'want hier gebeurt toch nooit wat'. Yeah right. Als dat je instelling is hoop ik van harte dat je zakt eigenlijkquote:En kom nou er gaat echt geen ongeluk gebeuren. Iedereen rijd hier zo conservatief en defensief als ik weet niet wat. Vergelijk dat maar eens met China of India waar taxis echt als een gek door het verkeer heen scheuren
zou ik niet doen, van een kale kip valt niets te plukken en als ik de ts zo inschat is hij de rest van z´n leven een kale kip...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
zeg even waar je die rit gaat maken, dan spring ik ff voor je auto en mag je je hele leven voor mijn schade betalen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 04:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ben gewoon simpelweg slimmer dan de meeste met wie ik studeer. Dit klinkt misschien als kapsones maar het is gewoon de realiteit.
Als het niet zo triest was, zou het bijna lachwekkend kunnen zijnquote:En kom nou er gaat echt geen ongeluk gebeuren. Iedereen rijd hier zo conservatief en defensief als ik weet niet wat.
Ik roof gewoon zn woonwagen leegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou ik niet doen, van een kale kip valt niets te plukken en als ik de ts zo inschat is hij de rest van z´n leven een kale kip...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
maar hijs wel de beste leerling van heel de debielen-schoolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg hoe dom kan je zijn? TS faalt echt hard.
Dan kan ie altijd nog mod worden hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou ik niet doen, van een kale kip valt niets te plukken en als ik de ts zo inschat is hij de rest van z´n leven een kale kip...
downers zijn slimmer, TS delft nog het onderspit op een kindercrechequote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar hijs wel de beste leerling van heel de debielen-school
OMG..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:22 schreef dieselnoi het volgende:
Het klinkt inderdaad een stuk ernstiger als je zegt dat het gewoon verboden is om te rijden zonder rijbewijs. Ik had het nog niet op die manier bekeken.
niet al te hoog nee, maar nog altijd onhaalbaar voor bepaalde mensenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kunnen nooit hoog zijn als ik alleen maar in dit topic lees.
leg uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kunnen nooit hoog zijn als ik alleen maar in dit topic lees.
kun je nagaan hoe dom de rest van zn klas isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Laurensius het volgende:
[..]
OMG..
Onder welke steen heb jij gezeten?!
je hebt mijn PI gecheckt hequote:
Ja ik ben van gedachte verandert. Dat kan toch gewoon. Overigens ben ik nog steeds van mening dat een fiets beter is als je even wat om de hoek moet kopen. Ook vind ik een motor een miljoen keer beter dan een auto ware het niet dat als je ongeluk krijgt het veel dodelijker kan zijn dan als je een ongeluk in een auto krijgt. Anders had ik zonder twijfel allang een motor gekocht. Dat ben ik nog steeds van meningquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef BrandX het volgende:
oh en TS?
Mensen die elke dag de auto nemen om... Dus niet zomaar voor jan met de korte achternaam achter het stuur gaan zitten, als je ook kan fietsen/lopen/metro nemen he?
Bla bla bla.. maar dan nog zo dom zijn dat je nieteens weet dat rijden zonder rijbewijs niet magquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Ja ik ben van gedachte verandert. Dat kan toch gewoon. Overigens ben ik nog steeds van mening dat een fiets beter is als je even wat om de hoek moet kopen. Ook vind ik een motor een miljoen keer beter dan een auto ware het niet dat als je ongeluk krijgt het veel dodelijker kan zijn dan als je een ongeluk in een auto krijgt. Anders had ik zonder twijfel allang een motor gekocht. Dat ben ik nog steeds van mening
En de debielenschool waar jullie het over hebben heet toevallig wel de VU. Een van de beste universiteiten van Europa. Komt elk jaar in de top500 van beste universiteiten van de wereld volgens Times. En volgend jaar ga ik lekker in het buitenland studeren. Dat zie ik kneuzen niet zomaar even doen. Weet je niet hoe moeilijk het is om dat voor elkaar te krijgen. Ik moest 3 toetsen in een dag afleggen dat 6 jaar vwo stof omvat en een half jaar universitaire stof en ook nog eens een graadje 20x moeilijker is dan het vwo. En vervolgens moest ik ook nog eens een interview afleggen als slot op de deur. Zodat ze zeker zijn dat ze alle losers eruit hebben gefiltert. Als je dat allemaal bekijkt is het hier in nederland echt een lachertje
en dan nog niet kunnen bedenken dat je niet zonder rijbewijs achter het stuur mag kruipen, en dan nog als redenatie gebruiken 'dat er hier niets kan gebeuren'.... Erg jammer TS.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Ja ik ben van gedachte verandert. Dat kan toch gewoon. Overigens ben ik nog steeds van mening dat een fiets beter is als je even wat om de hoek moet kopen. Ook vind ik een motor een miljoen keer beter dan een auto ware het niet dat als je ongeluk krijgt het veel dodelijker kan zijn dan als je een ongeluk in een auto krijgt. Anders had ik zonder twijfel allang een motor gekocht. Dat ben ik nog steeds van mening
En de debielenschool waar jullie het over hebben heet toevallig wel de VU. Een van de beste universiteiten van Europa. Komt elk jaar in de top500 van beste universiteiten van de wereld volgens Times. En volgend jaar ga ik lekker in het buitenland studeren. Dat zie ik kneuzen niet zomaar even doen. Weet je niet hoe moeilijk het is om dat voor elkaar te krijgen. Ik moest 3 toetsen in een dag afleggen dat 6 jaar vwo stof omvat en een half jaar universitaire stof en ook nog eens een graadje 20x moeilijker is dan het vwo. En vervolgens moest ik ook nog eens een interview afleggen als slot op de deur. Zodat ze zeker zijn dat ze alle losers eruit hebben gefiltert. Als je dat allemaal bekijkt is het hier in nederland echt een lachertje
Haha je maakt je echt onsterfelijk hier. Je hoeft niet zo zitten pochen met je school waar je op zit hoor. Je zou het in ieder geval niet zeggen met je achterlijke OP.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
dus als je jezelf doodrijd op de motor ben je heel erg veel dood en als je jezelf doodrijd in een auto ben je maar een klein beetje dood?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
gast, dat snap je zelf toch ook welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:22 schreef dieselnoi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |