Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, er was een inleverdatum die ik tig keer verschoven heb, en ong 6 weken daarna mag je verdedigen
dat heb je snel gedaan!!quote:
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs neequote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..bedankt!
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs nee
Live gezienquote:
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcorequote:
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcore.
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?
nopequote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?
en maar lachen met zijn tweetjes in de autoquote:
Deze werd afgelopen donderdag op het Rembrandtplein gedraaid. Best tof iedereen die ging meezingen en zoquote:
Wat zegt u? Meterstand? Oh nou, momentje hoor, eerst even een afzeikpost op Fok! neerzetten!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, bij essent (of enexis of hoe ze zich nu ook noemen) mogen ze wel wat harder werken... hang al 15 min. in de wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |