Fly safequote:
Het hoort er ook bij, imho.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen vertraging is een illusie inderdaad..
waarom nou nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hoort er ook bij, imho.
Have fun boarding . En niet onder de rokjes van de stewardessen kijken!
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, ik schrijf al mijn uren, dus ook mijn wachttijd. de koffie was lekker:)
Heb je leuke plannen vandaag?
ik ga vanavond BBQen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachten
Succes met barbeknoeien
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga op mn werk naar de regen kijken en vanmiddag gitaar spelen. We gaan tragidy van de BeeGees verkrachten
Succes met barbeknoeien
Straks is het een shemale, the horror!quote:
Onze zanger zingt hem juist extra laagquote:
Waar gaan we naartoequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze zanger zingt hem juist extra laag
ik hoop in december lekker een weekje ofzo weg te kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op vliegtuigen, dus heb nu echt zin om op vakantie te gaan
Heel goed, tragedy is echt een rotnummer, dus veel plezier
echt? dan pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop in december lekker een weekje ofzo weg te kunnen
yups, eerst mjin huisje verder op orde en sparen voor een autoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt? dan pas![]()
ik ga in juli naar londen en eind augustus 3 weken naar amerika
oh ja that makes sensequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups, eerst mjin huisje verder op orde en sparen voor een auto
lekkerrrrrrrrr ga je ook weg? of gaje lekker thuis chillen (dat zijn vaak de beste vakanties...)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb voor het eerst in 5 jaar ook echt zomervakantie
week 34 + 35
Zo'n Amerikaans sex-resort?quote:
we willen eigenlijk even weg.. misschien een lang weekend ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrr ga je ook weg? of gaje lekker thuis chillen (dat zijn vaak de beste vakanties...)
Hedonismquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaans sex-resort?
wauwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we willen eigenlijk even weg.. misschien een lang weekend ofzo
Ik ga iig naar de kust, nederlandse of belgische en als we zin hebben miss naar de spaanse
Dat heeft mn vent trouwens eens gedaan..
ik had een week verlof genomen en toen mn vent ervan hoorde had hij de auto volgegooid en zei: kom, we gaan naar spanje... ´s avonds om 8 uur stond ik met mn voeten in het zand
Had zo veel stress dat ineens de tranen over mn wangen rolde omdat ik het gewoon voelde wegzakken
beste move van mn ventje ooit
nee, van die vieze ouwe mannenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaans sex-resort?
heb um al 14 jaar, garantie is er toch al afquote:
haha je kan er altijd nog eentje naast nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb um al 14 jaar, garantie is er toch al af
Lekker voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hedonism
Daar wil ik op huwelijksreis met mn ventje
Zekerquote:
Heb al gezegd, als ie 36 is ruil ik hem in voor 2 van 18quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha je kan er altijd nog eentje naast nemen
Je hebt meerdere gaten, past prima!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb al gezegd, als ie 36 is ruil ik hem in voor 2 van 18
Dat dacht ik dus ookquote:
Anders had God er wel een kurk in gestopt!quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders had God er wel een kurk in gestopt!
Sorriequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
had ik al gezegd dat ik nogal visueel ingesteld ben?
oopsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
had ik al gezegd dat ik nogal visueel ingesteld ben?
Sorriequote:
Was het wel in HD 1080p kwaliteit, je visueel?quote:
Hmmm? Jij en muck spelen mens-erger-je -niet?quote:
Ja, jamaica moet je echt tijd voornemen, en lekker een paar dagen op je gat op het strand liggen met malibu.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het wel in HD 1080p kwaliteit, je visueel?
Ja, maica wil ik ook wel een keer heen. Maar dit jaar wordt het niets meer, of een weekje weg. Voor volgend jaar ben ik al wat aan het zoeken naar islandhopping dus. Om Jamaica maar 2 dagen te zien lijkt me wat kort, dus die hop ik niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmmm? Jij en muck spelen mens-erger-je -niet?
quote:
bIJnaquote:
Saba wil ik wel zien, maar dan met het vleigtuig, het is de kortste commercieele landingsbaan die er is, dus dat lijkt me wel tof. Maar met de freey kan ook wat aardig bereikt worden, dus die zal er ook vast en zeker in zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, jamaica moet je echt tijd voornemen, en lekker een paar dagen op je gat op het strand liggen met malibu.
Seriously easy going
Welke eilanden wil je dan heen? En ga je dat met de boot doen dan?
Nee, die komt hierna, door DaMart.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |