Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.quote:
Er staan niet te veel enters, tabs of spaties in je tekst?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
OMG! hij doet het!!!!hij maakt het vakje nu alleen wel 2 keer zo lang als de tekst (
) maar toch..
dat is inderdaad een lekker spaarpotjequote:Op maandag 4 mei 2009 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lekker, dat is een mooi spaarpotje voor een vakantie of zoOf rolt het geld bij jou vanzelf je portemonnee uit?
hmm klinkt prima! hoewel ik geen spinazie lust en geen saucijzen eet
dikke kOAnt gekregen?quote:
lekker kut ja....quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.
Gevolg: ik kan al 4 dagen niet over mijn eigen geld beschikken en de bank verdient er ondertussen aan
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Beide van mij, maar bij verschillende banken. Geld is uiteraard meteen van de ene rekening verdwenen, maar nog steeds niet bij de andere aangekomen. Navraag leert dat vrijdag een internationale vrije dag was voor de banken. Binnenlands betalingsverkeer was bijvoorbeeld niet mogelijk.
Gevolg: ik kan al 4 dagen niet over mijn eigen geld beschikken en de bank verdient er ondertussen aan
dat zou je denken ja!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.
De andere optie was te langquote:Op maandag 4 mei 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
oh, en de TT
goedemorgen, blabla verzekeringen, met mevrouw Muck, waarmeekannikuvandienstzijn?
Welnee, niets is minder waarquote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het overmaken van geld gewoon geautomatiseerd verloopt, tegenwoordig.
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan niet te veel enters, tabs of spaties in je tekst?
Dat gebeurt mij nog wel eens.
slaanquote:Op maandag 4 mei 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, niets is minder waar. Op feestdagen, weekeinden en door de banken zelf aangewezen dagen is er gewoon in het geheel geen betalingsverkeer mogelijk. Alleen tussen eigen rekeningen bij dezelfde bank.
Maar het wordt nog mooier, want er zit een bedrijf tussen de banken, Equens, dat het betalingsverkeer regelt. En ja, of ze het vandaag nog rond krijgen... anders morgen wel.
Mja, ik weet niet waar hun kantoor woontquote:
tuurlijk niet, dit levert veel meer geld opquote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
BX!quote:
nee, er was een inleverdatum die ik tig keer verschoven heb, en ong 6 weken daarna mag je verdedigenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
BX!Moest jij voor een afstuderen een verzoek voor afstuderen indienen?
ja, boodschappen, maar ik ben er alweerquote:
Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, er was een inleverdatum die ik tig keer verschoven heb, en ong 6 weken daarna mag je verdedigen
dat heb je snel gedaan!!quote:
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs neequote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, jij ging niet volgens een officiele school enzo..bedankt!
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul wel een officieele school, maar geen dagonderwijs nee
Live gezienquote:
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcorequote:
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de hele ochtend al vrolijk. Heb een hoge werkproductiviteit en luister al de hele ochtend naar oude dancenummers, met name Happy Hardcore.
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat ik pas in de auto heb geluisterd met mijn broer?
nopequote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dune, Charly Lownoise & Mental Theo, Blümchen, Mark'Oh, 2 Brothers on the 4th floor, of DJ paul Elstak?
en maar lachen met zijn tweetjes in de autoquote:
Deze werd afgelopen donderdag op het Rembrandtplein gedraaid. Best tof iedereen die ging meezingen en zoquote:
Wat zegt u? Meterstand? Oh nou, momentje hoor, eerst even een afzeikpost op Fok! neerzetten!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
Jezus, bij essent (of enexis of hoe ze zich nu ook noemen) mogen ze wel wat harder werken... hang al 15 min. in de wacht
Mooi zoquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart, hij stond op onderaan uitlijnen dus het is nu opgelost!
neequote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zegt u? Meterstand? Oh nou, momentje hoor, eerst even een afzeikpost op Fok! neerzetten!
Dat is dus zwaar irritant...quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
Pokketakketyfus-Syntus!![]()
![]()
Ik sta al anderhalf uur vast in didam![]()
![]()
Vergeet niet om OOK even op prorail te schelden, gewoon, omdat het KANquote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet niet om OOK even op prorail te schelden, gewoon, omdat het KAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
De stopbussen die zijn ingezet rijden zeker weer door bij Didam?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
Sein- en overwegstoring die rond 15:30 opgelost zou moeten zijn... is dus weer een storing op het conto van prutsrailquote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?
Ik zie het iig overal verschijnen
Niet alleen op teh int0rwebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook IRL. Gewoon, omdat het kan.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik heb geen auto, dus ik ben helaas van ze afhankelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dus zwaar irritant...
daarom ga ik niet met het OV.
Liever een file van anderhalf uur (waar je de voortgang dus van merkt) dan afhankelijk zijn van vreemden en er totaal geen invloed op hebben of ik wel aankom
Sterkte
okee: klote prorail!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je wel nog ff tijd om al die kots op te ruimenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
kom op je kunt beter dan dit!!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
'Gewoon omdat het kan' is zeker een nieuwe uitdrukking op het interwebs?
Ik zie het iig overal verschijnen
nah, MPG gebruikt dat al langer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
kom op je kunt beter dan dit!!
ik wil Schelden horen!!
welke bussen? Die stinkjanissen die ze in doetinchem aan het halen waren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stopbussen die zijn ingezet rijden zeker weer door bij Didam?.
[..]
Sein- en overwegstoring die rond 15:30 opgelost zou moeten zijn... is dus weer een storing op het conto van prutsrail.
Volgens internet rijden er stopbussen. Maar goed, die zullen wel weer overal stoppen, behalve bij jouquote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
welke bussen? Die stinkjanissen die ze in doetinchem aan het halen waren?
ik zat net in een bus hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens internet rijden er stopbussen. Maar goed, die zullen wel weer overal stoppen, behalve bij jou.
* DaMart loopt naar treinkamer en stuurt extra trein naar Muck.
Laat hem daar eens mee ophouden. Ook gewoon omdat het kan!quote:
* DaMart draait knop om en laat trein terugrijden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zat net in een bus hoor
Heeft wel anderhalf uur geduurd
denk je dat ie naar mij luistert dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Laat hem daar eens mee ophouden. Ook gewoon omdat het kan!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
Dus stiekem ben jij prorailquote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart loopt naar treinkamer en stuurt extra trein naar Muck.
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!quote:
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwaterquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissen
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerPas maar op, straks ga ik met aardbeien gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de violia van zwitserland?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!
Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.quote:[..]
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwater.
Die leid ik wel af met blije wortelsquote:En Wollie bewaakt de vissen toch?
quote:[..]
Pas maar op, straks ga ik met aardbeien gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...quote:
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook meequote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...
Nee, een veel betrouwbaarder spoorbedrijf. Als de lokale boemel in onderhoud is, krijg je tenminste een luxe intercity als vervangend materieelquote:
Dat snap ik ook wel! Maar de referentie aan een pad kon ik gewoon niet laten liggenquote:Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.
Schapen eten geen wortesquote:Die leid ik wel af met blije wortels.
Zeikerdquote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook mee
Muck?quote:
Wortels mee? Brutaal beest.quote:
stoMPG wortel!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wortels mee? Brutaal beest.
Enne, niet op Mucks account inloggen.
vandaag dit tpoic morge de werold!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef OA het volgende:
Hackz0rs in de bus bij Muck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |