denk je dat ie naar mij luistert dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Laat hem daar eens mee ophouden. Ook gewoon omdat het kan!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
Dus stiekem ben jij prorailquote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart loopt naar treinkamer en stuurt extra trein naar Muck.
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt altijd een pressiemiddel natuurlijk: dreigen dat hij geen koffie krijgt van je!
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!quote:
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwaterquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dan wringt ie wel een pad uit of chanteert ie de vissen
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zijn adres, kom op, we slaan hem neerPas maar op, straks ga ik met aardbeien gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de violia van zwitserland?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben treindienstleider bij de Martinwaldbahnen!
Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.quote:[..]
Een pad uitwringen? Dan krijgt hij dus echt een bak slootwater.
Die leid ik wel af met blije wortelsquote:En Wollie bewaakt de vissen toch?
quote:[..]
Pas maar op, straks ga ik met aardbeien gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...quote:
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook meequote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt toch pressiemiddelen... Geheelonthouding, etc...
Nee, een veel betrouwbaarder spoorbedrijf. Als de lokale boemel in onderhoud is, krijg je tenminste een luxe intercity als vervangend materieelquote:
Dat snap ik ook wel! Maar de referentie aan een pad kon ik gewoon niet laten liggenquote:Nee lutser, een koffiepad, zoeen dinges voor de senseo.
Schapen eten geen wortesquote:Die leid ik wel af met blije wortels.
Zeikerdquote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja heu, maar daar heb ik mezelf dan ook mee
Muck?quote:
Wortels mee? Brutaal beest.quote:
stoMPG wortel!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wortels mee? Brutaal beest.
Enne, niet op Mucks account inloggen.
vandaag dit tpoic morge de werold!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef OA het volgende:
Hackz0rs in de bus bij Muck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |