Via de manier die ik omschreef, maakt hij je vakje langer (er komt een tekstregel in het vakje bij). Ik dacht dat je dat ook bedoeldequote:Op maandag 4 mei 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart! Ik snap dat mijn probleem mij het verstand van een dronken aardbei doet lijken te hebben, maar dat heb ik dus al geprobeerddan heb ik weer het probleem dat hij de tekst gewoon 'onder' het vakje erboven schuift, terwijl ik gewoon wil dat ie automatisch het vakje langer maakt..
En van mijn manager moet ik het uitsmeren over 4 dagen, wegens budgetruzie met onze collega's in amerikaquote:Op maandag 4 mei 2009 10:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe tof is dat
ik heb volgende week en de week daarop ook zoiets....
cursus in de avonduren die gewoon doorbetaald wordt plus avondeten op kosten van de baas
coolquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
En van mijn manager moet ik het uitsmeren over 4 dagen, wegens budgetruzie met onze collega's in amerika
Dus dat wordt lang lunchen, fokken en nog meer onzin
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]ik heb dus een heeeeeeeeeeeel dom iets.. Ik wil mijn sheet niet te breed maken en niet alle vakjes waar ik in ga schrijven krijgen evenveel tekst. Dus ik wil zeg maar zo instellen dat ie automatisch een enter maakt als mijn zin langer wordt dan het vakje. Dus ik klik op 'wrap text' maar nu maakt ie die letters dus mega klein
Dat bedoel ik ook, maar hij maakt het vakje dus niet langerquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via de manier die ik omschreef, maakt hij je vakje langer (er komt een tekstregel in het vakje bij). Ik dacht dat je dat ook bedoelde.
Welke versie van Excel gebruik je?
Ja, dat knopje zoek ik dus maar kan ik niet vinden. Ik wil dat shrink to fit dus uitzetten maar dat lukt niet als ik niet weet waar dat zitquote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.
Wordwrap is al genoemd, maar dan worden je letters te klein. Bij mij staat nog een optie "shrink to fit" die moet je niet aanvinken.
Shrink to fit maakt je letters juist kleiner, dus dan zal ze volgens mij toch die wordwrap moeten hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een enter in een cel in excel is ctrl-enter, maar dat bedoel je vast niet. Dan kun je ze iig zelf typen.
Wordwrap is al genoemd, maar dan worden je letters te klein. Bij mij staat nog een optie "shrink to fit" die moet je niet aanvinken.
Dat was haar probleem toch ook? Haar letters worden kleiner, dat wil je niet. Ik weet niet of het standaard aan staat, maar het moet iig uitquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shrink to fit maakt je letters juist kleiner, dus dan zal ze volgens mij toch die wordwrap moeten hebben.
ninja-quotequote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef Aarti het volgende:
got wat reageer jij snel
ik was nog aan het aanpassen
ik krijg ze gewoon uitbetaald, tegen 115% avondtariefquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lekker, krijg je die extra uren uitbetaald, of mag je vrij nemen op een ander moment? En lekker, avondeten! Als het maar geen pizza of zo is? of hou je daarvan
Dan staat er een vaste rijhoogte aangegeven.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, maar hij maakt het vakje dus niet langerde tekst schuift als het ware omhoog, onder het vakje wat erboven zit. Hij maakt dus wel een extra lijn, maar ik wil dat alle tekst zichtbaar blijft en niet maar 1,5 regel.
2007 versie
Lekker, dat is een mooi spaarpotje voor een vakantie of zoquote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg ze gewoon uitbetaald, tegen 115% avondtarief
en het avondeten is meestal prima
vorige week bleef ik een keer eten omdat mijn middagdienst verlengd was tot een avonddienst, en toen hadden we spinazie, aardappels en een saucijsje
het varieert van gewoon hollandse pot tot indisch, chinees en heel soms gore zooi
Als je in de Nederlandse versie 'tekstterugloop' kiest, dan wordt de optie 'tekst aanpassen' (shrink to fit) automatisch grijs, en dus uitgeschakeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was haar probleem toch ook? Haar letters worden kleiner, dat wil je niet. Ik weet niet of het standaard aan staat, maar het moet iig uit
Nou, je kan dus eerst shrink to fit aanklikken en dan tekstterugloop, maar ook dat helpt nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je in de Nederlandse versie 'tekstterugloop' kiest, dan wordt de optie 'tekst aanpassen' (shrink to fit) automatisch grijs, en dus uitgeschakeld.
Kan ik niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan staat er een vaste rijhoogte aangegeven.
Ga dan naar de balk bovenin en kies 'onder 'cellen' 'opmaak' (onderste optie) en dan de tweede optie in het menu (auto aanpassen).
ja! niet goed?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Heb je als eigenschap dat de cell text heeft?
Die optie staat in de werkbalk 'start'. Het is het een-na-laatste vak met opties (onderop staat 'cellen' . Er staan 3 opties onder elkaar:quote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan dus eerst shrink to fit aanklikken en dan tekstterugloop, maar ook dat helpt niets
en dit:
[..]
Kan ik niet vinden
OMG! hij doet het!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die optie staat in de werkbalk 'start'. Het is het een-na-laatste vak met opties (onderop staat 'cellen' . Er staan 3 opties onder elkaar:
Invoegen (insert)
Verwijderen (delete)
Opmaak
Als je op Opmaak klikt, dan verschijnt een menu. De eerste optie is 'rijhoogte..." de tweede is 'Rijhoogte autoaanpassen'. Die tweede moet je dan hebben.
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |