Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:11 schreef Spooky4u het volgende:
Sinds een uur heeft Renate 3 keer op 1 gestaan en weer 3 x onderaan.
Wat er dus op duidt dat mocht er iemand misbruik maken van de bug, iemand anders dmv de bug het weer probeert recht te trekken. Of er is niets aan de hand.
Geen idee, lijkt mij dat ze eerst moeten bepalen hoeveel onrechtmatige stemmen er zijn geweest en deze weghalen. Is dit niet te zien is er een klein probleempje denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx Peter, mooie TT.
[..]
Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?
Jemig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
elaminatie
Ik heb Johan de Wit van de SP al gemaild .......insiders weten wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx Peter, mooie TT.
[..]
Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?
quote:Let op: Lenen kost geld, Roken ook!
Vanaf nu wordt voor elke gerookte sigaret 10 euro van de prijzenpot af getrokken! Dit inspireert de overlevers om A: Minder te gaan roken, en B: Om elkaar te overtuigen om geen sigaretten meer op te steken.
We zijn op dit moment bezig om de poll op de site te herstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt het eigenlijk meteen om 20u bekend of komt er nog iets van een ceremonie?
Blijkbaar begrijpt het merendeel hier de grap nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners spreken het toch ook zo uit?
de site is nu offlinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Pl0x vond een bug op de website, door zijn melding kwam ik erachter dat er nog een bug in datzelfde systeem zat.
hopelijk word het nu goed opgelost.
Nou ja, grap.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijpt het merendeel hier de grap niet
* checkquote:
Goed dat er naar gekeken wordt.. het is wel erg belangrijk aangezien het wel echt geld is waarmee gestemd wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Pl0x vond een bug op de website, door zijn melding kwam ik erachter dat er nog een bug in datzelfde systeem zat.
hopelijk word het nu goed opgelost.
Hopelijk iets met monnikskappen, kaarsen en sexslavinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt het eigenlijk meteen om 20u bekend of komt er nog iets van een ceremonie?
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hopelijk iets met monnikskappen, kaarsen en sexslavinnen.
Of sexslavinken om het wat minder voorspelbaar te maken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef FuTilE het volgende:
Hopelijk iets met monnikskappen, kaarsen en sexslavinnen.
Of sexslavinken, om het wat minder voorspelbaar te maken.
Een schande ik zeg 't jequote:
Eet zequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal in de lijn van Renate.
Ik ga bbq'en. Eet smakelijk allemaal.
vast geen NOSquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:28 schreef Espabilado het volgende:
Kan die uitslag niet om 19:30 of om 22:00 ? Komt straks de klassieker Real Madrid - Barcelona om 8 uur
is dat allemaal te achterhalen welke stemmen terecht of onterecht zijn???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:44 schreef Dementor het volgende:
Op dit moment zijn we bezig om de fouten terug te draaien, jullie horen asap hoe de dag verder zal verlopen.
Kan niet namens allemaal spreken, maar ik heb beeldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:43 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie wel beeld allemaal ?
jah ik ook op mn tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kan niet namens allemaal spreken, maar ik heb beeld
Daarom verbaas ik mij er over dat iedereen streams schijnt te hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Deisyy het volgende:
De site van De Bunkeris offline. Ik pak alitjd hun link als ik streams ga gluren.![]()
Heeft iemand voor mij een linkje?
Misschien werkt dit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Deisyy het volgende:
De site van De Bunkeris offline. Ik pak alitjd hun link als ik streams ga gluren.![]()
amber heeft zowiezo geen humorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef Espabilado het volgende:
Amber is zo moe dat ze elk geintje serieus opvat
HIj staat al een tijdje openquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Daarom verbaas ik mij er over dat iedereen streams schijnt te hebben
Zie inbox, zal hem niet hier plaatsen omdat je ook gratis kan kijken via die link.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Deisyy het volgende:
Helaas. Ook niet als ik mijn eigen userid invoerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien werkt dit?
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/?userid=87&hash=7f690b2d986f88ebe87f7e4314d69e7776399c06
zegt zomaar:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien werkt dit?
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/?userid=87&hash=7f690b2d986f88ebe87f7e4314d69e7776399c06
Deze doet hetquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie inbox, zal hem niet hier plaatsen omdat je ook gratis kan kijken via die link.
Goed zo ^^quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zegt zomaar:
Error
U bent niet geauthoriseerd om deze media te bekijken.
[..]
Deze doet het![]()
En ik heb netjes betaald, dussss....![]()
Super, bedanktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie inbox, zal hem niet hier plaatsen omdat je ook gratis kan kijken via die link.
Die link gebruik ik ook altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Helaas. Ook niet als ik mijn eigen userid invoer
Is ook logisch, er staat meer in dan alleen zijn user ID.......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Susi het volgende:
[..]
waarom deze link niet delen met je medefokkers ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die link gebruik ik ook altijd
Wist van te voren niet dat ie gratis zou blijven
Ik wilde de streams gaan bekijken nadat de site offline was gehaald, dus vandaar dat het niet luktequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:00 schreef Dottey het volgende:
ik heb gewoon stream om te kijken*betaald en alles*
omdat dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom deze link niet delen met je medefokkers ?
Hij staat toch al in dit topic nu, maar als die overal staat kijkt straks iedereen gratis.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom deze link niet delen met je medefokkers ?
Jammer het was mijn eigen link, zal IP-gekoppeld zijn.. sorry..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Renate gaat wel langs de Mac, maak je daar geen zorgen omquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef blomst het volgende:
Moet dat stel in de bunker niet koken? anders zijn ze zo laat straks, en haalt renate de trein niet.
Maar dan zijn ze wel later met de exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Renate gaat wel langs de Mac, maak je daar geen zorgen om
weg? ik kijk gewoon hoor ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef tompie63 het volgende:
beeld weg geluid weg,alles weg!!!!lekker rustig.![]()
Je bedoelt Bobby?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef blomst het volgende:
Moet dat stel in de bunker niet koken? anders zijn ze zo laat straks, en haalt renate de trein niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:00 schreef D. het volgende:
Nu weet ik alleen nog steeds niet waarom het donker is in de bunker
ja bobbie mag ook mee met renatequote:
mis je misschien net de elaminatie ,jammer tompie !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef tompie63 het volgende:
beeld weg geluid weg,alles weg!!!!lekker rustig.![]()
Je ziet alleen wat minderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik vind het wel leuk eigenlijk =)
de reden is dus een verrassingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[TBO COS#75] Waarin Renate zichzelf heeft gepsychologeerd
volgens dementor een suprise attack
De site is offline, dus niemand kan er op komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef moniquemuts het volgende:
he heb wel betaald en kan nu niet op de site komen
Klopt, de site is bij iedereen down. Zie [Website] Lekker veilig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef moniquemuts het volgende:
he heb wel betaald en kan nu niet op de site komen
Maar op je spelling is ook wel gewoon wat aan te merkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef Biefstukje1 het volgende:
die marielene speelt wel haar spel maar belemmerd steeds jeroen om zijn spel te spelen
ik kom terug op mijn vorige rectie waarin ik zeg dat marielene mijn voorkeur heeft
ze reageert achterlijk
ik vergeet mijn comma s punten enz enz
maar ik ben niet achterlijk
en het feit dat marielene niet wil luisteren naar jeroen maar gewoon bezig is met aanname als je begrijpt wat ik bedoel. ze is te sniekie ik hoop echt dat jeroen bobbie en marielene een poepie laat ruiken zal je zien hoe assiociaal die marielene reageerd
eigenlijk denkt ze dat ze slim is maar ik vind haar achetrbaks reageren
via een bugje op de site kon je aan gratis credits komen, hierdoor zijn er extreem veel stemmen die eigenlijk niet gelden, dit word nu rechtgezet + bugs worden gefixt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef pim-metje het volgende:
waarom is de site down? van dat topic word ik niks wijzer.
je gaat je gang maar vraag twee is stoor ik mij eraanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar op je spelling is ook wel gewoon wat aan te merken![]()
schattigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Susi het volgende:
Wat schattig dat Bobby gek wordt als er op een pakje staat 8 tot 10 minuten koken
Zuchtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
schattiggewoon dom eruit met hem
![]()
go petertje
hihi lolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Espabilado het volgende:
Haha Jeroen had tegen Pim gezegd 'ik dacht dat jouw enige kans op sex vanavond naar huis ging'
Bug is gefixt, nu nog de aftermathquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als die bug niet snel vóór 20:00h gefixt is, kan er van een objectieve exit onmógelijk sprake zijn!
tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als die bug niet snel vóór 20:00h gefixt is, kan er van een objectieve exit onmógelijk sprake zijn!
Topquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
* Dottey cheert meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
schattiggewoon dom eruit met hem
![]()
go petertje
Welja, ik nergens heen toevallig...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?
hij mag gaan vanaafie en dan renate uurtje laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
dat gaat erbij mij niet in
hij is gewoon bezig van beide walletjes te vreten
Het is al opgelostquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
l
[..]
Welja, ik nergens heen toevallig...
Dus Marielin is dom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie i s toch zo slim
hoe kan het dan dat iemand als marielene hem opstookt ?
bobby is idd zooooooooooooooooo slim...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
Die doet het alleen bij jou, want je user ID en hash staan erin, dus posten is zinloos.... en niet slimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef zer0s het volgende:
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/?userid=1328&hash=weetikveel11!!!1111
- streamlink -quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit is n.a.v. jouw userid en IP-adres, daar kan de rest niet van meekijken
Lange 5 minuten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Hier loopt alles nog goed gewoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Staan ze bij jullie ook zo te shaken? Ik begrijp dat ze nerveus zijn voor de eliminatie, maar dit is een tikkeltje overdreven
Heb stilstaand beeld, wel gewoon geluid.
Renate op 2????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier loopt alles nog goed gewoon.
Site doet het weer
Renate op 2![]()
Op 1 nu..quote:
Doei Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
quote:The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Zal de achterban wel zijn die haar in de Bunker wil laten blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op 1 nu..
Of iemand geeft daar echt veel aan uit.. of het klopt nog niet.
Gaat zo hard omhoog met + stemmen, terwijl er bij de rest zo goed als niks veranderd.
Het heeft dus geen zin meer te stemmen, ik vraag me af of het nog kan. Wel jammer, ik had op een spannende uitkomst beslist door de streamers gehoopt.quote:
ikke niet gewoon mee etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:45 schreef snetje het volgende:
hoe dan? Renate gaat weg .. geeft ook aan dat ze vanvond naar de mac kan ... maar vreet nu toch mee?
ik had de maaltijd overgeslagen en aan de anderen gegeven...
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
Dat zeg ik. Mensen brengen hun stem uit en nu mogen de bewoners beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Dan kiezen ze toch voor Renate![]()
Scheelt ze 2500 euro prijzengeld en geen nieuwe overlever.
De streamer bepaalt, mijn reet
Ze gaat er toch uit..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Renate op één?????tering hééj hahaha... mis ik een "Ragfijn Spel.." hier???
quote:Eliminatie gewijzigd na hackpoging
Zaterdag 2 mei, 18.41 uur.
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Staat bij 't laatste nieuws, het is echt zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef kaatje50 het volgende:
Eliminatie gewijzigd na hackpoging
ik denk uit de titel van dit artikel op te maken,
dat voor deze manier van elimineren gekozen
is door die hackpoging????????
moet eerlijk zeggen dat ik deze beslissing dus wel begrijp
wat een lachertje, dan kunnen ze Renate zo ook wel wegstemmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien gaat de bunker verder zonder Renate, van de website:
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Ik denk dat zo gewoon een excuus zoeken , renate vrijwillig eruit = 2500 uit pot..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
HET IS NIET AANGETOONT DAT ER ONGELDIGE STEMMEN ZIJN UITGEBRACHT.
Die puber van een Pl0x heeft ontdekt dat het KAN, wilt niet zeggen dat het is GEBEURD. Er zijn al tig mensen voorbij gekomen die hebben gezegd dat ze al flink hebben lopen dokken door op Renate te stemmen, dus deze hele oplossing raakt kant noch wal.
Ik heb ze wel gekocht, en ik heb het gros nog steeds, omdat ik niet meega in een "we moeten kandidaat X erinhouden om dwars te liggen" hausse......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
wat een lachertje, dan kunnen ze Renate zo ook wel wegstemmen.
Gelukkig heb ik geen credits gekocht, was het bijna van plan, maar nu dus niet meer.
Wisten ze al toen ze aan het spel begonnen dat de pot meer of minder kan wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik denk dat zo gewoon een excuus zoeken , renate vrijwillig eruit = 2500 uit pot..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig er is bijna ¤900 uitgegeven om Renate op één te krijgen, als die kut straks vrijwillig weggaat kan ze maar beter effe uit het openbaar blijven....
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Bewaren voor morgen dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Dottey het volgende:
stel ik wil nu 1000 euro uitgeven door negatieve stemmen te kopen om amber der uit te krijgen gaat die vlieger niet op!
Dat is zo niet eerlijk dit!
Mensen kunnen natuurlijk heel veel roepen maar bewijzen kan niemand hoeveel er gestemd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
Die puber van een Pl0x heeft ontdekt dat het KAN, wilt niet zeggen dat het is GEBEURD. Er zijn al tig mensen voorbij gekomen die hebben gezegd dat ze al flink hebben lopen dokken door op Renate te stemmen, dus deze hele oplossing raakt kant noch wal.
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
Lees nou eens terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mensen kunnen natuurlijk heel veel roepen maar bewijzen kan niemand hoeveel er gestemd is.
Ik vind het een goede oplossing want die hoeveelheden stemmen af en toe kwam niet realistisch over.
nee, maar als het was gebeurd bij iemand die jij er had in willen houden dan had je deze oplossing ook niet leuk gevonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gekocht, en ik heb het gros nog steeds, omdat ik niet meega in een "we moeten kandidaat X erinhouden om dwars te liggen" hausse......
Ja, zoek het even uit. Dus ga je op dezelfde tour en fles je mensen ook even?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.
Kan je die ongeldige stemmen er dan niet uit filteren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.
En die kun je er niet uithalen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef bbgirltje het volgende:
Als ik mijn geld van alle credits niet terug krijg, vindt ik B&B net zulke oplichters als de Hackers
Ik hoop dat dit voor woensdag niet meer kan gebeuren, maar ik denk dat er nu al een hoop mensen afhaken die er geld in hebben gestoken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef bamby het volgende:
pffff vind het niet de goede oplossing om nu de weg stemming aan hun zelf te laten. Een hoop abo streamers hebben er al veel geld ingestoken. Is dus een flinke kater
Helaas voor jullie dan, zolang ik me geld maar terug krijg en ik zal niet de enige zijn die dat eist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zouden ze dat vertellen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
WTF, Eline weet nu al dat de eliminatie gaat tussen Bobby en Renate. Hoe dan?????
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
WTF, Eline weet nu al dat de eliminatie gaat tussen Bobby en Renate. Hoe dan?????
De beweegreden om dergelijke grote bedragen in te zetten geven mij al vraagtekens.. mede omdat je met dergeljke bedragen duidelijk en met opzet een evenwicht verstoren kan.. tevens zijn dat ook ongeloofwaardige bedragen voor een "normale" speler..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lees nou eens terug.
Danny heeft 250 euro aan credits gekocht. Dan zijn er nog een paar mensen die tesamen zo'n 300+ aan credits hebben gekocht. Lijkt me toch redelijk plausibel dan.
peter hoorde het toen hij aan de foon zat op de achtergrondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
Klopt, maar ik ben het type niet dat stemt op iemand diequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, maar als het was gebeurd bij iemand die jij er had in willen houden dan had je deze oplossing ook niet leuk gevonden.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De beweegreden om dergelijke grote bedragen in te zetten geven mij al vraagtekens.. mede omdat je met dergeljke bedragen duidelijk en met opzet een evenwicht verstoren kan..anders dan proberen favorieten omlaa te stemmen en aldus creditjerken te stimuleren , tevens zijn dat ook ongeloofwaardige bedragen voor een "normale" speler..
Ik denk dat daar iedereen vrij in is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.
Je kan zoveel zeggen van alle credits die je hebt opgemaakt. Bewijs dat maar eerst. Die verantwoording ligt dus bij jou. Je moet niet stemmen in giga aantallen. Ook als er niet gehacked was zou je misschien voor niets al je credits kwijt zijn omdat je favoriet of antiefavoriet er in of er uit is gegaan.
Ik eis dat ook, zet je bedrag even in mijn topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Helaas voor jullie dan, zolang ik me geld maar terug krijg en ik zal niet de enige zijn die dat eist.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Er komt een oplossing voor iedereen die vandaag credits heeft gekocht en besteed na 11:40.
volgens het concept beslissen WIJ wie er uit gaat en NIET JULLIE.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Er komt een oplossing voor iedereen die vandaag credits heeft gekocht en besteed na 11:40.
Ga je er gelijk ook voor pleiten om heel deze flutshow op te doeken? Want jullie snappen nu wel dat de winst naar beneden zal gaan na zo'n actie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Wat schrijf jij nou? Mensen moeten maar bewijzen dat ze gestemd hebben? Je mag niet stemmen in "giga-aantallen" (wat is dan "giga" precies?), want ook zonder hacken kan men daar maar zo even besluiten mijn stemmen niet mee te tellen????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.
Je kan zoveel zeggen van alle credits die je hebt opgemaakt. Bewijs dat maar eerst. Die verantwoording ligt dus bij jou. Je moet niet stemmen in giga aantallen. Ook als er niet gehacked was zou je misschien voor niets al je credits kwijt zijn omdat je favoriet of antiefavoriet er in of er uit is gegaan.
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Nogmaals dat "moet" is bedoeld als dat niemand je dwingt. En giga bedoel ik mee 100 stuks of zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat schrijf jij nou? Mensen moeten maar bewijzen dat ze gestemd hebben? Je mag niet stemmen in "giga-aantallen" (wat is dan "giga" precies?), want ook zonder hacken kan men daar maar zo even besluiten mijn stemmen niet mee te tellen????
Meen je dit nu echt??
kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit voor woensdag niet meer kan gebeuren, maar ik denk dat er nu al een hoop mensen afhaken die er geld in hebben gestoken.
De exacte invulling van de oplossing moet nog worden bepaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?
Was een bug waarmee je gratis zo 500+ credits kon krijgen (of hoeveel je ook wil), daarmee is nogal wat gestemd op verschillende personen waardoor de hele poll niet meer klopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
evne een recapp , wat isdr gebeurt met t stemmen enzo??? ik heb heel wat gemist volgens mij ?
Heb ze gemaild en heb alle bewijzen plus heb een account bij hun dus ze weten wat ik eraan heb opgemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Onvoldoende. Mensen stemmen al langer en, het belangrijkst, hiermee is het hele concept van interactie onderuit gehaald want jullie betrouwbaardheid is onvoldoende gebleken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Fijn, gaan jullie dan ook de normale procedure van wegstemmen via votes volgen en niet de bewoners laten beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je er gelijk ook voor pleiten om heel deze flutshow op te doeken? Want jullie snappen nu wel dat de winst naar beneden zal gaan na zo'n actie.
auch !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Was een bug waarmee je gratis zo 500+ credits kon krijgen (of hoeveel je ook wil), daarmee is nogal wat gestemd op verschillende personen waardoor de hele poll niet meer klopt.
je mag extra op het condoompoll stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?
Ja, daar heb je me te pakken hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.
Nee nou zou ie mooi worden! Omdat niemand mij verplicht heeft die 100 ijsjes te kopen omdat ik daar lekker zin in had, mag de ijsboer wel mijn geld houden, maar lekker niet leveren, omdat niemand mij gedwongen heeft er gelijk 100 te kopen, en dat is toch wel een beetje gek he..? Wat is dit voor redenatie????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogmaals dat "moet" is bedoeld als dat niemand je dwingt. En giga bedoel ik mee 100 stuks of zo.
Wat jammer, als er idd niet eerlijk is gestemd dan zouden de benadeelden, de mensen die wel netjes hebben betaald gewoon de kans moeten krijgen om opnieuw te stemmen oid, zoals het nu gaat wordt het dus gewoon hetzelfde als bij DGK, mensen op de bank en de anderen beslissen daarover. Het zou toch door de streamers worden bepaald, natuurlijk blijft Bobby er in, die is meer populair onder de bewoners, de streamers zouden anders moeten kunnen beslissen imho. Dit lijkt op een plannetje om iemand te kunnen lozen die mogelijk 2500 Euro weggooit als ze gaat. Doe dan een stemming over een mogelijkheid om die terug te winnen, netjes via een pol. Maar dit is gewoon een kunstgreep, ik geloof best dat er echt een hackpoging is gedaan maar het besluit om het maar op deze manier op te lossen vind ik niet correct.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien gaat de bunker verder zonder Renate, van de website:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:30 schreef D. het volgende:
Nu gaat Renate dus
De redactie weet dat Renate was gebleven als ze een eerlijke oplossing hadden gezocht.
[Website] Lekker veilig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:30 schreef Jimbo het volgende:
mss was t wel heul geen hack maar gewoon mensen met teveel geld
Dat zou wel tof zijn geweest jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef Jimbo het volgende:
hmm ze hadden gewoon een 5 minute poll moeten doen
Yup. De doodsteek wat mij betreft. Geen ene cent, maar dan ook echt helemaal niets krijgen ze nog van me. Wat is die zwartkijk link? Want ook advertentie opbrengsten op die site gun ik ze niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. De bewoners mogen dus beslissen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Nou verzinnen we voor de vólgende week weer een nieuwe lijst... ohhja..ennehh blijven voten hé?
Helemaal mee eens, afstand bewaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
Toch vind ik dat ze teveel communicatie hebben met de redactie. Natuurlijk is dit wel nodig voor zoiets, maar dat kan ook gewoon via een briefje of per telefoon
Belachelijke vertoning dit!! "De Kijker Bepaalde.." dus niet meer....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef D. het volgende:
YOU DO NOT CONTROL!
Ze negeren de streamers gewoon. De bewoners verdienen geen inspraak
mee eensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:31 schreef Jimbo het volgende:
hmm ze hadden gewoon een 5 minute poll moeten doen
Dat zei ik dus ook, als je als redactie al hebt besloten dat het tussen 2 mensen gaat, sluit dan ook de mogelijkheid uit om op ze te stemmen, dat is gewoon oneerlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef akveor het volgende:
Ze staat toch boven aan... de poll zou 19.55u sluiten.....
Hoe dan? Wat een nep bende....
Ja hoor je hebt helemaal gelijk in je redenatie. Ik zit foutquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nee nou zou ie mooi worden! Omdat niemand mij verplicht heeft die 100 ijsjes te kopen omdat ik daar lekker zin in had, mag de ijsboer wel mijn geld houden, maar lekker niet leveren, omdat niemand mij gedwongen heeft er gelijk 100 te kopen, en dat is toch wel een beetje gek he..? Wat is dit voor redenatie????
Alle credits besteed na 11:40 worden teruggestort staat hier ergens in dit topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef Sunshine-1 het volgende:
Ik wil mn geld terug! Heb fokking veel op renate gestemd in de + en bobby in de -![]()
![]()
Krijgen we gewoon terug of zitten hier ook weer 'regeltjes' aanvast..??
Er is gewoon een backup van 11:40, tellers gaan aan 0 en credits worden teruggegeven volgens betaling/uitgifte.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, als je als redactie al hebt besloten dat het tussen 2 mensen gaat, sluit dan ook de mogelijkheid uit om op ze te stemmen, dat is gewoon oneerlijk.
en ik heb veel tegen renate gestemd, maar als ze een hacker de dienst laten bepalen zou het een aanfluiting zijn, dan beter dit !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef Sunshine-1 het volgende:
Ik wil mn geld terug! Heb fokking veel op renate gestemd in de + en bobby in de -![]()
![]()
Krijgen we gewoon terug of zitten hier ook weer 'regeltjes' aanvast..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |