Fijn, gaan jullie dan ook de normale procedure van wegstemmen via votes volgen en niet de bewoners laten beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Er komt een oplossing voor iedereen die vandaag credits heeft gekocht en besteed na 11:40.
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je er gelijk ook voor pleiten om heel deze flutshow op te doeken? Want jullie snappen nu wel dat de winst naar beneden zal gaan na zo'n actie.
auch !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Was een bug waarmee je gratis zo 500+ credits kon krijgen (of hoeveel je ook wil), daarmee is nogal wat gestemd op verschillende personen waardoor de hele poll niet meer klopt.
je mag extra op het condoompoll stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?
Ja, daar heb je me te pakken hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.
Nee nou zou ie mooi worden! Omdat niemand mij verplicht heeft die 100 ijsjes te kopen omdat ik daar lekker zin in had, mag de ijsboer wel mijn geld houden, maar lekker niet leveren, omdat niemand mij gedwongen heeft er gelijk 100 te kopen, en dat is toch wel een beetje gek he..? Wat is dit voor redenatie????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogmaals dat "moet" is bedoeld als dat niemand je dwingt. En giga bedoel ik mee 100 stuks of zo.
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:30 schreef D. het volgende:
Nu gaat Renate dus
De redactie weet dat Renate was gebleven als ze een eerlijke oplossing hadden gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |