Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef bbgirltje het volgende:
Als ik mijn geld van alle credits niet terug krijg, vindt ik B&B net zulke oplichters als de Hackers
Ik hoop dat dit voor woensdag niet meer kan gebeuren, maar ik denk dat er nu al een hoop mensen afhaken die er geld in hebben gestoken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef bamby het volgende:
pffff vind het niet de goede oplossing om nu de weg stemming aan hun zelf te laten. Een hoop abo streamers hebben er al veel geld ingestoken. Is dus een flinke kater
Helaas voor jullie dan, zolang ik me geld maar terug krijg en ik zal niet de enige zijn die dat eist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.
Zouden ze dat vertellen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
WTF, Eline weet nu al dat de eliminatie gaat tussen Bobby en Renate. Hoe dan?????
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
WTF, Eline weet nu al dat de eliminatie gaat tussen Bobby en Renate. Hoe dan?????
De beweegreden om dergelijke grote bedragen in te zetten geven mij al vraagtekens.. mede omdat je met dergeljke bedragen duidelijk en met opzet een evenwicht verstoren kan.. tevens zijn dat ook ongeloofwaardige bedragen voor een "normale" speler..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lees nou eens terug.
Danny heeft 250 euro aan credits gekocht. Dan zijn er nog een paar mensen die tesamen zo'n 300+ aan credits hebben gekocht. Lijkt me toch redelijk plausibel dan.
peter hoorde het toen hij aan de foon zat op de achtergrondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
Klopt, maar ik ben het type niet dat stemt op iemand diequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, maar als het was gebeurd bij iemand die jij er had in willen houden dan had je deze oplossing ook niet leuk gevonden.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De beweegreden om dergelijke grote bedragen in te zetten geven mij al vraagtekens.. mede omdat je met dergeljke bedragen duidelijk en met opzet een evenwicht verstoren kan..anders dan proberen favorieten omlaa te stemmen en aldus creditjerken te stimuleren , tevens zijn dat ook ongeloofwaardige bedragen voor een "normale" speler..
Ik denk dat daar iedereen vrij in is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.
Je kan zoveel zeggen van alle credits die je hebt opgemaakt. Bewijs dat maar eerst. Die verantwoording ligt dus bij jou. Je moet niet stemmen in giga aantallen. Ook als er niet gehacked was zou je misschien voor niets al je credits kwijt zijn omdat je favoriet of antiefavoriet er in of er uit is gegaan.
Ik eis dat ook, zet je bedrag even in mijn topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Helaas voor jullie dan, zolang ik me geld maar terug krijg en ik zal niet de enige zijn die dat eist.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Er komt een oplossing voor iedereen die vandaag credits heeft gekocht en besteed na 11:40.
volgens het concept beslissen WIJ wie er uit gaat en NIET JULLIE.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Er komt een oplossing voor iedereen die vandaag credits heeft gekocht en besteed na 11:40.
Ga je er gelijk ook voor pleiten om heel deze flutshow op te doeken? Want jullie snappen nu wel dat de winst naar beneden zal gaan na zo'n actie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Wat schrijf jij nou? Mensen moeten maar bewijzen dat ze gestemd hebben? Je mag niet stemmen in "giga-aantallen" (wat is dan "giga" precies?), want ook zonder hacken kan men daar maar zo even besluiten mijn stemmen niet mee te tellen????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogal iets om B&B gelijk oplichters te noemen. Dat slaat helemaal nergens op zeg.
Je kan zoveel zeggen van alle credits die je hebt opgemaakt. Bewijs dat maar eerst. Die verantwoording ligt dus bij jou. Je moet niet stemmen in giga aantallen. Ook als er niet gehacked was zou je misschien voor niets al je credits kwijt zijn omdat je favoriet of antiefavoriet er in of er uit is gegaan.
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Nogmaals dat "moet" is bedoeld als dat niemand je dwingt. En giga bedoel ik mee 100 stuks of zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat schrijf jij nou? Mensen moeten maar bewijzen dat ze gestemd hebben? Je mag niet stemmen in "giga-aantallen" (wat is dan "giga" precies?), want ook zonder hacken kan men daar maar zo even besluiten mijn stemmen niet mee te tellen????
Meen je dit nu echt??
kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit voor woensdag niet meer kan gebeuren, maar ik denk dat er nu al een hoop mensen afhaken die er geld in hebben gestoken.
De exacte invulling van de oplossing moet nog worden bepaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?
Was een bug waarmee je gratis zo 500+ credits kon krijgen (of hoeveel je ook wil), daarmee is nogal wat gestemd op verschillende personen waardoor de hele poll niet meer klopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
evne een recapp , wat isdr gebeurt met t stemmen enzo??? ik heb heel wat gemist volgens mij ?
Heb ze gemaild en heb alle bewijzen plus heb een account bij hun dus ze weten wat ik eraan heb opgemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Onvoldoende. Mensen stemmen al langer en, het belangrijkst, hiermee is het hele concept van interactie onderuit gehaald want jullie betrouwbaardheid is onvoldoende gebleken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Fijn, gaan jullie dan ook de normale procedure van wegstemmen via votes volgen en niet de bewoners laten beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga je er gelijk ook voor pleiten om heel deze flutshow op te doeken? Want jullie snappen nu wel dat de winst naar beneden zal gaan na zo'n actie.
auch !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Was een bug waarmee je gratis zo 500+ credits kon krijgen (of hoeveel je ook wil), daarmee is nogal wat gestemd op verschillende personen waardoor de hele poll niet meer klopt.
je mag extra op het condoompoll stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mooi, en moet dat gemeld worden of komen de credits/oplossing vanzelf weer terug ?
Ja, daar heb je me te pakken hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom volg je het dan als jij het zo'n flutshow vindt.
Nee nou zou ie mooi worden! Omdat niemand mij verplicht heeft die 100 ijsjes te kopen omdat ik daar lekker zin in had, mag de ijsboer wel mijn geld houden, maar lekker niet leveren, omdat niemand mij gedwongen heeft er gelijk 100 te kopen, en dat is toch wel een beetje gek he..? Wat is dit voor redenatie????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nogmaals dat "moet" is bedoeld als dat niemand je dwingt. En giga bedoel ik mee 100 stuks of zo.
Wat jammer, als er idd niet eerlijk is gestemd dan zouden de benadeelden, de mensen die wel netjes hebben betaald gewoon de kans moeten krijgen om opnieuw te stemmen oid, zoals het nu gaat wordt het dus gewoon hetzelfde als bij DGK, mensen op de bank en de anderen beslissen daarover. Het zou toch door de streamers worden bepaald, natuurlijk blijft Bobby er in, die is meer populair onder de bewoners, de streamers zouden anders moeten kunnen beslissen imho. Dit lijkt op een plannetje om iemand te kunnen lozen die mogelijk 2500 Euro weggooit als ze gaat. Doe dan een stemming over een mogelijkheid om die terug te winnen, netjes via een pol. Maar dit is gewoon een kunstgreep, ik geloof best dat er echt een hackpoging is gedaan maar het besluit om het maar op deze manier op te lossen vind ik niet correct.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien gaat de bunker verder zonder Renate, van de website:
Eliminatie gewijzigd na hackpoging
Zaterdag 2 mei, 18.41 uur.
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |