Renate op 2????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier loopt alles nog goed gewoon.
Site doet het weer
Renate op 2![]()
Op 1 nu..quote:
Doei Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
quote:The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Zal de achterban wel zijn die haar in de Bunker wil laten blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op 1 nu..
Of iemand geeft daar echt veel aan uit.. of het klopt nog niet.
Gaat zo hard omhoog met + stemmen, terwijl er bij de rest zo goed als niks veranderd.
Het heeft dus geen zin meer te stemmen, ik vraag me af of het nog kan. Wel jammer, ik had op een spannende uitkomst beslist door de streamers gehoopt.quote:
ikke niet gewoon mee etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:45 schreef snetje het volgende:
hoe dan? Renate gaat weg .. geeft ook aan dat ze vanvond naar de mac kan ... maar vreet nu toch mee?
ik had de maaltijd overgeslagen en aan de anderen gegeven...
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
Dat zeg ik. Mensen brengen hun stem uit en nu mogen de bewoners beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Dan kiezen ze toch voor Renate![]()
Scheelt ze 2500 euro prijzengeld en geen nieuwe overlever.
De streamer bepaalt, mijn reet
Ze gaat er toch uit..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Renate op één?????tering hééj hahaha... mis ik een "Ragfijn Spel.." hier???
quote:Eliminatie gewijzigd na hackpoging
Zaterdag 2 mei, 18.41 uur.
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Staat bij 't laatste nieuws, het is echt zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef kaatje50 het volgende:
Eliminatie gewijzigd na hackpoging
ik denk uit de titel van dit artikel op te maken,
dat voor deze manier van elimineren gekozen
is door die hackpoging????????
moet eerlijk zeggen dat ik deze beslissing dus wel begrijp
wat een lachertje, dan kunnen ze Renate zo ook wel wegstemmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien gaat de bunker verder zonder Renate, van de website:
Eliminatie gewijzigd na hackpoging
Zaterdag 2 mei, 18.41 uur.
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Ik denk dat zo gewoon een excuus zoeken , renate vrijwillig eruit = 2500 uit pot..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
HET IS NIET AANGETOONT DAT ER ONGELDIGE STEMMEN ZIJN UITGEBRACHT.
Die puber van een Pl0x heeft ontdekt dat het KAN, wilt niet zeggen dat het is GEBEURD. Er zijn al tig mensen voorbij gekomen die hebben gezegd dat ze al flink hebben lopen dokken door op Renate te stemmen, dus deze hele oplossing raakt kant noch wal.
Ik heb ze wel gekocht, en ik heb het gros nog steeds, omdat ik niet meega in een "we moeten kandidaat X erinhouden om dwars te liggen" hausse......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
wat een lachertje, dan kunnen ze Renate zo ook wel wegstemmen.
Gelukkig heb ik geen credits gekocht, was het bijna van plan, maar nu dus niet meer.
Wisten ze al toen ze aan het spel begonnen dat de pot meer of minder kan wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik denk dat zo gewoon een excuus zoeken , renate vrijwillig eruit = 2500 uit pot..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig er is bijna ¤900 uitgegeven om Renate op één te krijgen, als die kut straks vrijwillig weggaat kan ze maar beter effe uit het openbaar blijven....
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Bewaren voor morgen dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Dottey het volgende:
stel ik wil nu 1000 euro uitgeven door negatieve stemmen te kopen om amber der uit te krijgen gaat die vlieger niet op!
Dat is zo niet eerlijk dit!
Mensen kunnen natuurlijk heel veel roepen maar bewijzen kan niemand hoeveel er gestemd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
Die puber van een Pl0x heeft ontdekt dat het KAN, wilt niet zeggen dat het is GEBEURD. Er zijn al tig mensen voorbij gekomen die hebben gezegd dat ze al flink hebben lopen dokken door op Renate te stemmen, dus deze hele oplossing raakt kant noch wal.
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nogmaals
Lees nou eens terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Mensen kunnen natuurlijk heel veel roepen maar bewijzen kan niemand hoeveel er gestemd is.
Ik vind het een goede oplossing want die hoeveelheden stemmen af en toe kwam niet realistisch over.
nee, maar als het was gebeurd bij iemand die jij er had in willen houden dan had je deze oplossing ook niet leuk gevonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gekocht, en ik heb het gros nog steeds, omdat ik niet meega in een "we moeten kandidaat X erinhouden om dwars te liggen" hausse......
Ja, zoek het even uit. Dus ga je op dezelfde tour en fles je mensen ook even?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.
Kan je die ongeldige stemmen er dan niet uit filteren?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons betaalsysteem is duidelijk te zien dat er sprake is geweest van het ongeldig verkrijgen van credits en het gebruik hiervan.
En die kun je er niet uithalen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |