de reden is dus een verrassingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[TBO COS#75] Waarin Renate zichzelf heeft gepsychologeerd
volgens dementor een suprise attack
De site is offline, dus niemand kan er op komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef moniquemuts het volgende:
he heb wel betaald en kan nu niet op de site komen
Klopt, de site is bij iedereen down. Zie [Website] Lekker veilig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef moniquemuts het volgende:
he heb wel betaald en kan nu niet op de site komen
Maar op je spelling is ook wel gewoon wat aan te merkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef Biefstukje1 het volgende:
die marielene speelt wel haar spel maar belemmerd steeds jeroen om zijn spel te spelen
ik kom terug op mijn vorige rectie waarin ik zeg dat marielene mijn voorkeur heeft
ze reageert achterlijk
ik vergeet mijn comma s punten enz enz
maar ik ben niet achterlijk
en het feit dat marielene niet wil luisteren naar jeroen maar gewoon bezig is met aanname als je begrijpt wat ik bedoel. ze is te sniekie ik hoop echt dat jeroen bobbie en marielene een poepie laat ruiken zal je zien hoe assiociaal die marielene reageerd
eigenlijk denkt ze dat ze slim is maar ik vind haar achetrbaks reageren
via een bugje op de site kon je aan gratis credits komen, hierdoor zijn er extreem veel stemmen die eigenlijk niet gelden, dit word nu rechtgezet + bugs worden gefixt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef pim-metje het volgende:
waarom is de site down? van dat topic word ik niks wijzer.
je gaat je gang maar vraag twee is stoor ik mij eraanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar op je spelling is ook wel gewoon wat aan te merken![]()
schattigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef Susi het volgende:
Wat schattig dat Bobby gek wordt als er op een pakje staat 8 tot 10 minuten koken
Zuchtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
schattiggewoon dom eruit met hem
![]()
go petertje
hihi lolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Espabilado het volgende:
Haha Jeroen had tegen Pim gezegd 'ik dacht dat jouw enige kans op sex vanavond naar huis ging'
Bug is gefixt, nu nog de aftermathquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als die bug niet snel vóór 20:00h gefixt is, kan er van een objectieve exit onmógelijk sprake zijn!
tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als die bug niet snel vóór 20:00h gefixt is, kan er van een objectieve exit onmógelijk sprake zijn!
Topquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
* Dottey cheert meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
schattiggewoon dom eruit met hem
![]()
go petertje
Welja, ik nergens heen toevallig...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?
hij mag gaan vanaafie en dan renate uurtje laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
dat gaat erbij mij niet in
hij is gewoon bezig van beide walletjes te vreten
Het is al opgelostquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
l
[..]
Welja, ik nergens heen toevallig...
Dus Marielin is dom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie i s toch zo slim
hoe kan het dan dat iemand als marielene hem opstookt ?
bobby is idd zooooooooooooooooo slim...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
Die doet het alleen bij jou, want je user ID en hash staan erin, dus posten is zinloos.... en niet slimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef zer0s het volgende:
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/?userid=1328&hash=weetikveel11!!!1111
- streamlink -quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit is n.a.v. jouw userid en IP-adres, daar kan de rest niet van meekijken
Lange 5 minuten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Hier loopt alles nog goed gewoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Staan ze bij jullie ook zo te shaken? Ik begrijp dat ze nerveus zijn voor de eliminatie, maar dit is een tikkeltje overdreven
Heb stilstaand beeld, wel gewoon geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |