Topquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als die bug niet snel vóór 20:00h gefixt is, kan er van een objectieve exit onmógelijk sprake zijn!
* Dottey cheert meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
schattiggewoon dom eruit met hem
![]()
go petertje
Welja, ik nergens heen toevallig...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan kan het toch gewoon een uurtje later? Of 2 uurtjes?
hij mag gaan vanaafie en dan renate uurtje laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
dat gaat erbij mij niet in
hij is gewoon bezig van beide walletjes te vreten
Het is al opgelostquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
l
[..]
Welja, ik nergens heen toevallig...
Dus Marielin is dom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie i s toch zo slim
hoe kan het dan dat iemand als marielene hem opstookt ?
bobby is idd zooooooooooooooooo slim...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef Biefstukje1 het volgende:
bobbie si toch zo slim
hoe kan het dan dat iemad als marielene hem opstookt
Die doet het alleen bij jou, want je user ID en hash staan erin, dus posten is zinloos.... en niet slimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef zer0s het volgende:
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/?userid=1328&hash=weetikveel11!!!1111
- streamlink -quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit is n.a.v. jouw userid en IP-adres, daar kan de rest niet van meekijken
Lange 5 minuten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
Hier loopt alles nog goed gewoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Staan ze bij jullie ook zo te shaken? Ik begrijp dat ze nerveus zijn voor de eliminatie, maar dit is een tikkeltje overdreven
Heb stilstaand beeld, wel gewoon geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |