waarom deze link niet delen met je medefokkers ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die link gebruik ik ook altijd
Wist van te voren niet dat ie gratis zou blijven
Ik wilde de streams gaan bekijken nadat de site offline was gehaald, dus vandaar dat het niet luktequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:00 schreef Dottey het volgende:
ik heb gewoon stream om te kijken*betaald en alles*
omdat dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom deze link niet delen met je medefokkers ?
Hij staat toch al in dit topic nu, maar als die overal staat kijkt straks iedereen gratis.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waarom deze link niet delen met je medefokkers ?
Jammer het was mijn eigen link, zal IP-gekoppeld zijn.. sorry..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Helaas. Ook niet als ik mijn eigen userid invoer
Renate gaat wel langs de Mac, maak je daar geen zorgen omquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef blomst het volgende:
Moet dat stel in de bunker niet koken? anders zijn ze zo laat straks, en haalt renate de trein niet.
Maar dan zijn ze wel later met de exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Renate gaat wel langs de Mac, maak je daar geen zorgen om
weg? ik kijk gewoon hoor ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef tompie63 het volgende:
beeld weg geluid weg,alles weg!!!!lekker rustig.![]()
Je bedoelt Bobby?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef blomst het volgende:
Moet dat stel in de bunker niet koken? anders zijn ze zo laat straks, en haalt renate de trein niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:00 schreef D. het volgende:
Nu weet ik alleen nog steeds niet waarom het donker is in de bunker
ja bobbie mag ook mee met renatequote:
mis je misschien net de elaminatie ,jammer tompie !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef tompie63 het volgende:
beeld weg geluid weg,alles weg!!!!lekker rustig.![]()
Je ziet alleen wat minderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik vind het wel leuk eigenlijk =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |