Renate op 2????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier loopt alles nog goed gewoon.
Site doet het weer
Renate op 2![]()
Op 1 nu..quote:
Doei Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
quote:The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Zal de achterban wel zijn die haar in de Bunker wil laten blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op 1 nu..
Of iemand geeft daar echt veel aan uit.. of het klopt nog niet.
Gaat zo hard omhoog met + stemmen, terwijl er bij de rest zo goed als niks veranderd.
Het heeft dus geen zin meer te stemmen, ik vraag me af of het nog kan. Wel jammer, ik had op een spannende uitkomst beslist door de streamers gehoopt.quote:
ikke niet gewoon mee etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:45 schreef snetje het volgende:
hoe dan? Renate gaat weg .. geeft ook aan dat ze vanvond naar de mac kan ... maar vreet nu toch mee?
ik had de maaltijd overgeslagen en aan de anderen gegeven...
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Supersoep het volgende:
Dit is dus ongelofelijke onzin. Ze mogen m'n geld terugstorten.
Dat zeg ik. Mensen brengen hun stem uit en nu mogen de bewoners beslissen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Dan kiezen ze toch voor Renate![]()
Scheelt ze 2500 euro prijzengeld en geen nieuwe overlever.
De streamer bepaalt, mijn reet
Ze gaat er toch uit..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Renate op één?????tering hééj hahaha... mis ik een "Ragfijn Spel.." hier???
quote:Eliminatie gewijzigd na hackpoging
Zaterdag 2 mei, 18.41 uur.
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Staat bij 't laatste nieuws, het is echt zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Oke, als ze dat doen geef ik geen cent meer uit aan de bunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |