Het is gewoon verwarring alom. De ene bewoner denkt dat hij/zij in DGK zit, de ander in BB in backer to basic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef FuTilE het volgende:
Ja, inderdaad. Is me al vaker opgevallen. Ik begin te vermoeden dat dat ook een groot deel van de motivatie is om Renate te steunen. In onderlinge gesprekken is ze nogal bits en kapt ze Renate de helft van de tijd halverwege af. It be all about the dinero.
Idd, ik stem er dan ook niet op, zal me echt een zorg zijn wat de uitslag daarvan wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.
Er staat er nog zo eentje op, speculeren over of 'de liefde' tussen Zeikelientje en Jeroen echt is, of niet.
Daar vragen ze geen credits voor hoop ik? Moeten betalen voor je mening geven die zij willen wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.
Er staat er nog zo eentje op, speculeren over of 'de liefde' tussen Zeikelientje en Jeroen echt is, of niet.
idd, ook 5000 is een hoop geld, kan je toch wat leuks mee kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
7500 op een maand tijd? Ik zou het wel weten hoor.
Klopt, daar stem ik dus niet op. Kost je credits dat stomme gespeculeer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
en er komt bijna ¤1000,- per dag bij aan stemgeld, die 10.000 is al bijna verdubbeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd, ook 5000 is een hoop geld, kan je toch wat leuks mee kopen
Wie het hoogste haalt wint 5 minuten douchen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Espabilado het volgende:
Pim owned de game
Maar wat is de opdracht?
ik wil het risico op dat scenario niet lopen iigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En Danny, zo'n vaart zal het niet lopen.
Dan zal ze vast wel een tussenstand verteld worden van het huidige bedrag met het stemgeld erbij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wil het risico op dat scenario niet lopen iig
vrouwen moeten rappe vingers hebbenquote:
Je moet die bugs niet hier melden, die moet je bij iwebmedia oid melden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef Pl0x het volgende:
Jongens, er is een major bug in het stemsysteem zie mijn topic.
omdat het ook zo is misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar waar lees ik de bonus van de 5 minuten douchen na het winnen van dit spelletje op de site?
kortom ... dat was dan een leuk, gezellig en sociaal verantwoord weekje bunker ... en gaan de streams morgen op zwart omdat er niemand meer inzitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.
Marielin heeft al gezegd niet te weten of ze voor 7500 euro blijft zitten, dus die gaat dan ook.
voor 5000 euro blijft niemand zitten, dus als ze er NIET uit gaat is the bunker morgen afgelopen ws (dat is mijn theorie)
Bijdehandjes gegeten?quote:
Rubik's Revolutionquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef Fosfolipide het volgende:
wat voor spel doen ze wat is dat voor gadget
der achterban is begonnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Supersoep het volgende:
Loopt de regie te kloten met het stemmen ofzo? Renate die 10 negatieve stemmen krijgt per seconde.
Die heeft vanochtend gedoucht, wil je de caps zien?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef blomst het volgende:
Renate doet zeker niet mee, die wil toch liever niet douchen.
Hij heeft aangegeven wat meer van zichzelf te gaan laten zien: dus het is vast een sabotage-aktie.quote:
Wij kunnen niet altijd op de groepsopdrachten stemmen wat ze kunnen winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten?
Normaal gesproken staat zo'n battle op de site en kun je stemmen. Nu niet.![]()
Sinds een uur heeft Renate 3 keer op 1 gestaan en weer 3 x onderaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
WTF, de stemming loopt echt heel raar. Komt dat door die bug?
Bobby op 8, Jeroen op 7 en Renate op 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |