Ze lijkt me toch vasbesloten om op te stappen als ik haar nu hoor praten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog een paar daagjes mag blijven.
Dat ze weer gaat iets eist om niet op te stappen, dat de groep zich dan harder opstelt.
ik zie haar er niet snel echt zelf uitstappen, ik zie t eerder als een chantagemiddel.
Ach joh, laat haar lekker slapen. Ze praat alleen maar poep en is om 20.00 uur verdwenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef Danny het volgende:
kan renate even wakkergemaakt worden? Peter mocht ook niet slapen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze lijkt me toch vasbesloten om op te stappen als ik haar nu hoor praten.
Ja, inderdaad. Is me al vaker opgevallen. Ik begin te vermoeden dat dat ook een groot deel van de motivatie is om Renate te steunen. In onderlinge gesprekken is ze nogal bits en kapt ze Renate de helft van de tijd halverwege af. It be all about the dinero.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach joh, laat haar lekker slapen. Ze praat alleen maar poep en is om 20.00 uur verdwenen.
Marielin snapt Jeroen dus echt niet. Ze denkt alleen in euro's.
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
welke gek geeft er nu nog stemmen aan Renate? terwijl ze al aangeeft weg te gaan ...
der achterban die haar daar wil houden ?
Wie jij denkt dat de 1e gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de bedoeling van de POLL 'eerste condoom gebruikt door'?
Dat degene met de meeste stemmen een condoom gaat gebruiken?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenSlechtste inschattingsvermogen ooit.
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Malloten zoals Stefan/Sunchaser die serieus denken dat ze een spel speelt en haar er in willen houdenSlechtste inschattingsvermogen ooit.
Ik denk niet dat ze een spel speelt, daar doe ik het ook niet om. Ik wil drama zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En Danny, zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een spel speelt, daar doe ik het ook niet om. Ik wil drama zien.
Nouja ik heb al nooit gesnapt dat die lui een lousy 10.000 euro al de moeite waard vinden, lijkt me sterk dat bij 7500 het dan ineens wel te min isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.
Marielin heeft al gezegd niet te weten of ze voor 7500 euro blijft zitten, dus die gaat dan ook.
voor 5000 euro blijft niemand zitten, dus als ze er NIET uit gaat is the bunker morgen afgelopen ws (dat is mijn theorie)
Dat is dus meer een soort enquette, niet echt een POLL om invloed mee uit te oefenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wie jij denkt dat de 1e gaat gebruiken.
Denk alleen dat hij sowieso niet gebruikt gaat worden waar hij voor bedoeld is, die optie mist dan weer in de poll.
7500 op een maand tijd? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nouja ik heb al nooit gesnapt dat die lui een lousy 10.000 euro al de moeite waard vinden, lijkt me sterk dat bij 7500 het dan ineens wel te min is
Ja, maar het is natuurlijk niet aan de streamers om te gaan zitten anticiperen op onvolkomenheden in het spelconcept, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze er niet uit wordt gestemd gaat ze zelf. dat is dan dahaaaag 2500 euro.
Marielin heeft al gezegd niet te weten of ze voor 7500 euro blijft zitten, dus die gaat dan ook.
voor 5000 euro blijft niemand zitten, dus als ze er NIET uit gaat is the bunker morgen afgelopen ws (dat is mijn theorie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |