Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:11 schreef Spooky4u het volgende:
Sinds een uur heeft Renate 3 keer op 1 gestaan en weer 3 x onderaan.
Wat er dus op duidt dat mocht er iemand misbruik maken van de bug, iemand anders dmv de bug het weer probeert recht te trekken. Of er is niets aan de hand.
Geen idee, lijkt mij dat ze eerst moeten bepalen hoeveel onrechtmatige stemmen er zijn geweest en deze weghalen. Is dit niet te zien is er een klein probleempje denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx Peter, mooie TT.
[..]
Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?
Jemig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
elaminatie
Ik heb Johan de Wit van de SP al gemaild .......insiders weten wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
Thanx Peter, mooie TT.
[..]
Ja zeg, ze kunnen op deze manier manipuleren wat ze willen. Wie trekt de boel recht dan?
quote:Let op: Lenen kost geld, Roken ook!
Vanaf nu wordt voor elke gerookte sigaret 10 euro van de prijzenpot af getrokken! Dit inspireert de overlevers om A: Minder te gaan roken, en B: Om elkaar te overtuigen om geen sigaretten meer op te steken.
We zijn op dit moment bezig om de poll op de site te herstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt het eigenlijk meteen om 20u bekend of komt er nog iets van een ceremonie?
Blijkbaar begrijpt het merendeel hier de grap nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners spreken het toch ook zo uit?
de site is nu offlinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Pl0x vond een bug op de website, door zijn melding kwam ik erachter dat er nog een bug in datzelfde systeem zat.
hopelijk word het nu goed opgelost.
Nou ja, grap.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijpt het merendeel hier de grap niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |