7quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die nou in hun nest zijn gekropen, in de bunker, zullen toch niet ongestraft blijven hč.
7neuhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die nou in hun nest zijn gekropen, in de bunker, zullen toch niet ongestraft blijven hč.
Owww kijk ze schieten al lekker op. Nog een half uurtje... max...quote:
Dan tref je het wel.. als dochter van een fysioquote:
Mja dat muziekje zou gewoon gespeeld moeten worden... kan ze niet kwalijk nemen als ze naar bed gestuurd zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
waar moet ik heen ? ben echt he-le-maal naar de klotequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan tref je het wel.. als dochter van een fysio
west brabantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar moet ik heen ? ben echt he-le-maal naar de klote
Dat is de bunkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:24 schreef Espabilado het volgende:
Hahaha Bobby gaat de hele nacht door en wordt er vervolgens uitgestemd vanwege een renate-er-in-houden-aktie. Keihard
IK HOU DER ZO VAN !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:24 schreef Espabilado het volgende:
Hahaha Bobby gaat de hele nacht door en wordt er vervolgens uitgestemd vanwege een renate-er-in-houden-aktie. Keihard
hahahhahahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:26 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft mogen ze best stoppen.... laat ze maar een voorstel doen wat ze ervoor willen inleveren.... en dan heb ik het niet over 1 persoonlijk itempje....
Ik wil minimaal 4 slaapzakken. Direct in te leveren. Mogen ze zelf uitvechten wiens.
Ze ouwehoeren langer dan dat ze puzzelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
ze denken nog steeds dat het tussen 2 en 3 leven..
ander half uur zijn we verder!
Van mij mogen ze ook stoppen, maar niet zonder consequenties.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:26 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft mogen ze best stoppen.... laat ze maar een voorstel doen wat ze ervoor willen inleveren.... en dan heb ik het niet over 1 persoonlijk itempje....
Ik wil minimaal 4 slaapzakken. Direct in te leveren. Mogen ze zelf uitvechten wiens.
Precies... ze hadden voorstellen kunnen doen maar kiezen voor opgeven. Als ze wat te roken willen dan weten ze ons ook wel te vinden. 2 slaapzakken voor het licht aan en een extra uur?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook stoppen, maar niet zonder consequenties.
Als ze allemaal doorgegaan zouden zijn en het was niet gelukt, dan had om 7 uur de prestatie alsnog beloond kunnen worden.
Deze afhaakmentaliteit keur ik af.
je kan **** wat je wilt ... Peter ligt in bed te maffen en heeft over 2 weken nog het excuus dat hij 8 uur in de kist heeft gelegen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
de kaarsjes werden ook steeds weggegapt.. Peter zat eerst wel te puzzelen tot tegenstelling van renate..
Bobby probeert zich zo op de voorgrond te trekken als aanvoerder van het puzzel team.
Ik denk dat geen aandacht zoeken is, maar gewoon soort tik idd zoals Pim zegt, hebben wel meer mensenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:31 schreef Arn0 het volgende:
Bobby jongen, je irriteert me. Zoek geen aandacht en ga gewoon slapen
Mja, toch vind ik dat hij gewoon moet gaan slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat geen aandacht zoeken is, maar gewoon soort tik idd zoals Pim zegt, hebben wel meer mensen
door dozen die dachten shampoo ed. mee te kunnen nemen in de bunker en al dagen lang hun haren borstelen met een vorkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het woord onrealistisch valt inmiddels 3 keer per minuut.
Not a Number. Een actie die niet uitgevoerd kan worden omdat de invoer niet juist is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:33 schreef akveor het volgende:
Wat betekend NaN? Die melding krijg ik steeds wanneer ik een voorstel wil sturen naar de redaktie. Iemand een idee?
Ik zou ķf meteen hebben gezegd van nee hier doe ik niet aan mee... ķf doorgegaan zijn als toch al fucking laat is. die 3 uur slaap...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:
ik zou serieus ook door puzzelen als ik daar zat
hoor ik daar wat ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook stoppen, maar niet zonder consequenties.
Als ze allemaal doorgegaan zouden zijn en het was niet gelukt, dan had om 7 uur de prestatie alsnog beloond kunnen worden.
Deze afhaakmentaliteit keur ik af.
Het interactieve van dit project heeft het mij mogelijk gemaakt daar ook een beloning tegenover te stellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:
dat amber blijft zitten vind ik een pluspuntje
Hey Disaantje. Thanks al kan ik er geen touw aanvastknopen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Not a Number. Een actie die niet uitgevoerd kan worden omdat de invoer niet juist is.
Hey Veorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Disaantje. Thanks al kan ik er geen touw aanvastknopen...
Krijg jij die melding ook?
Amber en Bobby samen morgen een 5 gangen menu !!! geserveerd door Bartquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interactieve van dit project heeft het mij mogelijk gemaakt daar ook een beloning voor tegenover te stellen.
Yup alles goed ingevoerd... ook met test in d etitel en test als onderwerp krijg ik die melding.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Veor![]()
Blijkbaar wordt je tekst niet geaccepteerd... heb je wel een titel ingevuld?
En JIJ wou mij geen waterschadeoverlast laten aanrichtenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Dottey het volgende:
hadden we geen sprinklers boven de bedden kunnen hangen?
Zei die dat van Mensa echt dan? niet gehoordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt wat arrogantie naar boven bij Bobby, gisteren tijdens de versierpogingen naar Amber (die ging slapen) en naar Eline (die inmiddels bij Jeroen slaapt), en nu zijn IQ van 150 noemen en pochen met de vereniging Mensa.
Het staat flink hard, maar door de zenders hoor je ook de bewoners.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef luciano het volgende:
Dit is toch geen HERRIE meer![]()
Ze willen gewoon niet harder omdat men het commentaar van de puzzerlaars niet wil overstemmen .
MIETJES @ redactie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt wat arrogantie naar boven bij Bobby, gisteren tijdens de versierpogingen naar Amber (die ging slapen) en naar Eline (die inmiddels bij Jeroen slaapt), en nu zijn IQ van 150 noemen en pochen met de vereniging Mensa.
Op zijn minst !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber en Bobby samen morgen een 5 gangen menu !!! geserveerd door Bart![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Dottey het volgende:
iets in het voorraadhok? extra waxinelampjes mogen best op tafel van mij erbij
ff af en toe een sprayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef luciano het volgende:
[..]
En JIJ wou mij geen waterschadeoverlast laten aanrichten
De muziek moet net zo hard staan , als JIJ vroeger kon ouwehoeren ruzie maken tijdens BBquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat flink hard, maar door de zenders hoor je ook de bewoners.
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zei die dat van Mensa echt dan? niet gehoord
die twijfelt nu ook .. wil ook doorzetten ... heeft zich door luilak en shampoofles het bed in laten praten ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Marielin zit zich volgens mij een partij op te vreten
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup alles goed ingevoerd... ook met test in d etitel en test als onderwerp krijg ik die melding.
Zeker te veel mailtjes gestuurd....![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Even vragen aan "Fading Leo" of er nog wat herrie in mag.quote:
Ik dacht overigens net dat je zei van dat je dacht dat hij zoiets ging zeggen... heb het zelf ook niet gehoord helaas... want zulke praat is wel ultieme fail... wordt ie er toch nog terecht uitgestemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Ga jij eens een kloon maken met Dotjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ff af en toe een sprayis anders dan gaten prikken in leidingen!
ik ben ook wel echt voor meer acties... gewoon non stop klote geluiden.. knoert hard.. DIT NIVEAU vallende bommen... tot ze uit hun nest komen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:49 schreef luciano het volgende:
[..]
Ga jij eens een kloon maken met Dotje![]()
Wacht maar , als we een week verder zijn zal je ZELF voorstellen om een zwerm bijen of Mexicaanse varkens in de bunker los te laten @ deze watjes.
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.
Edit: Dat wil ook niet. Ofwel een storing op de site, of ze hebben delen op non-actief gezet omdat ze er niet naar kunnen kijken.
Chck je bent niet goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:53 schreef snetje het volgende:
mag de noodverlichting aan voor deze 2 kanjers ?
van mij ook. pm mij is heel snel rtouwensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
Dat wel, maar geen noodverlichting.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.![]()
Hahaha ja er zijn veel leuke dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Espabilado het volgende:
Gewoon constant de gitaarintro herhalen van Smoke on the Water van Deep PurpleIs ook bloedirritant als je eindeloos herhaald
Dat heb ik ook zeker gedaan, maar dit project biedt de ook mogelijkheid de redactie te benaderen. Of ze daar iets mee doen moeten ze zelf weten, maar ik heb mijn mening gegeven, met onderbouwing.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.
Toch verademing dat ze nu eens niet het lef hebben om te onderhandelen over meer peuken en andere pieperige zaken... en hele weekend werd afzien he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.![]()
Ik vind dit wel een leuk idee, en ook heel redelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:
Ik krijg steeds de melding NaN bij het invoeren van een idee.
IIG. Stel de bewoners maar voor als ze op bed willen liggen en slapen dat er twee slaapzakken ingeleverd moeten worden. Tot zondag.
Krijgen ze 2 uurtjes extra en licht. Halen ze het niet 4 slaapzakken inleveren. Wat eigenlijk betekend om de beurt slapen of bij elkaar in bed.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
nou kom maar op met bommen.. nou geef ze maar bommen
moet die puzzel klaar zijn..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?
Alleen kijken er niet veel mensen, alleen nachtbrakers zoals ik die sowieso vaak laat op zijn (en nu in vakantie al helemaal)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.
tis dat je het zo lief vraagt ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef maikel1978 het volgende:
Ik vind ook wel dat de noodverlichting aan mag, voor deze drie bikkels
Wat moet ik daarmee, i kwil toch beeld zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:02 schreef snetje het volgende:
[..]
tis dat je het zo lief vraagt ...
[StreamVerslagen] vr 01-05-2009
kan je alles nalezen en zien
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef Disana het volgende:
Echt een booster voor het moreel, die Marielin erbij
onder streamverslagen kan je dat vindenquote:
eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
nog ff en je klets net zo als peter6000quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat die Amber nu ook inziet dat ze aan die Eline ook geen ene fuck heeft...
Kon vast niet aan een vent komen en hup net als d'r zus maar in een RLS in de hoop dat ze ook iets zou opduikelen.
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chickquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
onder streamverslagen kan je dat vinden![]()
ik streamverslag al voor ergens anders..
't Is ook moeilijk altijd met hem oneens te zijn....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef snetje het volgende:
[..]
nog ff en je klets net zo als peter6000
noodverlichting dan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Gert het volgende:
Het vertekent wel een beetje met die infrarood-camera's. In werkelijkheid is het een stuk donkerder daar, zegt Fading Leo.
Ja als ik moet kiezen, ga ik ook voor haar. Maar daarstraks was ze wel lekker bezig de boel omlaag te halenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
Hey voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Espabilado het volgende:
Poll: Mag de noodverlichting zo aanJa, is ze wel gegund Neee das de bedoeling niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
niet ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Waarom zou trouwens de evt noodverlichting aan moeten?
of ze het nu halen of niet,maakte niks uit zei gert eerder vannacht!
dus de boel lekker uitlaten!
WTF is ditquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
accepteer waar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Rots het volgende:
[..]
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chick
en accepteer me eens.
Ja idd, iedereen moet er wel ff bij stil staan dat het echt pikkedonker isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Gert het volgende:
Het vertekent wel een beetje met die infrarood-camera's. In werkelijkheid is het een stuk donkerder daar, zegt Fading Leo.
hun zitten te jennen en wij krijgen het als streamers op onze kop ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom op Bart, Bram, Dementor, Juud, Gert, Johan, of wie er dan ook nog wakker is daar boven, geef ze wat extra licht !
Ze is idd wispelturig. Maar is niet te beroerd d'r mening bij te stellen. Of iig iets zo te draaien dat het positiever voor haar uitpakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen, ga ik ook voor haar. Maar daarstraks was ze wel lekker bezig de boel omlaag te halen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
Er gaan dadelijk drie bakjes koffie naar beneden, voor de doorzetters.
des te leuker als ze het halen en dat menu naar mijn opdracht isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Hummie? Wie is dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dit
Extreme puzzling?
Hummie revisited
Dit is gewoon een stelletje watjes.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dit
Extreme puzzling?
Hummie revisited
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
zolang jij mij een chick noemt doe ik ff helemaal niks he ..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Rots het volgende:
[..]
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chick
en accepteer me eens.
Molto benequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb me bedacht, ze gaan toch wel door en met of zonder licht halen ze het toch nietquote:
Jaaaaaaaaaaaaaah met veel suikerrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
sorry dame.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang jij mij een chick noemt doe ik ff helemaal niks he ..
En de stemmen van regie tellen natuurlijk ook mee, tis niet alsof ze helemaal niets te zeggen hebben, maar gewoon als kijker gelijke stemquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, ze gaan toch wel door en met of zonder licht halen ze het toch nietWilde het eigenlijk aan zodat ze zeker door zouden gaan maar danzkij geluid gebeurd dat toch al..
Dus bij mn poll een ja stem minder en een nee stem meer rekenen
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef snetje het volgende:
[..]
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?
tegenwoordige BIKKELS noemen we pimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:12 schreef luciano het volgende:
Vroegah , toen had je nog BIKKELS ..............
OLDBIES noemen ze die !
koop stream!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
[..]
sorry dame.maar waar the fuck zie ik beeld van TBO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nou .... dan zitten er inene 4 wedden! zodra Renate rook ruikt ...quote:
Regel een vliegtuigactiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stelletje watjes.....
MIJN idee om de waterleiding te saboteren zodat ze 24 uur nonstop moeten hozen OF enkele cm water in hun bunker wordt afgewimpeld vanwege water"schade"
MIETJES ZIJN HET
euh streams aanzetten ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
[..]
sorry dame.maar waar the fuck zie ik beeld van TBO?
Mag niet van Dotje Dottey , das waterschade ..........quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Regel een vliegtuigactie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:17 schreef luciano het volgende:
De " herrie " WERKT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HARDER , of ANDERE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Laat MIJ die fukkin regie maar eens voeren daar als Oldbie zijnde
Ik neem aan dat je weet dat je beltegoed meestal niet zo lang mee te nemen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
Ik vind eigelijk dat persoonlijke items ook alleen voor de betreffende persoon zijn. Als ze willen ruilen of iets willen geven dan vragen ze daar maar toestemming voor. Het is te slap en te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou .... dan zitten er inene 4 wedden! zodra Renate rook ruikt ...
Ja, zag het ookal. Nog dik anderhalf uur, en dan zit het eropquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic: Het wordt al weer licht buiten.
Ook koffie voor de andere wakkerblijvers.
Wat is dat voor soft gedoe?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef Rica het volgende:
Doe er ook een peukje bij voor Marielin en Bobby?
Plies plies pretty pliesss
Bart is nu naar beneden met de koffie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef snetje het volgende:
[..]
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?
als dat vliegtuig boven die bedden kan sprayenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Mag niet van Dotje Dottey , das waterschade ..........
het gaat niet om items.. het gaat zover de overlevers weten om een maaltijd van meerdere gangen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigelijk dat persoonlijke items ook alleen voor de betreffende persoon zijn. Als ze willen ruilen of iets willen geven dan vragen ze daar maar toestemming voor. Het is te slap en te gemakkelijk.
Ik was jarrrrrren lang klant van Vodafoon .. met een prepaid , maar toen ik persé ook na 8 jaar eens een goede telefoon wilde , was ik genoodzaakt om een abbo te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat je beltegoed meestal niet zo lang mee te nemen is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:17 schreef luciano het volgende:
De " herrie " WERKT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HARDER , of ANDERE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Laat MIJ die fukkin regie maar eens voeren daar als Oldbie zijnde
Doe danny een plezier en gooi alles op dat wijf wat ie niet pruimtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag zo een keer op de redactie meedoen geloof ik hoor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Niemand die het meekreeg uur terug?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:36 schreef Espabilado het volgende:
Wie had ie het over, waar ie absoluut niet mee overweg kon ondanks dat het een lief meisje is? Eline? Marielin?
Dan zou het programma er " IETS " anders uitzien .......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe danny een plezier en gooi alles op dat wijf wat ie niet pruimt![]()
Je mag zo een keer op de redactie meedoen geloof ik hoor
Aan de binnekant van je oogledenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:25 schreef Rots het volgende:
ik ga echt geen cent betalen om deze shit te zien. waar ka nje gratis checke
In je nestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:25 schreef Rots het volgende:
ik ga echt geen cent betalen om deze shit te zien. waar ka nje gratis checke
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Dan zou het programma er " IETS " anders uitzien .......
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Moet dat een grap zijn?
Ik ga tukken, dit gaat nergeno ver. tyfusbunkerhoeren
Volgens mij over Renate... politiek correct gewauwel van bobbyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Niemand die het meekreeg uur terug?
Helder lichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Moet dat een grap zijn?
Thats the spiritquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Moet dat een grap zijn?
ahh.quote:Ik werd wakker voor de spiegel en ik moest even drie keer kijken.. Dot had werkelijkwaar goude haartjes Terwijl ik vanmijzelf gewoon donker bruin haar heb
een waar mirakel
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 mei 2009 05:29 schreef Rots het volgende:
Schiet is op i kwe lnog wel een nieuw topic opene
[/quot
Wee t ni o d a w zo wijs i
Dacht ik ook alquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:31 schreef Dottey het volgende:
waar de duivel op het kussen slaapt.
eline en jeroen groeien ook uit elkaar
ahaha jij hebt mijn hyves te pakken..quote:
Accepteer dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ahaha jij hebt mijn hyves te pakken..
zit een gedichtje aan vast .. die moet je maar eens opsnorren
waarom niet ik ben fucking serieus vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
FF serieus, je kwam ook niet zo serieus over, vandaar.
en Bobby .....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |