ik ben ook wel echt voor meer acties... gewoon non stop klote geluiden.. knoert hard.. DIT NIVEAU vallende bommen... tot ze uit hun nest komen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:49 schreef luciano het volgende:
[..]
Ga jij eens een kloon maken met Dotje![]()
Wacht maar , als we een week verder zijn zal je ZELF voorstellen om een zwerm bijen of Mexicaanse varkens in de bunker los te laten @ deze watjes.
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.
Edit: Dat wil ook niet. Ofwel een storing op de site, of ze hebben delen op non-actief gezet omdat ze er niet naar kunnen kijken.
Chck je bent niet goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:53 schreef snetje het volgende:
mag de noodverlichting aan voor deze 2 kanjers ?
van mij ook. pm mij is heel snel rtouwensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
Dat wel, maar geen noodverlichting.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.![]()
Hahaha ja er zijn veel leuke dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Espabilado het volgende:
Gewoon constant de gitaarintro herhalen van Smoke on the Water van Deep PurpleIs ook bloedirritant als je eindeloos herhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |