Hey Disaantje. Thanks al kan ik er geen touw aanvastknopen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Not a Number. Een actie die niet uitgevoerd kan worden omdat de invoer niet juist is.
Hey Veorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Disaantje. Thanks al kan ik er geen touw aanvastknopen...
Krijg jij die melding ook?
Amber en Bobby samen morgen een 5 gangen menu !!! geserveerd door Bartquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interactieve van dit project heeft het mij mogelijk gemaakt daar ook een beloning voor tegenover te stellen.
Yup alles goed ingevoerd... ook met test in d etitel en test als onderwerp krijg ik die melding.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Veor![]()
Blijkbaar wordt je tekst niet geaccepteerd... heb je wel een titel ingevuld?
En JIJ wou mij geen waterschadeoverlast laten aanrichtenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Dottey het volgende:
hadden we geen sprinklers boven de bedden kunnen hangen?
Zei die dat van Mensa echt dan? niet gehoordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt wat arrogantie naar boven bij Bobby, gisteren tijdens de versierpogingen naar Amber (die ging slapen) en naar Eline (die inmiddels bij Jeroen slaapt), en nu zijn IQ van 150 noemen en pochen met de vereniging Mensa.
Het staat flink hard, maar door de zenders hoor je ook de bewoners.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef luciano het volgende:
Dit is toch geen HERRIE meer![]()
Ze willen gewoon niet harder omdat men het commentaar van de puzzerlaars niet wil overstemmen .
MIETJES @ redactie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt wat arrogantie naar boven bij Bobby, gisteren tijdens de versierpogingen naar Amber (die ging slapen) en naar Eline (die inmiddels bij Jeroen slaapt), en nu zijn IQ van 150 noemen en pochen met de vereniging Mensa.
Op zijn minst !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber en Bobby samen morgen een 5 gangen menu !!! geserveerd door Bart![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Dottey het volgende:
iets in het voorraadhok? extra waxinelampjes mogen best op tafel van mij erbij
ff af en toe een sprayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef luciano het volgende:
[..]
En JIJ wou mij geen waterschadeoverlast laten aanrichten
De muziek moet net zo hard staan , als JIJ vroeger kon ouwehoeren ruzie maken tijdens BBquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat flink hard, maar door de zenders hoor je ook de bewoners.
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zei die dat van Mensa echt dan? niet gehoord
die twijfelt nu ook .. wil ook doorzetten ... heeft zich door luilak en shampoofles het bed in laten praten ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Marielin zit zich volgens mij een partij op te vreten
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup alles goed ingevoerd... ook met test in d etitel en test als onderwerp krijg ik die melding.
Zeker te veel mailtjes gestuurd....![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Even vragen aan "Fading Leo" of er nog wat herrie in mag.quote:
Ik dacht overigens net dat je zei van dat je dacht dat hij zoiets ging zeggen... heb het zelf ook niet gehoord helaas... want zulke praat is wel ultieme fail... wordt ie er toch nog terecht uitgestemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Ga jij eens een kloon maken met Dotjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ff af en toe een sprayis anders dan gaten prikken in leidingen!
ik ben ook wel echt voor meer acties... gewoon non stop klote geluiden.. knoert hard.. DIT NIVEAU vallende bommen... tot ze uit hun nest komen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:49 schreef luciano het volgende:
[..]
Ga jij eens een kloon maken met Dotje![]()
Wacht maar , als we een week verder zijn zal je ZELF voorstellen om een zwerm bijen of Mexicaanse varkens in de bunker los te laten @ deze watjes.
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.
Edit: Dat wil ook niet. Ofwel een storing op de site, of ze hebben delen op non-actief gezet omdat ze er niet naar kunnen kijken.
Chck je bent niet goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:53 schreef snetje het volgende:
mag de noodverlichting aan voor deze 2 kanjers ?
van mij ook. pm mij is heel snel rtouwensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
Dat wel, maar geen noodverlichting.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
van mij mogen ze de andere waxine lichtjes op tafel erbij zetten ..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.![]()
Hahaha ja er zijn veel leuke dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Espabilado het volgende:
Gewoon constant de gitaarintro herhalen van Smoke on the Water van Deep PurpleIs ook bloedirritant als je eindeloos herhaald
Dat heb ik ook zeker gedaan, maar dit project biedt de ook mogelijkheid de redactie te benaderen. Of ze daar iets mee doen moeten ze zelf weten, maar ik heb mijn mening gegeven, met onderbouwing.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.
Toch verademing dat ze nu eens niet het lef hebben om te onderhandelen over meer peuken en andere pieperige zaken... en hele weekend werd afzien he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |