Op zijn minst !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber en Bobby samen morgen een 5 gangen menu !!! geserveerd door Bart![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Dottey het volgende:
iets in het voorraadhok? extra waxinelampjes mogen best op tafel van mij erbij
ff af en toe een sprayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef luciano het volgende:
[..]
En JIJ wou mij geen waterschadeoverlast laten aanrichten
De muziek moet net zo hard staan , als JIJ vroeger kon ouwehoeren ruzie maken tijdens BBquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat flink hard, maar door de zenders hoor je ook de bewoners.
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zei die dat van Mensa echt dan? niet gehoord
die twijfelt nu ook .. wil ook doorzetten ... heeft zich door luilak en shampoofles het bed in laten praten ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Marielin zit zich volgens mij een partij op te vreten
Even geprobeerd en ik krijg hetzelfde als jij. Meld het gewoon even bij STORING MELDEN.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup alles goed ingevoerd... ook met test in d etitel en test als onderwerp krijg ik die melding.
Zeker te veel mailtjes gestuurd....![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Even vragen aan "Fading Leo" of er nog wat herrie in mag.quote:
Ik dacht overigens net dat je zei van dat je dacht dat hij zoiets ging zeggen... heb het zelf ook niet gehoord helaas... want zulke praat is wel ultieme fail... wordt ie er toch nog terecht uitgestemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "Schat, ken je de vereniging Mensa".
Ga jij eens een kloon maken met Dotjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ff af en toe een sprayis anders dan gaten prikken in leidingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |