Ik vind dit wel een leuk idee, en ook heel redelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:
Ik krijg steeds de melding NaN bij het invoeren van een idee.
IIG. Stel de bewoners maar voor als ze op bed willen liggen en slapen dat er twee slaapzakken ingeleverd moeten worden. Tot zondag.
Krijgen ze 2 uurtjes extra en licht. Halen ze het niet 4 slaapzakken inleveren. Wat eigenlijk betekend om de beurt slapen of bij elkaar in bed.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
nou kom maar op met bommen.. nou geef ze maar bommen
moet die puzzel klaar zijn..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?
Alleen kijken er niet veel mensen, alleen nachtbrakers zoals ik die sowieso vaak laat op zijn (en nu in vakantie al helemaal)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.
tis dat je het zo lief vraagt ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef maikel1978 het volgende:
Ik vind ook wel dat de noodverlichting aan mag, voor deze drie bikkels
Wat moet ik daarmee, i kwil toch beeld zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:02 schreef snetje het volgende:
[..]
tis dat je het zo lief vraagt ...
[StreamVerslagen] vr 01-05-2009
kan je alles nalezen en zien
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef Disana het volgende:
Echt een booster voor het moreel, die Marielin erbij
onder streamverslagen kan je dat vindenquote:
eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
nog ff en je klets net zo als peter6000quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat die Amber nu ook inziet dat ze aan die Eline ook geen ene fuck heeft...
Kon vast niet aan een vent komen en hup net als d'r zus maar in een RLS in de hoop dat ze ook iets zou opduikelen.
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chickquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
onder streamverslagen kan je dat vinden![]()
ik streamverslag al voor ergens anders..
't Is ook moeilijk altijd met hem oneens te zijn....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef snetje het volgende:
[..]
nog ff en je klets net zo als peter6000
noodverlichting dan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Gert het volgende:
Het vertekent wel een beetje met die infrarood-camera's. In werkelijkheid is het een stuk donkerder daar, zegt Fading Leo.
Ja als ik moet kiezen, ga ik ook voor haar. Maar daarstraks was ze wel lekker bezig de boel omlaag te halenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
Hey voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Espabilado het volgende:
Poll: Mag de noodverlichting zo aanJa, is ze wel gegund Neee das de bedoeling niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
niet ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Waarom zou trouwens de evt noodverlichting aan moeten?
of ze het nu halen of niet,maakte niks uit zei gert eerder vannacht!
dus de boel lekker uitlaten!
WTF is ditquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
accepteer waar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Rots het volgende:
[..]
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chick
en accepteer me eens.
Ja idd, iedereen moet er wel ff bij stil staan dat het echt pikkedonker isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Gert het volgende:
Het vertekent wel een beetje met die infrarood-camera's. In werkelijkheid is het een stuk donkerder daar, zegt Fading Leo.
hun zitten te jennen en wij krijgen het als streamers op onze kop ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom op Bart, Bram, Dementor, Juud, Gert, Johan, of wie er dan ook nog wakker is daar boven, geef ze wat extra licht !
Ze is idd wispelturig. Maar is niet te beroerd d'r mening bij te stellen. Of iig iets zo te draaien dat het positiever voor haar uitpakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als ik moet kiezen, ga ik ook voor haar. Maar daarstraks was ze wel lekker bezig de boel omlaag te halen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
Er gaan dadelijk drie bakjes koffie naar beneden, voor de doorzetters.
des te leuker als ze het halen en dat menu naar mijn opdracht isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Hummie? Wie is dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dit
Extreme puzzling?
Hummie revisited
Dit is gewoon een stelletje watjes.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF is dit
Extreme puzzling?
Hummie revisited
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
zolang jij mij een chick noemt doe ik ff helemaal niks he ..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Rots het volgende:
[..]
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chick
en accepteer me eens.
Molto benequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
Ik heb me bedacht, ze gaan toch wel door en met of zonder licht halen ze het toch nietquote:
Jaaaaaaaaaaaaaah met veel suikerrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
sorry dame.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang jij mij een chick noemt doe ik ff helemaal niks he ..
En de stemmen van regie tellen natuurlijk ook mee, tis niet alsof ze helemaal niets te zeggen hebben, maar gewoon als kijker gelijke stemquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, ze gaan toch wel door en met of zonder licht halen ze het toch nietWilde het eigenlijk aan zodat ze zeker door zouden gaan maar danzkij geluid gebeurd dat toch al..
Dus bij mn poll een ja stem minder en een nee stem meer rekenen
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef snetje het volgende:
[..]
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?
tegenwoordige BIKKELS noemen we pimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:12 schreef luciano het volgende:
Vroegah , toen had je nog BIKKELS ..............
OLDBIES noemen ze die !
koop stream!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
[..]
sorry dame.maar waar the fuck zie ik beeld van TBO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |