Dat heb ik ook zeker gedaan, maar dit project biedt de ook mogelijkheid de redactie te benaderen. Of ze daar iets mee doen moeten ze zelf weten, maar ik heb mijn mening gegeven, met onderbouwing.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.

Toch verademing dat ze nu eens niet het lef hebben om te onderhandelen over meer peuken en andere pieperige zaken... en hele weekend werd afzien he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:56 schreef Gert het volgende:
Sirene.
"Dat stelletje klootzakken zit te lachen boven."
Yep.
 Pas als ze echt afgezien hebben mogen ze van mij keer goede maaltijd.
 Pas als ze echt afgezien hebben mogen ze van mij keer goede maaltijd.

Ik vind dit wel een leuk idee, en ook heel redelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lukt bij mij wel. Heb het volgende voorstel gestuurd:
Ik krijg steeds de melding NaN bij het invoeren van een idee.
IIG. Stel de bewoners maar voor als ze op bed willen liggen en slapen dat er twee slaapzakken ingeleverd moeten worden. Tot zondag.
Krijgen ze 2 uurtjes extra en licht. Halen ze het niet 4 slaapzakken inleveren. Wat eigenlijk betekend om de beurt slapen of bij elkaar in bed.

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:55 schreef Dottey het volgende:
nou kom maar op met bommen.. nou geef ze maar bommen

moet die puzzel klaar zijn..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?

Alleen kijken er niet veel mensen, alleen nachtbrakers zoals ik die sowieso vaak laat op zijn (en nu in vakantie al helemaal)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
De extra beloning moet via de credits en polls etc van JULLIE afkomen lijkt mij , de anderen straffen met opdrachten , en hen 2 steeds vrijstellen ............ ZO hoort het te werken , en waarschijnlijk hebben ze dat ook zelf door deze 2.

tis dat je het zo lief vraagt ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:00 schreef Rots het volgende:
[..]
en dan?
Waar kan i kherhalingen zien van TBO trouwens?

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef maikel1978 het volgende:
Ik vind ook wel dat de noodverlichting aan mag, voor deze drie bikkels

Wat moet ik daarmee, i kwil toch beeld zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:02 schreef snetje het volgende:
[..]
tis dat je het zo lief vraagt ...
[StreamVerslagen] vr 01-05-2009
kan je alles nalezen en zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |