Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:01 schreef Disana het volgende:
Echt een booster voor het moreel, die Marielin erbij
onder streamverslagen kan je dat vindenquote:
eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
nog ff en je klets net zo als peter6000quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat die Amber nu ook inziet dat ze aan die Eline ook geen ene fuck heeft...
Kon vast niet aan een vent komen en hup net als d'r zus maar in een RLS in de hoop dat ze ook iets zou opduikelen.
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chickquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
onder streamverslagen kan je dat vinden![]()
ik streamverslag al voor ergens anders..
't Is ook moeilijk altijd met hem oneens te zijn....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef snetje het volgende:
[..]
nog ff en je klets net zo als peter6000
noodverlichting dan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Gert het volgende:
Het vertekent wel een beetje met die infrarood-camera's. In werkelijkheid is het een stuk donkerder daar, zegt Fading Leo.
Ja als ik moet kiezen, ga ik ook voor haar. Maar daarstraks was ze wel lekker bezig de boel omlaag te halenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r van de vrouwen het meest top. Eline sit een beetje mooi te wezen en naar complimentjes te vissen. Amber heeft het verkeerde maatje gevonden. Ik hoop dat dit wat recht zet.
Hey voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Espabilado het volgende:
Poll: Mag de noodverlichting zo aanJa, is ze wel gegund Neee das de bedoeling niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
niet ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Waarom zou trouwens de evt noodverlichting aan moeten?
of ze het nu halen of niet,maakte niks uit zei gert eerder vannacht!
dus de boel lekker uitlaten!
WTF is ditquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:07 schreef Rainesz het volgende:
Waarom zou trouwens de evt noodverlichting aan moeten?
of ze het nu halen of niet,maakte niks uit zei gert eerder vannacht!
dus de boel lekker uitlaten!
accepteer waar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:06 schreef Rots het volgende:
[..]
jamaar is er ergens live beeld? i kga geen verslagen lezen chick
en accepteer me eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |