tegenwoordige BIKKELS noemen we pimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:12 schreef luciano het volgende:
Vroegah , toen had je nog BIKKELS ..............
OLDBIES noemen ze die !
koop stream!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
[..]
sorry dame.maar waar the fuck zie ik beeld van TBO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nou .... dan zitten er inene 4 wedden! zodra Renate rook ruikt ...quote:
Regel een vliegtuigactiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stelletje watjes.....
MIJN idee om de waterleiding te saboteren zodat ze 24 uur nonstop moeten hozen OF enkele cm water in hun bunker wordt afgewimpeld vanwege water"schade"
MIETJES ZIJN HET
euh streams aanzetten ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
[..]
sorry dame.maar waar the fuck zie ik beeld van TBO?
Mag niet van Dotje Dottey , das waterschade ..........quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Regel een vliegtuigactie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:17 schreef luciano het volgende:
De " herrie " WERKT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HARDER , of ANDERE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Laat MIJ die fukkin regie maar eens voeren daar als Oldbie zijnde
Ik neem aan dat je weet dat je beltegoed meestal niet zo lang mee te nemen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
Ik vind eigelijk dat persoonlijke items ook alleen voor de betreffende persoon zijn. Als ze willen ruilen of iets willen geven dan vragen ze daar maar toestemming voor. Het is te slap en te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou .... dan zitten er inene 4 wedden! zodra Renate rook ruikt ...
Ja, zag het ookal. Nog dik anderhalf uur, en dan zit het eropquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic: Het wordt al weer licht buiten.
Ook koffie voor de andere wakkerblijvers.
Wat is dat voor soft gedoe?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:18 schreef Rica het volgende:
Doe er ook een peukje bij voor Marielin en Bobby?
Plies plies pretty pliesss
Bart is nu naar beneden met de koffie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:13 schreef snetje het volgende:
[..]
mogen daar ook 4 sigaretjes bij en wat te snoepen voor Amber ?
als dat vliegtuig boven die bedden kan sprayenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Mag niet van Dotje Dottey , das waterschade ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |