7quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die nou in hun nest zijn gekropen, in de bunker, zullen toch niet ongestraft blijven hč.
7neuhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die nou in hun nest zijn gekropen, in de bunker, zullen toch niet ongestraft blijven hč.
Owww kijk ze schieten al lekker op. Nog een half uurtje... max...quote:
Dan tref je het wel.. als dochter van een fysioquote:
Mja dat muziekje zou gewoon gespeeld moeten worden... kan ze niet kwalijk nemen als ze naar bed gestuurd zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
waar moet ik heen ? ben echt he-le-maal naar de klotequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan tref je het wel.. als dochter van een fysio
west brabantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar moet ik heen ? ben echt he-le-maal naar de klote
Dat is de bunkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:24 schreef Espabilado het volgende:
Hahaha Bobby gaat de hele nacht door en wordt er vervolgens uitgestemd vanwege een renate-er-in-houden-aktie. Keihard
IK HOU DER ZO VAN !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:24 schreef Espabilado het volgende:
Hahaha Bobby gaat de hele nacht door en wordt er vervolgens uitgestemd vanwege een renate-er-in-houden-aktie. Keihard
hahahhahahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:26 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft mogen ze best stoppen.... laat ze maar een voorstel doen wat ze ervoor willen inleveren.... en dan heb ik het niet over 1 persoonlijk itempje....
Ik wil minimaal 4 slaapzakken. Direct in te leveren. Mogen ze zelf uitvechten wiens.
Ze ouwehoeren langer dan dat ze puzzelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
ze denken nog steeds dat het tussen 2 en 3 leven..
ander half uur zijn we verder!
Van mij mogen ze ook stoppen, maar niet zonder consequenties.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:26 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft mogen ze best stoppen.... laat ze maar een voorstel doen wat ze ervoor willen inleveren.... en dan heb ik het niet over 1 persoonlijk itempje....
Ik wil minimaal 4 slaapzakken. Direct in te leveren. Mogen ze zelf uitvechten wiens.
Precies... ze hadden voorstellen kunnen doen maar kiezen voor opgeven. Als ze wat te roken willen dan weten ze ons ook wel te vinden. 2 slaapzakken voor het licht aan en een extra uur?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook stoppen, maar niet zonder consequenties.
Als ze allemaal doorgegaan zouden zijn en het was niet gelukt, dan had om 7 uur de prestatie alsnog beloond kunnen worden.
Deze afhaakmentaliteit keur ik af.
je kan **** wat je wilt ... Peter ligt in bed te maffen en heeft over 2 weken nog het excuus dat hij 8 uur in de kist heeft gelegen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
de kaarsjes werden ook steeds weggegapt.. Peter zat eerst wel te puzzelen tot tegenstelling van renate..
Bobby probeert zich zo op de voorgrond te trekken als aanvoerder van het puzzel team.
Ik denk dat geen aandacht zoeken is, maar gewoon soort tik idd zoals Pim zegt, hebben wel meer mensenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:31 schreef Arn0 het volgende:
Bobby jongen, je irriteert me. Zoek geen aandacht en ga gewoon slapen
Mja, toch vind ik dat hij gewoon moet gaan slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat geen aandacht zoeken is, maar gewoon soort tik idd zoals Pim zegt, hebben wel meer mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |