Puzzel van 1000 stukken in het donker voor 7u afkrijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:06 schreef Jimbo het volgende:
vertel wat is dr aan de hand is er nog iets tofs gaande ?
Maar ze hebben andere letters/nummers van die bedrukking al wel..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:08 schreef Espabilado het volgende:
Misschien is die bedrukking wel alleen voor op de doos? als je 4 hoekjes hebt prima toch, wtf maken ze zich druk omHet is wel een groep die echt over elk detail een half uur ouwehoert zeg
Ah ok, maar dan nog, lekker verder met wat je wel hebt, dat ene stukje kan je dan later gaan zoeken...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar ze hebben andere letters/nummers van die bedrukking al wel..
jawel hij wou wel .... hij heeft geen fuck aan de puzzel gedaan zo ook Renate niet ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee peter wil niet in bed liggen... want dat vind hij niet correct
Bobbyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aan het werk zijn nu nog :Jeroen, Amber, Eline, Pim.
de kaarsjes werden ook steeds weggegapt.. Peter zat eerst wel te puzzelen tot tegenstelling van renate..quote:
De puzzel is compleet naar beneden gegaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:11 schreef Espabilado het volgende:
Als er een poll komt of 999 stukjes genoeg is zou ik ja stemmen hoor..
Hebben jullie de puzzel wel eens gemaakt? Bart bv? realistische tijdsbestek lijkt me gewoon he? Ze staan alleen te lang stil bij dingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:14 schreef Gert het volgende:
[..]
De puzzel is compleet naar beneden gegaan.
Maar het kan best zijn dat iemand daar besloten heeft om een stukje achter te houden. Ik zie Jeroen daar wel voor aan.
Poll: 999 stukjes zijn genoeg?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:11 schreef Espabilado het volgende:
Als er een poll komt of 999 stukjes genoeg is zou ik ja stemmen hoor..
Ben jij nog niet op de hoogte van het feit dat Renate het brein is achter bijna elke geniale actiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:14 schreef Gert het volgende:
[..]
De puzzel is compleet naar beneden gegaan.
Maar het kan best zijn dat iemand in de bunker besloten heeft om een stukje achter te houden. Ik zie Jeroen daar wel voor aan.
wil jij mij een massage geven ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:14 schreef Dottey het volgende:
jeroen masseerde eline toch?
hij wilt de andere dames niet betasten.. weird..
De puzzel is niet eerder gemaakt door iemand hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hebben jullie de puzzel wel eens gemaakt? Bart bv? realistische tijdsbestek lijkt me gewoon he? Ze staan alleen te lang stil bij dingen.
"Ik wil de helft van het totale driegangenmenu, in ruil voor dit laatste stukje"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ben jij nog niet op de hoogte van het feit dat Renate het brein is achter bijna elke geniale actie
Dit beloofd veel goedsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De puzzel is niet eerder gemaakt door iemand hier.
Of ze de puzzel op tijd af krijgen, is eigenlijk ook maar bijzaak.
Ah ok, was wel geinig geweest als Bart 'm in 4 uur tijd ofzo gedaan had, weten we hoe ze zich aanstellen als ze roepen 'dit is niet te doen'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De puzzel is niet eerder gemaakt door iemand hier.
Of ze de puzzel op tijd af krijgen, is eigenlijk ook maar bijzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |