niet zeuren ... Renate haar achterban is ook al flink bezig hoor om haar op andere gedachten te brengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel en zijn rijke familie gaan morgen flink stemmen op Eline, om dat mismaakte zusje van Dido het idee te geven dat ze populair is.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Mission Impossible gevoel"
Redactie, zoek nou dat muziekje maar even op
Renate staat idd op 4.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Renate haar achterban is ook al flink bezig hoor om haar op andere gedachten te brengen
[ [
Renate mag wel gaan slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:57 schreef Dottey het volgende:
jij en peter zijn geen goede puzzelaars.. EN BOBBY zelf dan?
die legt het alleen maar op vorm...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:56 schreef Espabilado het volgende:
Was misschien leuker geweest als ze de puzzel SOWIESO af moesten maken.. al duurt het tot 2 uur smiddags!
Vermoeidheid, eindeloosheid, nog veel meer irritatie, ruzie, moet ik doorgaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
duurt te lang. En dan is die puzzel af, so what
dat kan iedereen. de uitdaging is juist het gebrek aan licht en tijd
Ik verheug mij ook, die Bob heeft de verkeerde verkooptraining gevolgdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me zo op die kop van Bobby als hij morgen weg moet.
De allereerste seconde dan hč, daarna trekt hij zijn gezicht in een sociaal verantwoorde plooi, en zegt de sociaal correcte dingen.
Geef mij Peter Pim dan maar.
PETERquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me zo op die kop van Bobby als hij morgen weg moet.
De allereerste seconde dan hč, daarna trekt hij zijn gezicht in een sociaal verantwoorde plooi, en zegt de sociaal correcte dingen.
Geef mij Peter dan maar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:04 schreef Rainesz het volgende:
Hulde voor de Febo-Regie dat ze niet oppakken die telefoon
niet alleen Bobby ook Amber en de rest ... Peter wil juist wel naar bed omdat hij vindt dat hij al genoeg heeft geleverd met zijn 8 uur in de kist liggen ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:01 schreef Dottey het volgende:
3:58HBobby stuurt Renate en Peter naar bed om te gaan slapen omdat zij niet goed kunnen puzzelen. De bunkersong schalt gelijk uit de speakers. Peter wilt niet gaan slapen om zich optimaal in te zetten. Bobby blijft zich inzetten om Peter van tafel te krijgen terwijl hij zich beter had kunnen inzetten om die twee puzzelstukjes waar hij heel de avond al mee zit te aanklooien zitten nog niet vast,
"zijn er al puzzel stukjes ingebunkerd?" ; zegt pim bloedserieusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:04 schreef Espabilado het volgende:
"Neemt iemand Peter iets kwalijk (als ie gaat slapen)?"
Pim "gaat het alleen om dit moment?"
Hij komt losVinden ze in de bunker ook 'change in script'
Klonk ook totaal niet als hem
Van mij nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:04 schreef Rica het volgende:
Ik zou eigenlijk veel te soft voor dit zijn. Van mij hadden ze mogen slapen en kregen ze de maaltijd ook alsnog.
Lekker bijdehand, zoals ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:04 schreef Dottey het volgende:
Laat Peter gewoon aan de zijkant zitten...![]()
neeeej iedereen gaat focus van de puzzel halen en op Peter inpraten..
Ik HOUD VAN DE HUMOR VAN PIM!
Nee peter wil niet in bed liggen... want dat vind hij niet correctquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:05 schreef snetje het volgende:
[..]
niet alleen Bobby ook Amber en de rest ... Peter wil juist wel naar bed omdat hij vindt dat hij al genoeg heeft geleverd met zijn 8 uur in de kist liggen ...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |