quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niente è impossibile, doorzetten en overleven.
Zolang je zijn humor maar niet krijgt, is het goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:39 schreef Dottey het volgende:
ze hadden toch ongeveer 10 stukjes gemeten ... van een x aantal cm... ds ze kwamen uit op iets van 50 cm..
fok bobby dat klote gereken van je slaat bij mij ineens over!
:S
Dat doet de redactie zichzelf niet aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zou echt serieus een snoeiharde hardcore plaat opzetten om nog meer irritatie op te wekken, er is vast niemand van de bewoners die dat mooi vindt![]()
kan er wel een toesturen per mail desnoods
Ja. Ze hebben ook al aanstekers gebruikt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef Espabilado het volgende:
Ik kijk weer ff en zie dat ze wél kunnen zien hoe het er uit moet komen te zien?
Ik vroeg daarstraks en toen zei iemand hier dat dat afgeplakt was...
hebben ze dat zelf verwijderd dan ofzo?
nee, alleen de zijkant is afgeplakt, daar waar opstaat hoeveel stukjes bij hoeveel het is. het plaatje an sich is wel zichtbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef Espabilado het volgende:
Ik kijk weer ff en zie dat ze wél kunnen zien hoe het er uit moet komen te zien?
Nogmaalsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:41 schreef Rainesz het volgende:
Heeft de Febo-Regie niet de Mission Impossible tune???
Nou ik kan met zekerheid zeggen DAT NOOIT!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zolang je zijn humor maar niet krijgt, is het goed
Ik zeg: door laten werken maar om 7 uur melden dat dat niet mocht en dus niet gehaald is wegens overtreding regels!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben ook al aanstekers gebruikt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ik kan met zekerheid zeggen DAT NOOIT!
che sciiiifoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Solo quattro persone lavorano. Il resto fa nulla.
opheldering.. nee de afbeelding is zichtbaar.. de afmetingen zijn afgeplakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef Espabilado het volgende:
Gelukkig.. want dat was ook de bedoelingquote:
Oh, ze begonnen alsof ze geen idee hadden ervan dat het een speciale afbeelding is en de stukjes dus 2x voorkomen. Jammer, was wel leuker geweest! veel leuker zelfs, dan waren ze helemaal gek geworden als stukjes waarvan ze denken dat die bij elkaar horen niet passen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
opheldering.. nee de afbeelding is zichtbaar.. de afmetingen zijn afgeplakt.
Ah ik ben niet de enige die het opvallend vind dat die niets presterende piepende muts alsmaar bovenaan staat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel en zijn rijke familie gaan morgen flink stemmen op Eline, om dat mismaakte zusje van Dido het idee te geven dat ze populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |