het gaat niet om items.. het gaat zover de overlevers weten om een maaltijd van meerdere gangen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigelijk dat persoonlijke items ook alleen voor de betreffende persoon zijn. Als ze willen ruilen of iets willen geven dan vragen ze daar maar toestemming voor. Het is te slap en te gemakkelijk.
Ik was jarrrrrren lang klant van Vodafoon .. met een prepaid , maar toen ik persé ook na 8 jaar eens een goede telefoon wilde , was ik genoodzaakt om een abbo te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat je beltegoed meestal niet zo lang mee te nemen is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:17 schreef luciano het volgende:
De " herrie " WERKT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HARDER , of ANDERE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Laat MIJ die fukkin regie maar eens voeren daar als Oldbie zijnde
Doe danny een plezier en gooi alles op dat wijf wat ie niet pruimtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag zo een keer op de redactie meedoen geloof ik hoor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Niemand die het meekreeg uur terug?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:36 schreef Espabilado het volgende:
Wie had ie het over, waar ie absoluut niet mee overweg kon ondanks dat het een lief meisje is? Eline? Marielin?
Dan zou het programma er " IETS " anders uitzien .......quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe danny een plezier en gooi alles op dat wijf wat ie niet pruimt![]()
Je mag zo een keer op de redactie meedoen geloof ik hoor
Aan de binnekant van je oogledenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:25 schreef Rots het volgende:
ik ga echt geen cent betalen om deze shit te zien. waar ka nje gratis checke
In je nestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:25 schreef Rots het volgende:
ik ga echt geen cent betalen om deze shit te zien. waar ka nje gratis checke
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Dan zou het programma er " IETS " anders uitzien .......
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Moet dat een grap zijn?
Ik ga tukken, dit gaat nergeno ver. tyfusbunkerhoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |