Zou 't wel fijn vinden als ik je voor die tijd zou leren kennen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja als we uiteindelijk gaan trouwen moet dat wel
maar laat ik je eerst maar beter leren kennen
niet met mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:03 schreef zbbrox het volgende:
hmja ik ben nog even aan het smsen
daarna voorbereiding op cocktails maken morgen
trusteh engelbert
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t over de smsjes dat was dik gedrukt
D ging ook slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzo
jij gaat zo slapen silly
Thnx, jij ook strakjes ^^quote:
Das nog veel beterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah niet strakjes ik ga met je mee....
ga slapen en doe je msn uitquote:
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom moest ik gelijk aan April Summers denken?
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekeken
zoiets jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:34 schreef Duimelot het volgende:
worden er nog leuke dingen gedaan vandaag door de singletjes??
jammer, wat zou je gaan doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer, wat zou je gaan doen?
buiten spelen en dansen is ook leuk!
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekdas ook wel leuk
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahaha
jij gaat je dus wel vermaken!
ik ga vanavond vroeg naar bed is mijn plan nu
verder van het weer genieten en als de winkels dicht zijn gaan we skaten bij de woonboulevard
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanNu wordt het waarschijnlijk een vaatwasser installeren.. oe, ik ga me zo vermaken
vanavond pas en ik zal t niet doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook dan he! en niet achter al die mannen aan skeeleren
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]je hebt zo'n slecht beeld van mij he
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!![]()
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzienquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzien![]()
Oh oh oh oh, boefje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik voel me opeen niet meer heppie enzo
dat komt alleen in me boven als het om jou gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, boefje!zie je wel dat het beeld dat ik van je heb klopt!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt alleen in me boven als het om jou gaat
hihihihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]oeee, dan heb ik een goede invloed op jou!
Hmmm, zin om te dansen vanavond.. wie gaat er mee?!
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi
helaas ik heb de kids dit weekend anders ging ik wel mee
jajaja wrijf t maar weer inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
ah dan ga je dansen zoals wij hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik leuks mee weet te krijgen ga ik er ook 1 voor jou doen
oh zucht nu ben ik helemaal jaloers ikke wil ook dansen met snuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
uiteraard, die danspasjes horen er nu eenmaal bij
nee dat wist ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je weet dat jij de enige bent hier die mijn danspasjes gezien heeft he!
ik weet t niet helemaal precies maar een aantal vinden t niet leuk al t geslowchat en niet singles gerelateerde shit enzo...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
huh? discussie? heb ik iets gemist?
Rustig Duim, er is geen man overboordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
dat moet je bij de mods neer leggen, maar ik gok dat je nergens heen kunt met je SC omdat geen subforum je wil hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
ik heb de ops niet naast elkaar gelegdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er meer aan veranderd maar oke
en dat van die meet heb ik weg gehaald omdat het me slimmer leek de OP korter te houden zodat je meer kans hebt dat mensen hem (helemaal) lezen en om niet met de eerste post van het topic al een kliekjes gevoel op te roepen
Maar misschien had ik er dan van moeten maken: Er is een meet geplant en ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Als je daar meer over wil weten vraag er even naar, er is vast iemand die je vraag kan beantwoorden
En ik denk dat het rustiger is omdat het a) vrijdag avond was (en nu zaterdag kei vroeg) en b) mensen hun draai nog even moeten zoeken
En dan nog is dat zo erg?
Op deze manier stevenen we iig op onze eigen ondergang af want dan is het gewoon wachten tot de mods het weer eens beu zijn en er een vast slotje komt
Ik heb geen kids..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Rustig Duim, er is geen man overboord
@Snuit: meerdere users vinden het niet leuk (meer) om hier te posten omdat het zo incrowd is. Bijvoorbeeld: Liefie_ zit ook in dit topic en als je terugkijkt zie je dat Snuit en Duim heel veel achter elkaar posten en dat er geen post van Liefie_ in staat.
Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]
Ik heb geen kids..
edit: niet hier de komende week iig
Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de ops niet naast elkaar gelegd
ik lees m toch nooit dus dat maakt me verder niets uit
verder is het persoonlijk, IK vond het wel ok zoals het ging, sommige dingen zijn ergerlijk andere juist leuk, net zoals in het echte leven. Als het hier heel stil en rustig is en er alleen afentoe een stelling voorbij komt is voor mij de lol er af en dan maakt t dus niets meer uit of er al dan niet een slotje op zou zitten, beide gevallen 'verlies' ik dus in deze situatie
Ik zie zowat elke dag wel weer nieuwe mensen komen en meeposten, een enkele zeurt maar de meeste doen gezellig mee, vind nog altijd niet dat we ontoegankelijk zijn voor nieuwe mensen....
oeh mjamie das altijd leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]
Ik heb geen kids..
edit: niet hier de komende week iig
stel me dat volgende week nog es voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Die TT, hmmmm....
Kom je hier op het strand lunchen Duimpje?
dan is de meet en heb ik tentamensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stel me dat volgende week nog es voor
wat een levenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga straks mijn eigen strandje in de buurt opzoeken. Lekker met een boekje aan het water.. zometeen eerst maar eens kijken of de kapper nog wat met me wil vandaag, en dan niet op een onmogelijk tijdstip..
Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..![]()
Hmmm... Gaat Ang3l dan ook mee dansen? gaan we op de versiertoer
Damn, mn internet flipt de pan uit!
Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-enquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.
maar ok kunnen hier wel over discussieren, sommige ergeren zich aan dit anderen aan dat het zal nooit voor iedereen zijn zoals ze het willen.
en dat wat ik vroeg van slowchat was meer om een soort van oplossing te zoeken zodat het hier wordt zoals een groepje wil maar het andere groepje dat het wel leuk vond ook gezellig kan doorposten. Ik had het niet over een subforum hier maar een singles forum waar we dan kunnen slowchatten en ook ongerelateerde singles dingen kunnen plaatsen....
Kwaak heeft dit al wel eens voorgesteld om op te zetten.
er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etcquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld is
er zijn mensen die nog wel die koers (redelijk) willen bevaren
En omdat er dan een aantal mensen wel graag willen SCen moeten zij "verliezen" (om ff in jou termen te blijven)?
Er zijn andere topics die weer daar speciaal voor gemaakt zijn en aangeweid zijn
I second that. hihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
Ik was er ook aan toe inmiddelsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh mjamie das altijd leuk!
ikke dus wel, maar volgend weekend kan ik de beest uit hangen
Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een leven![]()
oeh kapper moet ik ook snel weer eens heen ja!
Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen gaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC?. Klinkt leuk, weet alleen niet of ik wel zin heb om vanavond op stap te gaan.. Ik heb nog zoveel andere dingen die ik dit weekend wil doen hier, dat gaat er anders ook niet van komen.
Ik denk er nog over, vanmiddag eerst lekker een middagje relaxen dus.
Daarom proberen we nu een andere manier te vinden dan stellingenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etc
zoals ik al zei, als anderen het echt zo storen vinden dan zoek ik mijn heil wel ergens anders, vind het gewoon jammer maar verder no problemos hoor.
Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ookquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was er ook aan toe inmiddels
[..]
Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers worden
En voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen ga
En Singles is nog steeds een topic voor singles met hun dagelijkse avonturen en dergelijke. Of hier nu versiert wordt, gekat, geslowchat, of whatever. Het is een plek voor singles.. zo zie ik het althans..
ik ben gewoon euhm onverbiddelijk en val heel snel in slowchat welk topic dan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-en
Ook is singles ooit weer open gegaan met de mededeling dat we er zelf op moesten letten en zo
er zijn nu mensen die dat doen that's all
Kijk ik snap wat jij wil, en dat jij gewoon wil sccen. Prima dat kan gebeuren
Maar als dit een gewoon topic was over heeft iemand date tips en het eindigd met geklets over autos of kleding shoppen (ik bedoel daar maak ik me continue schuldig aan) dan zou dat topic ook al lang dicht zitten
Waarom kunnen we het niet gewoon en gezellig en deels ontopic houden?
En ik poste net expres niet mee, ik had het met snuit via pm al over dat onderwerp gehad, omdat ik vind dat het daar thuis hoord en ik iig mn leven in singles ga beteren
dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ook
Een andere oplossing als deze komt er niet. Er is al een SC op dit forum. Op dit moment valt gewoon op dat sommige users het vervelend vinden. En je hebt gelijk: het zal nooit naar iedereens tevredenheid zijn. Wat we wel kunnen doen is gewoon een beetje rekening houden ermee. En iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.
Al kijk ik er anders tegenaan. Kijk, als dit de verandering is die doorgevoerd wordt, zal ik hier ook niet meer posten. Niet uit recalcitrantie, maar omdat ik er dan ook niet genoeg fun meer uit haal. Voor nu is het volgens mij gewoon nog even zoeken wat het gaat worden
Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn terug willen naar laten we zeggen singles 3 jaar geleden, maar wel veel mensen die terug willen naar singles 3 maanden geleden
De laatste paar maanden is het echt zo hard veranderd
dat is het toch ook? maar om het leefbaar te houden zijn er regelsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat het forum er voor de users was. maar ja...
ff een tesla coil op het topic loslatenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat het forum er voor de users was. maar ja...
ff van het zonnetje genieten
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
Wacht hoor ik ga even proberen een oud topic te vinden en dan kan ik wat dingen aanstippenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?
jaaaaa een ander forum!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier postenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
jaaaaa een ander forum!
ik weet er wel eentje...
Nee alleen de leukste slowchatters.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
hahaha als er een paar leukies daar zitten wil ik ook niet terug neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee alleen de leukste slowchatters.En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
daarom is het beter dat we er nu ff doorheen te bikkelen en weer met een lijn voor singles komen ipv dezelfde discussie over 2 maanden weer te voeren (lijkt mij)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezenmaar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!
Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to youquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezenmaar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!
Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
sorry hoor duim maar dat vind ik echt een heel flauwe opmerkingquote:
Baai Snuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom heb ik in de op laten staan dat geroddel en zo niet gewaardeerd wordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....
ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wiltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you
En kijk eens naar de datum
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
daarom moeten we beter op ons zelf en elkaar letten lijkt mequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
dat probeer ik nu ook te doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten, wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)
wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten, wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
+1 behulpzaamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.
Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerpquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat probeer ik nu ook te doen
Maar ik zou het wel jammer vinden dat de mensen die goed willen met het topic, en het topic willen gebruiken waar het voor is straks geen topic meer over hebben omdat andere mensen het perse willen "misbruiken" (en daarmee bedoel ik dus niet gebruiken waar het voor is, ik bedoel dat je een ei wil bakken maar alle bakpannen in gebruik zijn omdat mensen er boontjes in proberen te koken, daar sta je dan met je ei en alleen maar steelpannen)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, ik waardeer haar inspraak hier ook. Ik ben nu ook aan het helpenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?
en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerp
Zo zie je maar hoe verschillend een beeldvorming kan zijn als je wel of geen onderdeel uitmaakt van de kliek. Wat jij vindt over Singles, dat vind ik namelijk over de R&P SC.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey cue meisje leuk dat je er bent maarrrrr
ga jij je eens vermaken in antwerpen ipv hier postenZe is even aan het doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan ik hier even m'n verslaving en de discussie weer even volgen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duim
of gister wel mee ging posten toen KF het had over zn date van gister
Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?![]()
Goed voorbeeld, doet goed volgen (dat is de strekking van mijn verhaal).
Ik steun je wel. Zodra er een Single gerelateerd onderwerp in wordt gebracht, reageer ik vrijwel altijd volgens mij.
Dat vind ik een mooi gebaar!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaakt
Dank jequote:En jij doet altijd goed je best om singles op koers te houdenherinner me ook nog veel keren dat je mensen (op een goede manier) aansprak op bepaald gedrag
![]()
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.
Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
Nog steeds aan het zeiken hierover?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
Hoi MNRquote:
Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.
Achja kan hier wel grote verhalen gaan typen hoe en wat maar daar heb ik geen zin inGa namelijk toch afsluiten want ze is klaar met douchen
Eens in de zo veel tijd komt dit onderwerp weer terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds aan het zeiken hierover?
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.
Het is ook best een lastig onderwerp.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!
Wie ga je deze keer versieren?!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
Tralalalilalala. Het is lekker weer.![]()
Vanavond lekker naar de kroeg. Wordt weer een prima weekend.
Ja het is lekker weer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
Tralalalilalala. Het is lekker weer.![]()
Vanavond lekker naar de kroeg. Wordt weer een prima weekend.
Jou.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie ga je deze keer versieren?!
De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zit al een tijdje achter iemand aan. Kijken hoe dat vanavond uitpakt.
Succesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zit al een tijdje achter iemand aan. Kijken hoe dat vanavond uitpakt.
Niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?
quote:
En anders is er niks mis met een relatie beginnen met de zus van je ex.quote:
Hoe was je date?quote:
quote:
Oh okee. Dan zal ik idd niets van denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Maar niet met de zus van een ex.
Gezelligquote:
En komt er een vervolg?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie Met de zus van een ex naar de ikea en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
Middagquote:
O, ik vind ikea-en wel leukquote:
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja KF, heb je haar nog gesmst, of toch maar niet?
Yepyepquote:
Zie je, had je gewoon moeten negeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"
toen zei ze "haha vaag ? "
Hoiquote:
quote:
haha precies zo als ik hier doequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.
En jij dan liefie, hoe versier jij iemand?
Hmm volgende keer maar wel even toeslaan danquote:
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!quote:
Komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha precies zo als ik hier doe
alleen flapper ik dan tussendoor wat met mn tieten en lach ik lief
En aaaargh KF waarom zei je dat nou!
Nou ja jou date, jou ding
Lekker zweedse gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!
Of die Zweedse chocoladetaart!quote:
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.quote:
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb weer veelste lang geslape... moest eigenlijks nog een hele hoop doen
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?
Shit, waar moet dat schroefje nou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.
Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerecht zo vaag...
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Ik wist dat die reacties gingen komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!
This is like SO meant to be, you know?
das wel apart iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja of niet haha want dan word het straks wat, en jij kunt wel weer slapen en dan word je elke dag om 9 uur wakker van haarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent een engel, jij kunt t wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singlesquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
Op de grond gevallen?quote:
Hoiquote:
Je hebt haar gewoon wakker gebeld. Jij doerak.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Goed gesynchroniseerde interne klok?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Geeft nietquote:
ik ben ook niet nieuw maar die topic's gaan zo foking snel dat ik t niet bij houden kan om in ieder topic te zijn. Er is zelfs een topic naar mij vernoemtquote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hey.. allemaal nieewe? Psycho heb ik eerder gezien.. ff verder kijken.
Zouden ze ook te gelijk komen?quote:
skaai komt soms stiekem even binnen wandelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singles
(ik heb je nooit eerder hier gezien, dus ik ga er eventjes vanuit dat je nieuw bent).
Hahahaquote:
quote:
Niksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef liefie_ het volgende:
Wat is er aan de hand tijnje bent zo grappig vandaag haha
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb gewoon bijdehandtjes gegeten als ontbijt.
Te gelijk komen is wel romantischquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaag
Aha.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skaai komt soms stiekem even binnen wandelen
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen hehquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te gelijk komen is wel romantisch![]()
KF laat je ons weten als het gelukt is te gelijk komen.
Jij bent in een romantische buiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
Die theme song van Grey's Anatomy is echt mooi trouwens !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen heh
Maar ik maak mijn volgende move wel tijdens het uitgaan
Smooth, KF.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen heh
Maar ik maak mijn volgende move wel tijdens het uitgaan
Ik had het filmpje geloof ik al eerder gepost, maar toch maar nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga klussen bij me mijn zusje. Tot later
tegelijk komen is niet zozeer romantisch maar wel ubergeilquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te gelijk komen is wel romantisch![]()
KF laat je ons weten als het gelukt is te gelijk komen.
alleen moet je het niet als doel gaan zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegelijk komen is niet zozeer romantisch maar wel ubergeil
klopt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen moet je het niet als doel gaan zien![]()
maar verder![]()
Komt wel weer goed als je weer aan een studie gaat beginnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:51 schreef Tegan het volgende:
Owja, ontopic: Ik ben nog steeds single.
Het lijkt ook wel alsof er geen leuke mannen meer zijn. Ik ken iedereen al uit de omgeving hier.
Ja, die enge stad waar ik nog nooit ben geweest (behalve het station ofzo), en waar ik de weg niet ken.*ril*quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen :w
[..]
Komt wel weer goed als je weer aan een studie gaat beginnen
Ja die van gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
je date van gisteren of heb je vandaag weer een date met d'r?
Wat & waar ga je volgendjaar bezig ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, die enge stad waar ik nog nooit ben geweest (behalve het station ofzo), en waar ik de weg niet ken.*ril*
edit: Owja, niet helemaal waar, maar ik ken nog de weg niet.
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.quote:
Ja, maar Utrecht is heel veel toffer hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.
Eerst wilde ik naar Utrecht, maar toen kwam ik erachter dat dat alleen mijn angst voor een Technische Uni was en niet omdat Utrecht zo leuk wasquote:
Mja ik blijft Eindhoven geen leuke uni vinden, behalve de leeszaal met de boeken muurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.
edit: Maar met pijn in mijn hart verlaat ik mijn geliefde Tilburg.
Zal vanavond vertellenquote:
Het gaat een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja ik blijft Eindhoven geen leuke uni vinden, behalve de leeszaal met de boeken muur. Maar tof dat je weer een beetje een idee hebt over hoe en wat
Een gezellig poker avondje met wat vrienden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn de Single-plannen dit weekend?
Ik ga lekker vanavond DWHN en MWDL kijken.
Morgen wil ik eigenlijk naar de bioscoop ofzo, of iets anders in de zon (maar het wordt vast te koud).
Maar nog geen plannen.
Geen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
En waarom nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen.![]()
Huiswerk!En morgen misschien naar een rommelmarkt al heeft dat weer niets met single-zijn te maken.
Een date vind je namelijk niet op de rommelmarkt.
quote:
Uitrusten van het jarig zijn. Morgen is mn eerste agenda-lege dag in een hele lange tijd.quote:
Heerlijk hè? Heb ik ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:02 schreef Q. het volgende:
Uitrusten van het jarig zijn. Morgen is mn eerste agenda-lege dag in een hele lange tijd.
Me too. Al bedenk ik me nu dat ik tegen iemand gezegd heb dat hij zondagavond wel langs kan komen. Ach nou ja, ook wel gezellig. Als ik de rest van de dag maar niets hoefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er ook ernstig aan toe. Gewoon even niets doen, heerlijk!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga lekker vanavond DWHN en MWDL kijken.
ik heb skaai donderdag in het eggie gezienquote:
veel plezier met gezellig doen enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
boring hier...ga ik nog maar ff 20 min gezellie doen met mijn collega's
oh hoe weet jij dat!?!?!?!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Ik ben m'n belastingaangifte aan t doen. En ondertussen is KF dat meisje aan het aflebberen bij het pompstation
(nee, geen jaloezie, een milde poging van mij om het OT te houden)
Hahaha.quote:
oh heb ik gemist hahahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Hij had gepost dat ze om kwart over 2 bij het tankstation hadden afgesproken toch?
hahahahahaha die is voor jezelf he niet voor je moeder!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Die is voor mezelf jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahahahaha die is voor jezelf he niet voor je moeder!?!?
Bij de Bijenkorf hadden ze een mooie karaf, met stapelglazen die fungeerden als dop voor de karaf. Van die heerlijke ouderwetse restaurant/terras rosé stapelglaasjes zegmaar. Met die ribbels.quote:
Ik haat dat woord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Ik ben m'n belastingaangifte aan t doen. En ondertussen is KF dat meisje aan het aflebberen bij het pompstation
(nee, geen jaloezie, een milde poging van mij om het OT te houden)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Aflebberen klinkt als niet kunnen zoenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik haat dat woord.Zeker als er gewoon zoenen und so wordt bedoeld.
Awwwwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hadden ze een mooie karaf, met stapelglazen die fungeerden als dop voor de karaf. Van die heerlijke ouderwetse restaurant/terras rosé stapelglaasjes zegmaar. Met die ribbels.
Pas maar op anders krijg je iedereen van singles op je dakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er meer aan veranderd maar oke
en dat van die meet heb ik weg gehaald omdat het me slimmer leek de OP korter te houden zodat je meer kans hebt dat mensen hem (helemaal) lezen en om niet met de eerste post van het topic al een kliekjes gevoel op te roepen
Maar misschien had ik er dan van moeten maken: Er is een meet geplant en ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Als je daar meer over wil weten vraag er even naar, er is vast iemand die je vraag kan beantwoorden
En ik denk dat het rustiger is omdat het a) vrijdag avond was (en nu zaterdag kei vroeg) en b) mensen hun draai nog even moeten zoeken
En dan nog is dat zo erg?
Op deze manier stevenen we iig op onze eigen ondergang af want dan is het gewoon wachten tot de mods het weer eens beu zijn en er een vast slotje komt
Ja hij was erg stoer. En dan doe ik er een fles rosé bij.quote:
Ook leukquote:Wij nemen haar gewoon mee uit eten denk. Altijd gezellig
Ik heb het hele mod gedoe gemist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je iedereen van singles op je dak
Niksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele mod gedoe gemist.
What's up?
wegpiraat!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
Wow, ik had niet gedacht dat het nu zo goed zou gaan hier
Deze single gaat niets denk denk ik. Heéel misschien morgen even naar Amsterdam. Aan de ene kant heb ik er wel zin in en aan de andere kant helemaal niet. Met andere woorden; ik wacht het even af
Verder fiets ik zo even naar de bank om mijn acceptgiro van het CJIB op de bus te doen
Ja precies, dat bedoel ik. Alsof je met je hond bezig bent geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aflebberen klinkt als niet kunnen zoenen.
Je weet wel, dat je daarna met je mouw je kin tot en met je oren kunt afvegen van al dat kwijl.
Bah.
Niets. Sedan is graag van de ophef.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele mod gedoe gemist.
What's up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |