abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:50:17 #76
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_68585104
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]

Ik heb geen kids..

edit: niet hier de komende week iig
oeh mjamie das altijd leuk!

ikke dus wel, maar volgend weekend kan ik de beest uit hangen
pi_68585115
morguh Tegan
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:50:59 #78
238120 Duimelot
pi_68585117
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Die TT, hmmmm....
Kom je hier op het strand lunchen Duimpje?
stel me dat volgende week nog es voor
pi_68585142
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

stel me dat volgende week nog es voor
dan is de meet en heb ik tentamens
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:52:03 #80
238120 Duimelot
pi_68585146
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga straks mijn eigen strandje in de buurt opzoeken. Lekker met een boekje aan het water.. zometeen eerst maar eens kijken of de kapper nog wat met me wil vandaag, en dan niet op een onmogelijk tijdstip..
wat een leven
oeh kapper moet ik ook snel weer eens heen ja!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:52:06 #81
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_68585148
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..

Hmmm... Gaat Ang3l dan ook mee dansen? gaan we op de versiertoer

Damn, mn internet flipt de pan uit!
Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC? . Klinkt leuk, weet alleen niet of ik wel zin heb om vanavond op stap te gaan.. Ik heb nog zoveel andere dingen die ik dit weekend wil doen hier, dat gaat er anders ook niet van komen.

Ik denk er nog over, vanmiddag eerst lekker een middagje relaxen dus.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_68585183
straks eerst nog studeren, trainen en dan zien waar ik nog tijd voor over heb.
pi_68585186
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.
maar ok kunnen hier wel over discussieren, sommige ergeren zich aan dit anderen aan dat het zal nooit voor iedereen zijn zoals ze het willen.

en dat wat ik vroeg van slowchat was meer om een soort van oplossing te zoeken zodat het hier wordt zoals een groepje wil maar het andere groepje dat het wel leuk vond ook gezellig kan doorposten. Ik had het niet over een subforum hier maar een singles forum waar we dan kunnen slowchatten en ook ongerelateerde singles dingen kunnen plaatsen....
Kwaak heeft dit al wel eens voorgesteld om op te zetten.
Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-en

Ook is singles ooit weer open gegaan met de mededeling dat we er zelf op moesten letten en zo
er zijn nu mensen die dat doen that's all

Kijk ik snap wat jij wil, en dat jij gewoon wil sccen. Prima dat kan gebeuren
Maar als dit een gewoon topic was over heeft iemand date tips en het eindigd met geklets over autos of kleding shoppen (ik bedoel daar maak ik me continue schuldig aan) dan zou dat topic ook al lang dicht zitten
Waarom kunnen we het niet gewoon en gezellig en deels ontopic houden?

En ik poste net expres niet mee, ik had het met snuit via pm al over dat onderwerp gehad, omdat ik vind dat het daar thuis hoord en ik iig mn leven in singles ga beteren
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:53:55 #84
238120 Duimelot
pi_68585188
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld is
er zijn mensen die nog wel die koers (redelijk) willen bevaren
En omdat er dan een aantal mensen wel graag willen SCen moeten zij "verliezen" (om ff in jou termen te blijven)?
Er zijn andere topics die weer daar speciaal voor gemaakt zijn en aangeweid zijn
er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etc

zoals ik al zei, als anderen het echt zo storen vinden dan zoek ik mijn heil wel ergens anders, vind het gewoon jammer maar verder no problemos hoor.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:54:14 #85
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585195
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
I second that. hihi
Today we lived a thousand years
All we have is now
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:54:52 #86
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_68585208
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oeh mjamie das altijd leuk!

ikke dus wel, maar volgend weekend kan ik de beest uit hangen
Ik was er ook aan toe inmiddels
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wat een leven
oeh kapper moet ik ook snel weer eens heen ja!
Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers worden
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_68585219
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC? . Klinkt leuk, weet alleen niet of ik wel zin heb om vanavond op stap te gaan.. Ik heb nog zoveel andere dingen die ik dit weekend wil doen hier, dat gaat er anders ook niet van komen.

Ik denk er nog over, vanmiddag eerst lekker een middagje relaxen dus.
Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen ga

En Singles is nog steeds een topic voor singles met hun dagelijkse avonturen en dergelijke. Of hier nu versiert wordt, gekat, geslowchat, of whatever. Het is een plek voor singles.. zo zie ik het althans..
pi_68585223
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:

[..]

er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etc

zoals ik al zei, als anderen het echt zo storen vinden dan zoek ik mijn heil wel ergens anders, vind het gewoon jammer maar verder no problemos hoor.
Daarom proberen we nu een andere manier te vinden dan stellingen
O.a. ons zelf in de gaten houden dat het niet de spuigaten uit loopt
en zoals al kei vaak gezegd is, een redelijke kwak SC tussendoor is niets mis mee, maar er is wel een grens
pi_68585241
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is toch wel vaker,
Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ook

Een andere oplossing als deze komt er niet. Er is al een SC op dit forum. Op dit moment valt gewoon op dat sommige users het vervelend vinden. En je hebt gelijk: het zal nooit naar iedereens tevredenheid zijn. Wat we wel kunnen doen is gewoon een beetje rekening houden ermee. En iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.

Al kijk ik er anders tegenaan. Kijk, als dit de verandering is die doorgevoerd wordt, zal ik hier ook niet meer posten. Niet uit recalcitrantie, maar omdat ik er dan ook niet genoeg fun meer uit haal. Voor nu is het volgens mij gewoon nog even zoeken wat het gaat worden
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68585245
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik was er ook aan toe inmiddels
[..]

Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers worden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:57:09 #91
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_68585253
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen ga

En Singles is nog steeds een topic voor singles met hun dagelijkse avonturen en dergelijke. Of hier nu versiert wordt, gekat, geslowchat, of whatever. Het is een plek voor singles.. zo zie ik het althans..
En voor mij
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:57:25 #92
238120 Duimelot
pi_68585259
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-en

Ook is singles ooit weer open gegaan met de mededeling dat we er zelf op moesten letten en zo
er zijn nu mensen die dat doen that's all

Kijk ik snap wat jij wil, en dat jij gewoon wil sccen. Prima dat kan gebeuren
Maar als dit een gewoon topic was over heeft iemand date tips en het eindigd met geklets over autos of kleding shoppen (ik bedoel daar maak ik me continue schuldig aan) dan zou dat topic ook al lang dicht zitten
Waarom kunnen we het niet gewoon en gezellig en deels ontopic houden?

En ik poste net expres niet mee, ik had het met snuit via pm al over dat onderwerp gehad, omdat ik vind dat het daar thuis hoord en ik iig mn leven in singles ga beteren
ik ben gewoon euhm onverbiddelijk en val heel snel in slowchat welk topic dan ook alleen hier zijn daar meer van en dan gaat het hard gheghe

maar ok, we zullen zien hoe dingen verlopen ik ga niet opzettelijk hier offtopic od, en zoek wel een ander leuk stekkie
pi_68585290
Ik geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn terug willen naar laten we zeggen singles 3 jaar geleden, maar wel veel mensen die terug willen naar singles 3 maanden geleden
De laatste paar maanden is het echt zo hard veranderd
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:59:34 #94
238120 Duimelot
pi_68585304
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef MNR het volgende:

[..]

Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ook

Een andere oplossing als deze komt er niet. Er is al een SC op dit forum. Op dit moment valt gewoon op dat sommige users het vervelend vinden. En je hebt gelijk: het zal nooit naar iedereens tevredenheid zijn. Wat we wel kunnen doen is gewoon een beetje rekening houden ermee. En iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.

Al kijk ik er anders tegenaan. Kijk, als dit de verandering is die doorgevoerd wordt, zal ik hier ook niet meer posten. Niet uit recalcitrantie, maar omdat ik er dan ook niet genoeg fun meer uit haal. Voor nu is het volgens mij gewoon nog even zoeken wat het gaat worden
dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
pi_68585321
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:57 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En voor mij
Jij bent een speciale Single
pi_68585337
dacht dat het forum er voor de users was. maar ja...

ff van het zonnetje genieten
pi_68585385
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn terug willen naar laten we zeggen singles 3 jaar geleden, maar wel veel mensen die terug willen naar singles 3 maanden geleden
De laatste paar maanden is het echt zo hard veranderd
Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?
pi_68585388
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:

dat is het toch ook? maar om het leefbaar te houden zijn er regels
dat is gewoon altijd zo als ergens veel mensen bij elkaar zijn

En zoals duim voorsteld, als er animo voor is dan zoek je toch binnen die regels een plek om samen te SCen?

Of nou ja zo zie ik het
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:02:48 #99
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585391
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:

ff van het zonnetje genieten

ff een tesla coil op het topic loslaten

*knikt hoofd mee*
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_68585413
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')