jajaja wrijf t maar weer inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
ah dan ga je dansen zoals wij hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik leuks mee weet te krijgen ga ik er ook 1 voor jou doen
oh zucht nu ben ik helemaal jaloers ikke wil ook dansen met snuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
uiteraard, die danspasjes horen er nu eenmaal bij
nee dat wist ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je weet dat jij de enige bent hier die mijn danspasjes gezien heeft he!
ik weet t niet helemaal precies maar een aantal vinden t niet leuk al t geslowchat en niet singles gerelateerde shit enzo...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
huh? discussie? heb ik iets gemist?
Rustig Duim, er is geen man overboordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
dat moet je bij de mods neer leggen, maar ik gok dat je nergens heen kunt met je SC omdat geen subforum je wil hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
ik heb de ops niet naast elkaar gelegdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er meer aan veranderd maar oke
en dat van die meet heb ik weg gehaald omdat het me slimmer leek de OP korter te houden zodat je meer kans hebt dat mensen hem (helemaal) lezen en om niet met de eerste post van het topic al een kliekjes gevoel op te roepen
Maar misschien had ik er dan van moeten maken: Er is een meet geplant en ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Als je daar meer over wil weten vraag er even naar, er is vast iemand die je vraag kan beantwoorden
En ik denk dat het rustiger is omdat het a) vrijdag avond was (en nu zaterdag kei vroeg) en b) mensen hun draai nog even moeten zoeken
En dan nog is dat zo erg?
Op deze manier stevenen we iig op onze eigen ondergang af want dan is het gewoon wachten tot de mods het weer eens beu zijn en er een vast slotje komt
Ik heb geen kids..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Rustig Duim, er is geen man overboord
@Snuit: meerdere users vinden het niet leuk (meer) om hier te posten omdat het zo incrowd is. Bijvoorbeeld: Liefie_ zit ook in dit topic en als je terugkijkt zie je dat Snuit en Duim heel veel achter elkaar posten en dat er geen post van Liefie_ in staat.
Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]
Ik heb geen kids..
edit: niet hier de komende week iig
Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de ops niet naast elkaar gelegd
ik lees m toch nooit dus dat maakt me verder niets uit
verder is het persoonlijk, IK vond het wel ok zoals het ging, sommige dingen zijn ergerlijk andere juist leuk, net zoals in het echte leven. Als het hier heel stil en rustig is en er alleen afentoe een stelling voorbij komt is voor mij de lol er af en dan maakt t dus niets meer uit of er al dan niet een slotje op zou zitten, beide gevallen 'verlies' ik dus in deze situatie
Ik zie zowat elke dag wel weer nieuwe mensen komen en meeposten, een enkele zeurt maar de meeste doen gezellig mee, vind nog altijd niet dat we ontoegankelijk zijn voor nieuwe mensen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |