Nee zo raar is dat nu ook weer niet. Voor mij is het totaal niet gunstig dat ik vrij ben vandaag. Aangezien ik voor een uitzendbureau werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.quote:
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
SMS uh PM je voorstellen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?
Ben wel heel blij dat ik maandag en dinsdag ook vrij ben
daarom ben ik ook vrijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik heb je nummer niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
sorry, kon het niet laten
Ja verzin eens een leuke stelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
Ambtenaren hèquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik snap je punt wel, maar het is al vaker geprobeerd om terug te gaan naar het "oude" en dat blijk niet te werken. Als je nu in de OP een aantal stellingen zet, dan reageren er misschien een paar mensen en dan valt het toch vanzelf dood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
mocht je meer stelilnge hebben.. laat het weten!!
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellenquote:
Pff wat een vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet.
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
Zo dan. En nu weekend!
Waarom ik? Ik leef celibatair!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellen
dat staat toch los van liefde enzo?quote:
U hebt gezocht op het woord: verliefd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
Alleen liefde voor god.quote:
kan jij dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
Het is meer een vraag..
Je kan...:
hopeloos verliefd zijn,
een beetje verliefd,
seksueel verliefd,
medelijden verliefd
und zo weiter
Waarom die OP?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
mocht je meer stellingen hebben.. laat het weten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |