Nee zo raar is dat nu ook weer niet. Voor mij is het totaal niet gunstig dat ik vrij ben vandaag. Aangezien ik voor een uitzendbureau werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.quote:
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
SMS uh PM je voorstellen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?
Ben wel heel blij dat ik maandag en dinsdag ook vrij ben
daarom ben ik ook vrijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik heb je nummer niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
sorry, kon het niet laten
Ja verzin eens een leuke stelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
Ambtenaren hèquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik snap je punt wel, maar het is al vaker geprobeerd om terug te gaan naar het "oude" en dat blijk niet te werken. Als je nu in de OP een aantal stellingen zet, dan reageren er misschien een paar mensen en dan valt het toch vanzelf dood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
mocht je meer stelilnge hebben.. laat het weten!!
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellenquote:
Pff wat een vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet.
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
Zo dan. En nu weekend!
Waarom ik? Ik leef celibatair!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellen
dat staat toch los van liefde enzo?quote:
U hebt gezocht op het woord: verliefd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
Alleen liefde voor god.quote:
kan jij dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
Het is meer een vraag..
Je kan...:
hopeloos verliefd zijn,
een beetje verliefd,
seksueel verliefd,
medelijden verliefd
und zo weiter
Waarom die OP?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
mocht je meer stellingen hebben.. laat het weten!!
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.quote:
Ik herken ook die types hoorquote:
Waarom niet?quote:
Is er tenminste gelijk een stellingquote:
Hmmm.... wat stond er nog in de oude OP wat wel nuttig was voor de OP? Of is niets meer nuttig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.
Dit is wel een post waardig:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?quote:
en al die andere dingen zijn in mijn ogen geen verliefdheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik herken ook die types hoor
Alleen ik wil nu alleen nog maar hopeloos zijn![]()
Hopeloos verliefd staat in mijn ogen gelijk aan chemistry.
Volgens mij ben ik nooit echt verder gekomen dan ergens tussen 'hopeloos verliefd' en ' een beetje verliefd'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
Het is meer een vraag..
Je kan...:
hopeloos verliefd zijn,
een beetje verliefd,
seksueel verliefd,
medelijden verliefd
und zo weiter
Nope. Truequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
en al die andere dingen zijn in mijn ogen geen verliefdheid!
redenen om een relatie aan te gaan misschien(in sommige hoofden), maar geen verliefdheid,.
1 dagje iets minder duidelijkheid van het doel van dit topic vinden ze vast niet ergquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?
tvptjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
mocht je meer stellingen hebben.. laat het weten!!
Je moet niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:38 schreef liefie_ het volgende:
Maar moet ik echt op deze stelling reageren? die in de op bedoel ik?
vind het meer een retorische vraag dan een stelling namelijk
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?
dan wacht ik wel op de volgendequote:
Dat vond ik ook, ik was eigenlijk precies klaar met singles dinsdag of zoiets en op zoek gegaan naar een andere scquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?
of moeten de mods deze reeks eerst maar weer eens een maand of 3 dichtgooien voordat men begrijpt dat het niet als SC bedoeld is...kijk, een beetje SC erbij kan geen kwaad maar dan wel over singles, de laatste weken zie ik alleen maar kansloos gedrag & aandachtstrekkerij hier waardoor het voor mij iig een stuk minder interessant is om hier mee te posten.
Praten over je singles leven.. vragen erover en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef rival het volgende:
Waar is dit topic dan officieel voor bedoeld?
Dont' shoot me. Ik probeer alleen maar even een statement op te werpen dat we hier in het verleden afspraken over hadden gemaakt en die afspraak verbreken zonder overleg, lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?
of moeten de mods deze reeks eerst maar weer eens een maand of 3 dichtgooien voordat men begrijpt dat het niet als SC bedoeld is...kijk, een beetje SC erbij kan geen kwaad maar dan wel over singles, de laatste weken zie ik alleen maar kansloos gedrag & aandachtstrekkerij hier waardoor het voor mij iig een stuk minder interessant is om hier mee te posten.
Je mist mijn punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het is al vaker geprobeerd om terug te gaan naar het "oude" en dat blijk niet te werken. Als je nu in de OP een aantal stellingen zet, dan reageren er misschien een paar mensen en dan valt het toch vanzelf dood.
liefie!quote:
probeer zelf een verandering aan te maken dan in plaats van in zelfmedelijden weg te kwijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de ' garde' die hier toch al een tijd in zit. nieuwelingen zullen snel genoeg zien hoe het hier gaat. Maar het kan natuurlijk geen kwaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
For starters: begin met het opstellen van de doelen van dit topic. Kleine hint
Of zeg ik nu iets wat niet aansluit?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis compleet waar het over gaat. Ik lees dit wel weer als ik het kan volgen!
ik doe met je mee[quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
For starters: begin met het opstellen van de doelen van dit topic. Kleine hint
Of zeg ik nu iets wat niet aansluit?
Inderdaad, het is opscheppertopic gewordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk SC is niet erg.. maakt het topic ook een stuk gezelliger. Maar wat hier gebeurd vind ik ook geen sc te noemen.. maar meer idd wat Artic zei, aandachtrekkerij/geilerij en dergelijke.
Wat voor mij als gevolg had dat ik de mensen een stuk minder interessant begon te vinden..
mag ik meeliften met deze post?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca voelt zich aangesproken.
Ik heb Singles nooit in een eerder stadium meegemaakt. Dus voor mij is Singles nooit meer geweest dan een SC die geen SC mocht zijn. Vandaar ook mijn gedragingen. Dat dit niet de bedoeling was van Singles, daar kom ik nu pas achter.
Maar is Singles dan alleen maar bedoelt als een "Help, ik heb een date!-topic"? Want dan ben ik hier heel snel weer weg. Ik kwam hier juist omdat ik geen zin had in relatie-gezeik.![]()
Of is het stiekem ook een beetje SC alleen zonder geregel en gegeil op elkaar?
Ja okay, maar wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de ' garde' die hier toch al een tijd in zit. nieuwelingen zullen snel genoeg zien hoe het hier gaat. Maar het kan natuurlijk geen kwaad
Denk dat je dat we dat laatste een beetje moeten aanhouden. Gebleken is dat alleen stellingen en puur ontopic niet gaat werken en ook niet gezellig genoeg is haha.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb Singles nooit in een eerder stadium meegemaakt. Dus voor mij is Singles nooit meer geweest dan een SC die geen SC mocht zijn. Vandaar ook mijn gedragingen. Dat dit niet de bedoeling was van Singles, daar kom ik nu pas achter.
Maar is Singles dan alleen maar bedoelt als een "Help, ik heb een date!-topic"? Want dan ben ik hier heel snel weer weg. Ik kwam hier juist omdat ik geen zin had in relatie-gezeik.![]()
Relax. Je hoeft je niet direct aangesproken te voelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
meer het laatste, (vind ik zelf dan he) en dan met als rode lijn, singles perikelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
En voor welke SC ben jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, zo moeilijk is het toch niet? De e-penis contest is in PUB, niet hier. Zo simpel is het, als je de posts van nu of van een jaar terug vergelijkt, zie je het verschil wel.
SC is niet erg, sterker nog, dit topic kan niet zonder SC. Maar je hebt SC en je hebt SC.
Dat vind ik een mooie balansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, zo moeilijk is het toch niet? De e-penis contest is in PUB, niet hier. Zo simpel is het, als je de posts van nu of van een jaar terug vergelijkt, zie je het verschil wel.
SC is niet erg, sterker nog, dit topic kan niet zonder SC. Maar je hebt SC en je hebt SC.
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
dat jij hier blijkbaar nog elke dag elk topic volgt doet bij mij ook de wenkbrouwen omhoog gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
Geef nou toe, jullie zijn toch ook een zooi kanslozen bij elkaar(uitzonderingen hier en daar gelaten)
Dit topic was al naar z'n grootje na de eerste meet en toen als die stelletjes zijn ontstaan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!
ga dalijk even een nieuwe stoel halen voor buiten en dan nix doen(fokken ws
)
Jij bent hier mijn grootste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
een balans in een onbalans?
fijne middag!
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Moet toch in de gaten houden of er nog wat te rellen valtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij hier blijkbaar nog elke dag elk topic volgt doet bij mij ook de wenkbrouwen omhoog gaan
De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.quote:
Komt mijn post zo agressief over?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Relax. Je hoeft je niet direct aangesproken te voelen.
We zijn hier gewoon even aan het zoeken naar een middenweg. Iedereen post hier hetzelfde atm.
Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.
Nee hoor, wilde gewoon aangeven dat je je niet aangesproken hoefde te voelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt mijn post zo agressief over?Hij was meer bedoelt als uitleg, over hoe het is om als nieuweling in het topic te komen.
x2quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
dat was voor mij persoonlijk ook niet de grootste bron van ergernisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.
Nu weet ik niet in welke garde ik hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.
Het gaat mij ook niet zozeer om de SC. Wel om het gegeven dat je uiteindelijk altijd een groep krijgt die te pas en te onpas laat weten dat ze meeten, heen en weer PM'en, daten en neuken met elkaar etc. etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef dawg het volgende:
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |