Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zonet Wolverine gespeeld op de PS3. De betere hack 'n' slash game.
Oefening baart kunst.quote:
Als het je puur om FF gaat zou ik nog lekker een jaartje wachten. Koop je er ook meteen een HD TV als je die nog niet hebt? Anders is die PS3 ook zonde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.
Mijn 15 jarige tv, wat doe jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je puur om FF gaat zou ik nog lekker een jaartje wachten. Koop je er ook meteen een HD TV als je die nog niet hebt? Anders is die PS3 ook zonde.
Was het een prettig gesprek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry ik had telefoon maar nu ben ik er hoor
Je dacht dat fokdevvers zoiets af zouden vangen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net (per ongeluk) ontdekt dat je jezelf een PM kan sturen.
Dat is echt heel simpel erin te verwerken. Ja dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht dat fokdevvers zoiets af zouden vangen?
Jezelf verrassen is leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net (per ongeluk) ontdekt dat je jezelf een PM kan sturen.
Simpel: ja, dat klopt, maar nadenken over een functie is lastig voor sommige mensenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt heel simpel erin te verwerken. Ja dus.
naja het was vriendjequote:
Ik ben dan geen echte programmeur. Maar als ik iets ga schrijven denk ik altijd vantevoren na wat ik voor functies wil hebben, en dan tijdens het schrijven gooi ik er zo makkelijk schrijfbare functies bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Simpel: ja, dat klopt, maar nadenken over een functie is lastig voor sommige mensen
*never mindsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja het was vriendje
die is nu heel lief voor me maar niet hier
terwijl ik me steeds meer zorgen ga maken over mama en de situatie en zo
naja never mind
Oh, met functie bedoel ik functionaliteit. Maar goed, we zullen maar zeggen dat ze het vrijwillig doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben dan geen echte programmeur. Maar als ik iets ga schrijven denk ik altijd vantevoren na wat ik voor functies wil hebben, en dan tijdens het schrijven gooi ik er zo makkelijk schrijfbare functies bij.
tnxquote:
Dat klopt, heb het erg druk, en ook niet zoveel te melden hier gehad. Voor de rest gaat het even wat minder door allerlei geneuzel. Komt wel goed. Qua buik: never mind. Dat doe ik ook maar niet meer, ik voel het dagelijks weer opspelen. Maar om een third opinion te gaan vragen, nee, geen zin meer in na al die eerdere onderzoeken. Learning to live with it.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tnx
Ik heb jou een poos niet gezien trouwens?
Hoe is het met je buik?
inFamous en Heavy Rain lijken me wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.
Mja, mijn tv gaat dat toch niet in hd laten zien. En ik krijg het nogal druk in de zomer, dus ik pas evenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
inFamous en Heavy Rain lijken me wel tof eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |