Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zonet Wolverine gespeeld op de PS3. De betere hack 'n' slash game.
Oefening baart kunst.quote:
Als het je puur om FF gaat zou ik nog lekker een jaartje wachten. Koop je er ook meteen een HD TV als je die nog niet hebt? Anders is die PS3 ook zonde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.
Mijn 15 jarige tv, wat doe jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je puur om FF gaat zou ik nog lekker een jaartje wachten. Koop je er ook meteen een HD TV als je die nog niet hebt? Anders is die PS3 ook zonde.
Was het een prettig gesprek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry ik had telefoon maar nu ben ik er hoor
Je dacht dat fokdevvers zoiets af zouden vangen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net (per ongeluk) ontdekt dat je jezelf een PM kan sturen.
Dat is echt heel simpel erin te verwerken. Ja dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht dat fokdevvers zoiets af zouden vangen?
Jezelf verrassen is leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net (per ongeluk) ontdekt dat je jezelf een PM kan sturen.
Simpel: ja, dat klopt, maar nadenken over een functie is lastig voor sommige mensenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is echt heel simpel erin te verwerken. Ja dus.
naja het was vriendjequote:
Ik ben dan geen echte programmeur. Maar als ik iets ga schrijven denk ik altijd vantevoren na wat ik voor functies wil hebben, en dan tijdens het schrijven gooi ik er zo makkelijk schrijfbare functies bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Simpel: ja, dat klopt, maar nadenken over een functie is lastig voor sommige mensen
*never mindsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja het was vriendje
die is nu heel lief voor me maar niet hier
terwijl ik me steeds meer zorgen ga maken over mama en de situatie en zo
naja never mind
Oh, met functie bedoel ik functionaliteit. Maar goed, we zullen maar zeggen dat ze het vrijwillig doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben dan geen echte programmeur. Maar als ik iets ga schrijven denk ik altijd vantevoren na wat ik voor functies wil hebben, en dan tijdens het schrijven gooi ik er zo makkelijk schrijfbare functies bij.
tnxquote:
Dat klopt, heb het erg druk, en ook niet zoveel te melden hier gehad. Voor de rest gaat het even wat minder door allerlei geneuzel. Komt wel goed. Qua buik: never mind. Dat doe ik ook maar niet meer, ik voel het dagelijks weer opspelen. Maar om een third opinion te gaan vragen, nee, geen zin meer in na al die eerdere onderzoeken. Learning to live with it.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tnx
Ik heb jou een poos niet gezien trouwens?
Hoe is het met je buik?
inFamous en Heavy Rain lijken me wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit weer (ja, weer) te denken om een ps3 te kopen, maar eigenlijk wil ik dat voor de FF serie doen, die dus nog niet uit is. Ik wacht maar even, in de zomer speel ik toch weinig.
Mja, mijn tv gaat dat toch niet in hd laten zien. En ik krijg het nogal druk in de zomer, dus ik pas evenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
inFamous en Heavy Rain lijken me wel tof eigenlijk.
nou succes daar dan meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, heb het erg druk, en ook niet zoveel te melden hier gehad. Voor de rest gaat het even wat minder door allerlei geneuzel. Komt wel goed. Qua buik: never mind. Dat doe ik ook maar niet meer, ik voel het dagelijks weer opspelen. Maar om een third opinion te gaan vragen, nee, geen zin meer in na al die eerdere onderzoeken. Learning to live with it.
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef CherryLips het volgende:
jezus, kom een vertaling van mezelf tegen op een website maar ze hebben het helemaal verkloot.
Of allebei!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
Whehe, dat krijg je van al dat gefeest.
Ik weet zelf nog niet wat ik fijner vindt; koninginnenacht vieren en de volgende dag brak de vrijmarkt bezoeken, of - zoals dit jaar - koninginnenacht thuis blijven en de dag erna flink feesten.
Hoe is dat eigenlijk, Koninginnenacht in Helmondquote:
Ik heb Duvel, dat staat veel te ver van Bavaria af om er zelfs ook maar aan te denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Oh ja, dit topic.
Ik was in Eindhoven, beste Plato. Daar hebben ze ookBavaria
, om je volgende vraag alvast te beantwoorden.
Ik heb gewoon Kriek nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Duvel, dat staat veel te ver van Bavaria af om er zelfs ook maar aan te denken.
Dan krijgen ze voldoende te eten blijkbaar, en dat is naar hun eigen zin natuurlijk te weinig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:19 schreef Anthraxx het volgende:
Die van ons zitten nu het hardst te bleren om eten en de kat van mijn ouders staat er heel geschokt naar te kijken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:22 schreef Anthraxx het volgende:
Het mooiste is dat de kleinste die bolle van ons wegjaagd bij zijn voer en daar verder gaat. En die kat van mijn ouders zit alles nu op te schrokken zodat zij het niet kan jatten
. Katten
Ik zou ook boos zijn als mijn personeel niet aan de verwachtingen voldeed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:23 schreef Burdie het volgende:
Onze kat is boos op ONS omdat zij gisteren niet naar binnen wilde komen en dus de hele nacht buiten heeft moeten zitten.
Misschien ligt de rest van de vogel elders in huis en maakt ze er een speurtocht van voor jullie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:30 schreef Burdie het volgende:
Aaaah, de andere kat bracht me net een veer!
Ze wil aan de andere kunnen tippen, die kwam laatst met een merel aan.
Zal er straks wel 1 maken, eerst eens eten.quote:
Ik al jaaren niet meer. Ik hoor nu toevallig de douchelamp aan gaan, mijn vrouw zal nu wel wakker zijnquote:
Ook. Ik ben om 8 uur wakker geworden, heb me nog eens lekker omgedraaid en toen waa het ineens al half elf. Lang geleden dat ik zo lang heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef liefie_ het volgende:
Hai dreamer
Heb je lang geslapen of zo?wat een energie
hoe lang is je haar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook. Ik ben om 8 uur wakker geworden, heb me nog eens lekker omgedraaid en toen waa het ineens al half elf. Lang geleden dat ik zo lang heb kunnen slapen.
Zo even naar de kapper, kijken of die tijd voor me heeft. Highlights wil ik ook nog steeds laten doen, maar voor vandaag moet het maar bij knippen en epileren blijven. Ik wil lekker met een boekje aan het water gaan liggen vanmiddag.
Mogguh Qquote:
Net over mijn schoudersquote:
hey.. sms eens terug jijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh Q
[..]
Net over mijn schouders
Er mag ook niet veel af hoor. Gewoon weer net ff wat korter.
Doei!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef liefie_ het volgende:(en dat is een welkom zwaai, geen tief op zwaai
)
quote:
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.quote:
en condooms als ballonnen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.Vanavond stappen met toffe mensen.
oh je bent jarig!!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.Vanavond stappen met toffe mensen.
hierbij valt mijn olifant wel in het niet hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef liefie_ het volgende:
Q!! gefeliciteerd!!! ik was je vergetenfoei liefie!
alsjeblieft! (ik acht alleen een lekker wijf is niet genoeg om Q's aandacht te houden dus dan maar bier er bij)
[ afbeelding ]
Nee, dat was ik een jaar geleden al.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je bent jarig!!?!?!?
[ afbeelding ]
ik wou eest zeggen ik heb liever de olifantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hierbij valt mijn olifant wel in het niet he![]()
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?quote:
Bier gaat er wel inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?
ze heeft wel een lief koppiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou eest zeggen ik heb liever de olifant
maar toen keek ik nog eens naar die blonde op de foto
haha
vreetzak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jouw smaak voor vrouwen is echt helemaal goed!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
maar toen keek ik nog eens naar die blonde op de foto
haha
Voorzichtig jij kleintje. Je bent maar 1 hap en een slik en je bent weg he.quote:
zullen we hetniet over eten hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
mar deze was makkelijk, iedereen zou haar toch willen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw smaak voor vrouwen is echt helemaal goed!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Voorzichtig jij kleintje. Je bent maar 1 hap en een slik en je bent weg he.
Ik was echt net op tijd!quote:Lowlands uitverkocht
DELFT - De zeventiende editie van A Campingflight to Lowlands Paradise, kortweg Lowlands, is uitverkocht. Alle 55.000 tickets voor het driedaagse muziekfestival gingen de afgelopen maanden over de toonbank. Dat maakte organisator Mojo vrijdag bekend.
Volgens Mojo waren de kaarten voor het festival nooit eerder zo snel uitverkocht.
Lowlands heeft plaats van vrijdag 21 tot en met zondag 23 augustus in Biddinghuizen (Flevoland). Het programma telt meer dan 175 acts op het gebied van muziek, (straat-)theater, dans, comedy, film en literatuur. Op de verschillende podia in de polder staan in ieder geval Arctic Monkeys, The Prodigy, Lily Allen, Bloc Party en Boys Noize. Binnenkort worden nieuwe namen bekendgemaakt.
Mojo kondigde eerder deze maand aan dat kaarten die via zwarthandel zijn opgekocht, ongeldig worden gemaakt. Die kaarten komen voor de oorspronkelijke prijs weer op de markt via de officiële verkoopsites.
quote:
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlofquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlof![]()
ik wil dan ook niets meer horen of lezen over LL
ja vind het echt zo kut he want heb de kids dan niet, maar mag max 3 weken verlof in de zomer vakantie en die heb ik als de kids er zijn.quote:
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.quote:
In dat geval: Feli Q.quote:
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.
<backspace>
Tsja, ik had ook kunnen vragen of ze dicteerde natuurlijk. Maar ik heb braaf gesms't toen ik even moest wachten toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef liefie_ het volgende:
whaha de kat was bang van de haarborstel
zo bang dat ze er van van het bed lazerde
Geniet er vanquote:
Dank je, T!quote:
Ik was even naar de Praxis om een nieuwe tafellamp te halen nadat mn katten de vorige hadden gesloopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:57 schreef Tegan het volgende:
Goed nieuws trouwens. Ik ben mijn lunch-date niet vergeten.
31 geworden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geniet er van. Hoe oud ben je nu?
Ik ga ook genieten
* Dekentje pakt en richting vennen verhuist voor de komende uurtjes.
Natuurlijk wel! Dit is de eerste keer dat ik weer tijd heb, anders wordt het in de winter ergens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:00 schreef Tegan het volgende:
Net nu ik het hele topic wilde volspammen.
Q.![]()
.
Je gaat toch geen lampen kopen op je birthday.
Misschien ben je in de war met C3P0?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh was jij toch die kale waarmee ik sjans had?
Is dat eerste mogelijk dan? Alleen als je je abbo verlengd toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:27 schreef Thisbe het volgende:
In de hoop dat jullie meer verstand hebben van mobieltjes dan ik:
Is het mogelijk om mijn gare mobiel te vervangen door een werkend toestel met nummer en abonnementbehoud?
Of moet ik gewoon een prepaidtoestel kopen, deze door een schimmige Turk simlockvrij laten maken, en daar mijn kaartje indoen?
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef Tegan het volgende:
Je kan gewoon een los toestel kopen simlockvrij. Je abbo loopt dan gewoon door via je simkaart (met nummerbehoud).
Ja, alhoewel je een simpele al wel hebt voor een paar tientjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.
Nou ok, dat is misschien zo, maar dat doe ik liever dan hem laten unlocken door een vaag persoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.
Ja maar die zijn niet leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je een simpele al wel hebt voor een paar tientjes.
Ligt er compleet aan wat je wil voor telefoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Thisbe het volgende:
Een simlockvrije telefoon is ontzettend duur.![]()
Nee, je moet een prepaidtelefoon kopen van Hi. Daar zit dan een prepaidkaartje bij maar die gooi je eruit en dan kan je eigen simkaart in die nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Thisbe het volgende:
Een simlockvrije telefoon is ontzettend duur.![]()
Maar ik heb nu dus een samsung met een abonnement van hi. Dus als ik een samsung koop, dan kan ik daar zonder problemen mijn kaartje indouwen?
ik heb hier echt de ballen verstand van, en ik vind het vreemd dat het niet mogelijk is om zomaar een nieuwe telefoon te kopen voor bij je abonnement.
Heb je nu een sim-only van ¤7,50? Die had ik ook, maar ik sms'te te veelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:36 schreef Thisbe het volgende:
Wordt je abonnement niet automatisch verlengd dan?ik heb een abonnement van 7,50, dus ik vrees dat ze me niet een mooi roze mobieltje erbij gaan aanbieden.
Ik ben net in twee telefoonwinkels geweest, en ik weet me geen houding te weten. 'Hallo, ik wil graag een roze mobiel, waarop ik alleen wil sms'en, en niet te duur graag!'
Een vaatwasser kopen of schoenen is minder lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |