zullen we hetniet over eten hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?
mar deze was makkelijk, iedereen zou haar toch willen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw smaak voor vrouwen is echt helemaal goed!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Voorzichtig jij kleintje. Je bent maar 1 hap en een slik en je bent weg he.
Ik was echt net op tijd!quote:Lowlands uitverkocht
DELFT - De zeventiende editie van A Campingflight to Lowlands Paradise, kortweg Lowlands, is uitverkocht. Alle 55.000 tickets voor het driedaagse muziekfestival gingen de afgelopen maanden over de toonbank. Dat maakte organisator Mojo vrijdag bekend.
Volgens Mojo waren de kaarten voor het festival nooit eerder zo snel uitverkocht.
Lowlands heeft plaats van vrijdag 21 tot en met zondag 23 augustus in Biddinghuizen (Flevoland). Het programma telt meer dan 175 acts op het gebied van muziek, (straat-)theater, dans, comedy, film en literatuur. Op de verschillende podia in de polder staan in ieder geval Arctic Monkeys, The Prodigy, Lily Allen, Bloc Party en Boys Noize. Binnenkort worden nieuwe namen bekendgemaakt.
Mojo kondigde eerder deze maand aan dat kaarten die via zwarthandel zijn opgekocht, ongeldig worden gemaakt. Die kaarten komen voor de oorspronkelijke prijs weer op de markt via de officiële verkoopsites.
quote:
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlofquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlof![]()
ik wil dan ook niets meer horen of lezen over LL
ja vind het echt zo kut he want heb de kids dan niet, maar mag max 3 weken verlof in de zomer vakantie en die heb ik als de kids er zijn.quote:
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.quote:
In dat geval: Feli Q.quote:
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.
<backspace>
Tsja, ik had ook kunnen vragen of ze dicteerde natuurlijk. Maar ik heb braaf gesms't toen ik even moest wachten toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef liefie_ het volgende:
whaha de kat was bang van de haarborstel
zo bang dat ze er van van het bed lazerde
Geniet er vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |