zullen we hetniet over eten hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?
mar deze was makkelijk, iedereen zou haar toch willen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw smaak voor vrouwen is echt helemaal goed!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Voorzichtig jij kleintje. Je bent maar 1 hap en een slik en je bent weg he.
Ik was echt net op tijd!quote:Lowlands uitverkocht
DELFT - De zeventiende editie van A Campingflight to Lowlands Paradise, kortweg Lowlands, is uitverkocht. Alle 55.000 tickets voor het driedaagse muziekfestival gingen de afgelopen maanden over de toonbank. Dat maakte organisator Mojo vrijdag bekend.
Volgens Mojo waren de kaarten voor het festival nooit eerder zo snel uitverkocht.
Lowlands heeft plaats van vrijdag 21 tot en met zondag 23 augustus in Biddinghuizen (Flevoland). Het programma telt meer dan 175 acts op het gebied van muziek, (straat-)theater, dans, comedy, film en literatuur. Op de verschillende podia in de polder staan in ieder geval Arctic Monkeys, The Prodigy, Lily Allen, Bloc Party en Boys Noize. Binnenkort worden nieuwe namen bekendgemaakt.
Mojo kondigde eerder deze maand aan dat kaarten die via zwarthandel zijn opgekocht, ongeldig worden gemaakt. Die kaarten komen voor de oorspronkelijke prijs weer op de markt via de officiële verkoopsites.
quote:
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlofquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde zooooooooooooo graag gaan maar krijg gvd geen verlof![]()
ik wil dan ook niets meer horen of lezen over LL
ja vind het echt zo kut he want heb de kids dan niet, maar mag max 3 weken verlof in de zomer vakantie en die heb ik als de kids er zijn.quote:
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.quote:
In dat geval: Feli Q.quote:
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg mop. Ik zat bij de kapper.
<backspace>
Tsja, ik had ook kunnen vragen of ze dicteerde natuurlijk. Maar ik heb braaf gesms't toen ik even moest wachten toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja.. daar kan je toch een sms tikken of niet? Kan de kapper gezellig meelezen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef liefie_ het volgende:
whaha de kat was bang van de haarborstel
zo bang dat ze er van van het bed lazerde
Geniet er vanquote:
Dank je, T!quote:
Ik was even naar de Praxis om een nieuwe tafellamp te halen nadat mn katten de vorige hadden gesloopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:57 schreef Tegan het volgende:
Goed nieuws trouwens. Ik ben mijn lunch-date niet vergeten.
31 geworden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geniet er van. Hoe oud ben je nu?
Ik ga ook genieten
* Dekentje pakt en richting vennen verhuist voor de komende uurtjes.
Natuurlijk wel! Dit is de eerste keer dat ik weer tijd heb, anders wordt het in de winter ergens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:00 schreef Tegan het volgende:
Net nu ik het hele topic wilde volspammen.
Q.![]()
.
Je gaat toch geen lampen kopen op je birthday.
Misschien ben je in de war met C3P0?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh was jij toch die kale waarmee ik sjans had?
Is dat eerste mogelijk dan? Alleen als je je abbo verlengd toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:27 schreef Thisbe het volgende:
In de hoop dat jullie meer verstand hebben van mobieltjes dan ik:
Is het mogelijk om mijn gare mobiel te vervangen door een werkend toestel met nummer en abonnementbehoud?
Of moet ik gewoon een prepaidtoestel kopen, deze door een schimmige Turk simlockvrij laten maken, en daar mijn kaartje indoen?
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef Tegan het volgende:
Je kan gewoon een los toestel kopen simlockvrij. Je abbo loopt dan gewoon door via je simkaart (met nummerbehoud).
Ja, alhoewel je een simpele al wel hebt voor een paar tientjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.
Nou ok, dat is misschien zo, maar dat doe ik liever dan hem laten unlocken door een vaag persoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, alleen zijn simlockvrije telefoons wat duurder.
Ja maar die zijn niet leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je een simpele al wel hebt voor een paar tientjes.
Ligt er compleet aan wat je wil voor telefoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Thisbe het volgende:
Een simlockvrije telefoon is ontzettend duur.![]()
Nee, je moet een prepaidtelefoon kopen van Hi. Daar zit dan een prepaidkaartje bij maar die gooi je eruit en dan kan je eigen simkaart in die nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:33 schreef Thisbe het volgende:
Een simlockvrije telefoon is ontzettend duur.![]()
Maar ik heb nu dus een samsung met een abonnement van hi. Dus als ik een samsung koop, dan kan ik daar zonder problemen mijn kaartje indouwen?
ik heb hier echt de ballen verstand van, en ik vind het vreemd dat het niet mogelijk is om zomaar een nieuwe telefoon te kopen voor bij je abonnement.
Heb je nu een sim-only van ¤7,50? Die had ik ook, maar ik sms'te te veelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:36 schreef Thisbe het volgende:
Wordt je abonnement niet automatisch verlengd dan?ik heb een abonnement van 7,50, dus ik vrees dat ze me niet een mooi roze mobieltje erbij gaan aanbieden.
Ik ben net in twee telefoonwinkels geweest, en ik weet me geen houding te weten. 'Hallo, ik wil graag een roze mobiel, waarop ik alleen wil sms'en, en niet te duur graag!'
Een vaatwasser kopen of schoenen is minder lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |