hey.. sms eens terug jijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh Q
[..]
Net over mijn schouders
Er mag ook niet veel af hoor. Gewoon weer net ff wat korter.
Doei!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef liefie_ het volgende:(en dat is een welkom zwaai, geen tief op zwaai
)
quote:
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.quote:
en condooms als ballonnen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.Vanavond stappen met toffe mensen.
oh je bent jarig!!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo even naar de supermarkt, mn ouders komen vanmiddag langs. En ze verwachten taart. Ik zal ook wel slingers op gaan hangen.Vanavond stappen met toffe mensen.
hierbij valt mijn olifant wel in het niet hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef liefie_ het volgende:
Q!! gefeliciteerd!!! ik was je vergetenfoei liefie!
alsjeblieft! (ik acht alleen een lekker wijf is niet genoeg om Q's aandacht te houden dus dan maar bier er bij)
[ afbeelding ]
Nee, dat was ik een jaar geleden al.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je bent jarig!!?!?!?
[ afbeelding ]
ik wou eest zeggen ik heb liever de olifantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hierbij valt mijn olifant wel in het niet he![]()
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?quote:
Bier gaat er wel inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?
ze heeft wel een lief koppiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou eest zeggen ik heb liever de olifant
maar toen keek ik nog eens naar die blonde op de foto
haha
vreetzak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van harte. Kan ik je een broodje bapao aanbieden of een tosti?
Jouw smaak voor vrouwen is echt helemaal goed!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
maar toen keek ik nog eens naar die blonde op de foto
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |