Eerst wilde ik naar Utrecht, maar toen kwam ik erachter dat dat alleen mijn angst voor een Technische Uni was en niet omdat Utrecht zo leuk wasquote:
Mja ik blijft Eindhoven geen leuke uni vinden, behalve de leeszaal met de boeken muurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.
edit: Maar met pijn in mijn hart verlaat ik mijn geliefde Tilburg.
Zal vanavond vertellenquote:
Het gaat een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja ik blijft Eindhoven geen leuke uni vinden, behalve de leeszaal met de boeken muur. Maar tof dat je weer een beetje een idee hebt over hoe en wat
Een gezellig poker avondje met wat vrienden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn de Single-plannen dit weekend?
Ik ga lekker vanavond DWHN en MWDL kijken.
Morgen wil ik eigenlijk naar de bioscoop ofzo, of iets anders in de zon (maar het wordt vast te koud).
Maar nog geen plannen.
Geen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
En waarom nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen.![]()
Huiswerk!En morgen misschien naar een rommelmarkt al heeft dat weer niets met single-zijn te maken.
Een date vind je namelijk niet op de rommelmarkt.
quote:
Uitrusten van het jarig zijn. Morgen is mn eerste agenda-lege dag in een hele lange tijd.quote:
Heerlijk hè? Heb ik ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:02 schreef Q. het volgende:
Uitrusten van het jarig zijn. Morgen is mn eerste agenda-lege dag in een hele lange tijd.
Me too. Al bedenk ik me nu dat ik tegen iemand gezegd heb dat hij zondagavond wel langs kan komen. Ach nou ja, ook wel gezellig. Als ik de rest van de dag maar niets hoefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er ook ernstig aan toe. Gewoon even niets doen, heerlijk!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga lekker vanavond DWHN en MWDL kijken.
ik heb skaai donderdag in het eggie gezienquote:
veel plezier met gezellig doen enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
boring hier...ga ik nog maar ff 20 min gezellie doen met mijn collega's
oh hoe weet jij dat!?!?!?!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Ik ben m'n belastingaangifte aan t doen. En ondertussen is KF dat meisje aan het aflebberen bij het pompstation
(nee, geen jaloezie, een milde poging van mij om het OT te houden)
Hahaha.quote:
oh heb ik gemist hahahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Hij had gepost dat ze om kwart over 2 bij het tankstation hadden afgesproken toch?
hahahahahaha die is voor jezelf he niet voor je moeder!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Die is voor mezelf jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahahahaha die is voor jezelf he niet voor je moeder!?!?
Bij de Bijenkorf hadden ze een mooie karaf, met stapelglazen die fungeerden als dop voor de karaf. Van die heerlijke ouderwetse restaurant/terras rosé stapelglaasjes zegmaar. Met die ribbels.quote:
Ik haat dat woord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Ik ben m'n belastingaangifte aan t doen. En ondertussen is KF dat meisje aan het aflebberen bij het pompstation
(nee, geen jaloezie, een milde poging van mij om het OT te houden)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik stond net gewoon bij de Philips personeelswinkel met een Pleasure Kit in m'n handen.
Ja dat klinkt een stuk erger dan het is, maar het stond wel heerlijk groot op de verpakkibg.
Was gewoon een Philips Bodygroom (mijn oude was stuk) alleen die nieuwe kadoverpakking is in samenwerking met durex, incl pakje condooms en glijmiddel. Who cares, ging mij om het apparaat.
Maar dan staat er zo huuuuge PLEASURE KIT!!!!!!!! op die verpakking en DUREX!!!!!!!!!!! schreeuwt er vanaf in roze. Sta je erg lekker bij de kassa tussen al die Philips medewerkers met hun staafmixer en koffiezetapparaat
Aflebberen klinkt als niet kunnen zoenen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik haat dat woord.Zeker als er gewoon zoenen und so wordt bedoeld.
Awwwwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hadden ze een mooie karaf, met stapelglazen die fungeerden als dop voor de karaf. Van die heerlijke ouderwetse restaurant/terras rosé stapelglaasjes zegmaar. Met die ribbels.
Pas maar op anders krijg je iedereen van singles op je dakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er meer aan veranderd maar oke
en dat van die meet heb ik weg gehaald omdat het me slimmer leek de OP korter te houden zodat je meer kans hebt dat mensen hem (helemaal) lezen en om niet met de eerste post van het topic al een kliekjes gevoel op te roepen
Maar misschien had ik er dan van moeten maken: Er is een meet geplant en ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Als je daar meer over wil weten vraag er even naar, er is vast iemand die je vraag kan beantwoorden
En ik denk dat het rustiger is omdat het a) vrijdag avond was (en nu zaterdag kei vroeg) en b) mensen hun draai nog even moeten zoeken
En dan nog is dat zo erg?
Op deze manier stevenen we iig op onze eigen ondergang af want dan is het gewoon wachten tot de mods het weer eens beu zijn en er een vast slotje komt
Ja hij was erg stoer. En dan doe ik er een fles rosé bij.quote:
Ook leukquote:Wij nemen haar gewoon mee uit eten denk. Altijd gezellig
Ik heb het hele mod gedoe gemist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je iedereen van singles op je dak
Niksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele mod gedoe gemist.
What's up?
wegpiraat!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
Wow, ik had niet gedacht dat het nu zo goed zou gaan hier
Deze single gaat niets denk denk ik. Heéel misschien morgen even naar Amsterdam. Aan de ene kant heb ik er wel zin in en aan de andere kant helemaal niet. Met andere woorden; ik wacht het even af
Verder fiets ik zo even naar de bank om mijn acceptgiro van het CJIB op de bus te doen
Ja precies, dat bedoel ik. Alsof je met je hond bezig bent geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aflebberen klinkt als niet kunnen zoenen.
Je weet wel, dat je daarna met je mouw je kin tot en met je oren kunt afvegen van al dat kwijl.
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |