Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerecht zo vaag...
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Ik wist dat die reacties gingen komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!
This is like SO meant to be, you know?
das wel apart iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja of niet haha want dan word het straks wat, en jij kunt wel weer slapen en dan word je elke dag om 9 uur wakker van haarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent een engel, jij kunt t wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singlesquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
Op de grond gevallen?quote:
Hoiquote:
Je hebt haar gewoon wakker gebeld. Jij doerak.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Goed gesynchroniseerde interne klok?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Geeft nietquote:
ik ben ook niet nieuw maar die topic's gaan zo foking snel dat ik t niet bij houden kan om in ieder topic te zijn. Er is zelfs een topic naar mij vernoemtquote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hey.. allemaal nieewe? Psycho heb ik eerder gezien.. ff verder kijken.
Zouden ze ook te gelijk komen?quote:
skaai komt soms stiekem even binnen wandelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singles
(ik heb je nooit eerder hier gezien, dus ik ga er eventjes vanuit dat je nieuw bent).
Hahahaquote:
quote:
Niksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef liefie_ het volgende:
Wat is er aan de hand tijnje bent zo grappig vandaag haha
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb gewoon bijdehandtjes gegeten als ontbijt.
Te gelijk komen is wel romantischquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaag
Aha.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skaai komt soms stiekem even binnen wandelen
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen hehquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te gelijk komen is wel romantisch![]()
KF laat je ons weten als het gelukt is te gelijk komen.
Jij bent in een romantische buiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
Die theme song van Grey's Anatomy is echt mooi trouwens !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen heh
Maar ik maak mijn volgende move wel tijdens het uitgaan
Smooth, KF.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst voor elkaar moeten krijgen heh
Maar ik maak mijn volgende move wel tijdens het uitgaan
Ik had het filmpje geloof ik al eerder gepost, maar toch maar nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga klussen bij me mijn zusje. Tot later
tegelijk komen is niet zozeer romantisch maar wel ubergeilquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te gelijk komen is wel romantisch![]()
KF laat je ons weten als het gelukt is te gelijk komen.
alleen moet je het niet als doel gaan zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegelijk komen is niet zozeer romantisch maar wel ubergeil
klopt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen moet je het niet als doel gaan zien![]()
maar verder![]()
Komt wel weer goed als je weer aan een studie gaat beginnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:51 schreef Tegan het volgende:
Owja, ontopic: Ik ben nog steeds single.
Het lijkt ook wel alsof er geen leuke mannen meer zijn. Ik ken iedereen al uit de omgeving hier.
Ja, die enge stad waar ik nog nooit ben geweest (behalve het station ofzo), en waar ik de weg niet ken.*ril*quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen :w
[..]
Komt wel weer goed als je weer aan een studie gaat beginnen
Ja die van gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
je date van gisteren of heb je vandaag weer een date met d'r?
Wat & waar ga je volgendjaar bezig ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, die enge stad waar ik nog nooit ben geweest (behalve het station ofzo), en waar ik de weg niet ken.*ril*
edit: Owja, niet helemaal waar, maar ik ken nog de weg niet.
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.quote:
Ja, maar Utrecht is heel veel toffer hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Wiskunde @ Utrecht & Technische Wiskunde @ Eindhoven. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de tweede. (Dichterbij en nog wat andere redenen.) Eerst naar open dag ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |