Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word al 3 dagen achter elkaar om stipt 9:00 wakkerecht zo vaag...
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Ik wist dat die reacties gingen komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Jullie zitten op 1 golflengte!
This is like SO meant to be, you know?
das wel apart iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het raarste is dat het meisje waarmee ik gisteren op date was, dit ook al 3 dagen heeft !!
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja of niet haha want dan word het straks wat, en jij kunt wel weer slapen en dan word je elke dag om 9 uur wakker van haarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent een engel, jij kunt t wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singlesquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
Op de grond gevallen?quote:
Hoiquote:
Je hebt haar gewoon wakker gebeld. Jij doerak.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Goed gesynchroniseerde interne klok?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist dat die reacties gingen komen
Maar ik vind het best bizar hoor...
Geeft nietquote:
ik ben ook niet nieuw maar die topic's gaan zo foking snel dat ik t niet bij houden kan om in ieder topic te zijn. Er is zelfs een topic naar mij vernoemtquote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hey.. allemaal nieewe? Psycho heb ik eerder gezien.. ff verder kijken.
Zouden ze ook te gelijk komen?quote:
skaai komt soms stiekem even binnen wandelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in Singles
(ik heb je nooit eerder hier gezien, dus ik ga er eventjes vanuit dat je nieuw bent).
Hahahaquote:
quote:
Niksquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef liefie_ het volgende:
Wat is er aan de hand tijnje bent zo grappig vandaag haha
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb gewoon bijdehandtjes gegeten als ontbijt.
Te gelijk komen is wel romantischquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft zijn lolbroek en zijn grapjurk aan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |