quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie Met de zus van een ex naar de ikea en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
Middagquote:
O, ik vind ikea-en wel leukquote:
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja KF, heb je haar nog gesmst, of toch maar niet?
Yepyepquote:
Zie je, had je gewoon moeten negeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"
toen zei ze "haha vaag ? "
Hoiquote:
quote:
haha precies zo als ik hier doequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.
En jij dan liefie, hoe versier jij iemand?
Hmm volgende keer maar wel even toeslaan danquote:
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!quote:
Komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha precies zo als ik hier doe
alleen flapper ik dan tussendoor wat met mn tieten en lach ik lief
En aaaargh KF waarom zei je dat nou!
Nou ja jou date, jou ding
Lekker zweedse gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!
Of die Zweedse chocoladetaart!quote:
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.quote:
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb weer veelste lang geslape... moest eigenlijks nog een hele hoop doen
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?
Shit, waar moet dat schroefje nou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |